quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
Holy motherload. Dat is bijna episch!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:21 schreef Lakitu het volgende:
Die TT is er niet voor niets.De beste jailbait moet in dit topiek:
Post de bovenste maar in B&H of zo.
[ afbeelding ]
Ze lijkt op m'n vriendin.quote:
wordt wel weer tijd dat je wat hosseld of niet Jos?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:22 schreef afcajos het volgende:
ff wat spange cd's branden voor vanavond. sowieso ff wat chickhossel shite
Ik meen het, ze lijkt er echt op.quote:
dat denk jij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:29 schreef Lakitu het volgende:
Behalve dat ze natuurlijk geen sletje is.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
KUT
Ik dacht "YEAH REMLOF GEEN MOD MEER![]()
![]()
![]()
"
Toen zag ik dat je reml0f was.!
Klootzak, dit plaatje voor ons achter houden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:18 schreef afcajos het volgende:
Een geniaal verhaal Rickokun, speciaal voor jou een lekker jong meisje
[ afbeelding ]
I shot a man in Brooklyn, just to watch him diequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:33 schreef Het_hupt het volgende:
I shot a man in Reno, just to watch him die
quote:
En ik vond je altijd zo`n lieve modquote:
Is ie ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En ik vond je altijd zo`n lieve mod![]()
Dat is jouw probleemquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En ik vond je altijd zo`n lieve mod![]()
M`n breezer tracing tool slaat rood.quote:
Waar wil jij die bagger in godsnaam voor hebben?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:47 schreef afcajos het volgende:
Wie wil mij "schatje mag ik je foto" sturen via msn? Mijn limewire connect niet
Vanavond een verjaardag en raad eens wie de dj is?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar wil jij die bagger in godsnaam voor hebben?
De boswachter?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vanavond een verjaardag en raad eens wie de dj is?![]()
DJ Sandstormquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vanavond een verjaardag en raad eens wie de dj is?![]()
Moet ff wat paupermuziek hebben
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heb ff weer de BCC documentaire gezien, man wat was die man goed
BBCquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Everyday low pricing, high service.
Gebroeders Ko - Schatje Mag Ik Je Foto.rar??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:53 schreef afcajos het volgende:
Komop wie helpt mij uit de brand, ik moet dat nummer hebben
Even geduld, ik stuur hem zo via msn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:53 schreef afcajos het volgende:
Komop wie helpt mij uit de brand, ik moet dat nummer hebben
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Even geduld, ik stuur hem zo via msn.
Zo fakequote:
zal mn best doenquote:
DAS NIET GENOEGquote:
Okequote:
iddquote:
Alleen als je dood gaat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:08 schreef BigKahuna het volgende:
Krijg ik nu 10 kudo's op mn superdudes jos?
6 weken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd
Anders wordt het DJ DEMENTAL JOS
man je staat al 6 weken droog
Oke geef je sd link ffquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:08 schreef BigKahuna het volgende:
Krijg ik nu 10 kudo's op mn superdudes jos?
Nee, ik vertel natuurlijk niet alles hier hequote:
awww, persoonlijkheidsverandering ondergaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, ik vertel natuurlijk niet alles hier he
Ik wil het ook wel weten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:10 schreef KingOfPop het volgende:
Het is toch wat met die jongen, wat heeft die nu weer geflikt?.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Goedenavond allen!!!!!
[ afbeelding ]
Niets voor zover ik weet. Ik maakte een grapje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:10 schreef KingOfPop het volgende:
Het is toch wat met die jongen, wat heeft die nu weer geflikt?.
Mosselbadquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Goedenavond allen!!!!!
[ afbeelding ]
quote:
een zeurende opa met domme moduitspraken bij slotjes?quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:14 schreef Sjibble het volgende:
[..]
een zeurende opa met domme moduitspraken bij slotjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Een oude lul die een hekel heeft aan baggertopicsquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:14 schreef Sjibble het volgende:
[..]
een zeurende opa met domme moduitspraken bij slotjes?
Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een oude lul die een hekel heeft aan baggertopics
IK BEN HEUL GEEN KIND MEER HEUR!!?!!?!!?!?!?!quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kijken of de kindertjes zich aan de regels houden
Mooi zo.quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:43 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
IK BEN HEUL GEEN KIND MEER HEUR!!?!!?!!?!?!?!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:43 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
IK BEN HEUL GEEN KIND MEER HEUR!!?!!?!!?!?!?!
gezellig op de zaterdagavondquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wist je, dat als de klok 12 uur slaat en je gezicht staat zo dan blijf het voor altijd!!! DAT IS ECHT WAAR HEUR!!!111EINZquote:
Lastig.quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:03 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Wist je, dat als de klok 12 uur slaat en je gezicht staat zo dan blijf het voor altijd!!! DAT IS ECHT WAAR HEUR!!!111EINZ![]()
![]()
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:03 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Wist je, dat als de klok 12 uur slaat en je gezicht staat zo dan blijf het voor altijd!!! DAT IS ECHT WAAR HEUR!!!111EINZ![]()
![]()
gok eensquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gebaseerd op jouw postgedrag gok ik.... 13 jaar.
HELEMAAL FOUTquote:Op zondag 12 oktober 2008 02:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gebaseerd op jouw postgedrag gok ik.... 13 jaar.
quote:
quote:
20.quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:23 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
ik geef je hints!! Ik mag in het KPD en ik draai ook nachtdiensten!
Bij baggeren horen geen regelsquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoiquote:Op zondag 12 oktober 2008 03:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
mogguh, nachtbaggeraars verenigt U!!!!!!
[ afbeelding ]
Heb 7 afwijzingenquote:Op zondag 12 oktober 2008 04:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
dus morgen een uitgebreid fok!verslag???
quote:Op zondag 12 oktober 2008 04:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb 7 afwijzingenVroeg in 1 minuut aan 7 meiden achter elkaar of ze wat wilden
Kreeg er natuurlijk wel een corona voor, en die vrouwelijke lui zag ik niet meer terug
Het leuke is dat de lelijkste nog ja zeggen ookquote:
Ja, Scatman john is overleden :oquote:Op zondag 12 oktober 2008 03:26 schreef Cyberzone het volgende:
Scatman John was een stotteraar die een combinatie bedacht tussen Scat en disco en zijn "probleem" tot muziek te maken door zijn spraakoefeningen (bijvoorbeeld ski-ba-bop-ba-dop-bop) te verwerken in de teksten van zijn liedjes.
interessant he
quote:Op zondag 12 oktober 2008 04:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het leuke is dat de lelijkste nog ja zeggen ook, maar dan loop ik maar snel door
biebapabadapopquote:
Ja, het was puur ouwehoerenquote:
Ja best raar, alsof je ze zou willen neuken. Tenminste die impressie geef je ze dan welquote:Op zondag 12 oktober 2008 04:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, het was puur ouwehoerenDan denk ik toch bij mezelf: Ik ben raar, maar sommige mensen zijn echt gek
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 04:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, het was puur ouwehoerenDan denk ik toch bij mezelf: Ik ben raar, maar sommige mensen zijn echt gek
Als je zoiets dan werkelijk gelooft dan ben je wel behoorlijk ver heen of wanhopigquote:Op zondag 12 oktober 2008 05:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja best raar, alsof je ze zou willen neuken. Tenminste die impressie geef je ze dan wel
een trieste dag in de geschiedenis. Scatman John Rockt!quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:30 schreef reetveter het volgende:
Behangplakker kneus was je de sleutel kwijt ofzo
Gaat die kneus het dak opklimmen om binnen te komen
Diekaquote:Op zondag 12 oktober 2008 04:44 schreef behangplakker het volgende:
Jo, meer dan een uur niet gepost. Was me het avondje wel weer uit, dieka FTW jeweetz11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Gegroet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:19 schreef afcajos het volgende:
GOEDENMIDDAG DAMES EN HEREN VAN HET GOEDE LEVEN
Goedemiddag Jos, ik zat al te zoeken naar je topicquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:19 schreef afcajos het volgende:
Geen inspiratiequote:Op zondag 12 oktober 2008 13:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Goedemiddag Jos, ik zat al te zoeken naar je topic
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:19 schreef afcajos het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik van een trap af val, in het openbaar.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:24 schreef afcajos het volgende:
Of ik moet een topic maken over dat ik vannacht in een discotheek van de trap flikkerde
Ja, jij hebt daar ook een reden voor.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik van een trap af val, in het openbaar.
Watdan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, jij hebt daar ook een reden voor.![]()
quote:
Geen dank.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:48 schreef afcajos het volgende:
ik verveel me
owja, dat schatje mag ik je foto was gister een daverend succes op de verjaardag
Godver, die grap heb ik gister ook maar 452423x gehoordquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:51 schreef BigKahuna het volgende:
Er was nog bijna sprake van dat de wedstrijd van NL gister werd afgelast he![]()
IJsland had nogal weinig reserves op de bank![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Uiteraardquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:50 schreef BigKahuna het volgende:
Gingen de stoelen nog door de lucht?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:52 schreef BigKahuna het volgende:
En het schijnt dat bij een volgend verlies die coach ook wordt ontslagen
Hij heeft nogal weinig krediet![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
ijsland heeft nu een negatief (doel)saldo HAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Niet,
dat werd alleen maar gesuggereerd
Ook goedemiddag
WEHEHEHEHEHE DIE HELE CRISIS DAAR WORDEN ZE NIET WARM OF KOUD VAN AAAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:59 schreef GasTurbine het volgende:
MIJN KREDIET OP IJSLAND IS BEVROREN WHEHEHEHEHEHE
Die 2 hippies rechtsachter de 3 meidenquote:
wtf die enorme handquote:
Uhm, neequote:Op zondag 12 oktober 2008 14:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
wat hoor ik nou moest je het dak op?
Hij is dan wel zwoart, maar het is nog geen december.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
wat hoor ik nou moest je het dak op?
ZOMG DIE L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:03 schreef afcajos het volgende:
Ik wil nog even de poll van gister naar boven halen. Het is een nek aan nek rees tussen de U en de S!
[ afbeelding ]
Poll: Welke?S L U T S(2e)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:10 schreef BigKahuna het volgende:
TOT JE EINDELIJK ZEGT "KOM NOU MAAR HIEERRRR"
VERTELquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:11 schreef GasTurbine het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat ik gisteren nou toch heb meegemaakt![]()
Altijd leuk aan je is dat je iedereen op internet zetquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ZOMG DIE L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is het zusje van een vriend van me, zie de gelijkenis![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Komt zo schat ik inquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:11 schreef Lyzio het volgende:
Waar is het weekendtopic van JosIk ben helemaal in de war nu.
Werd tijd zeg. Een weekend zonder Jos-topic is geen weekend. En waar is je wesp naartoe?quote:
Ben al bezigquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:11 schreef Lyzio het volgende:
Waar is het weekendtopic van JosIk ben helemaal in de war nu.
Intresseert me echt totaal niks. Het is 1 pagina in 1 van de 243 SC-topics in de Klaagbaak op Fok. Alsof dat ooit wordt gezienquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Altijd leuk aan je is dat je iedereen op internet zetAls ik via msn een foto van me naar jou stuur sta ik er 10 minuten later ook op
![]()
IK BEN TROUWENS MIJN WESP KWIJT
Gelukkig niet. Alhoewel, als het veel besproken word is het nummer 1 zoekresultaat bij google hequote:Op zondag 12 oktober 2008 14:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Intresseert me echt totaal niks. Het is 1 pagina in 1 van de 243 SC-topics in de Klaagbaak op Fok. Alsof dat ooit wordt gezien.
maar als mensen me iets sturen en vragen het niet op fok te zetten doe ik dat dan ook niet, ik ben geen kankerlijerquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Altijd leuk aan je is dat je iedereen op internet zetAls ik via msn een foto van me naar jou stuur sta ik er 10 minuten later ook op
![]()
IK BEN TROUWENS MIJN WESP KWIJT
Nou, 5 weken geleden zat er een wesp. Woensdag was hij inmiddels zo verzwakt dat hij amper kon lopenquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Werd tijd zeg. Een weekend zonder Jos-topic is geen weekend. En waar is je wesp naartoe?Is ie ontsnapt?
Ik ben er voor je hoorquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:17 schreef GasTurbine het volgende:
Wat dan?!?!
Nou kijk, ik was op een feestje van een vriendin. Maar ze kent ook allemaal foppies. Ik was daar half 9 en toen was alle drank al op door die klotefoppies. Gooit zo'n lamlul ineens een halfvolle fles cola over de schutting._!
Maar goed, ik wachtte dus op iemand () die miss. ook zou komen, en ik ging naar de wc.
Ik was zo klaar met urineren, en ik doe de wcdeur open, en ineens lopen er echt 15 van die gasten boos naar buiten via de andere kant.
Ga ik kijken, willen ze een moeder en een paar kinderen in elkaar rammen_!_!_!
Ik was dus met nog zoeen gast en we gingen er tussen staan (ik kom uit hun wijk dus ik ben 'down' met ze en ze zoudenme niks doenanders zou ik het ook niet durven.)
Was dat over, feestje verneukt, mensen gaan weg, staat die groep ineens: iemand zei neger tegen me!!?!?!?!?!?!? RACISTEN!!! en sloegen ze dus uit het niets iemand op z'n gezicht die ook op dat feest was.
Ook daar sprong iedereen weer tussen en om 11 uur was het feest dus helemaal afgelopen. Even helpen schoonmaken met die moeder en vriendin. (arme schepsels) en daarna naar m'n vrienden.
Eindstand: die vriendin die ook zou komen heeft me niet teruggesmst en nu zit ik in zak en as.
Dat weet ik dan ook weer van jequote:Op zondag 12 oktober 2008 14:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
maar als mensen me iets sturen en vragen het niet op fok te zetten doe ik dat dan ook niet, ik ben geen kankerlijer.
Echt erg voor je van die vriendinquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:17 schreef GasTurbine het volgende:
Wat dan?!?!
Nou kijk, ik was op een feestje van een vriendin. Maar ze kent ook allemaal foppies. Ik was daar half 9 en toen was alle drank al op door die klotefoppies. Gooit zo'n lamlul ineens een halfvolle fles cola over de schutting._!
Maar goed, ik wachtte dus op iemand () die miss. ook zou komen, en ik ging naar de wc.
Ik was zo klaar met urineren, en ik doe de wcdeur open, en ineens lopen er echt 15 van die gasten boos naar buiten via de andere kant.
Ga ik kijken, willen ze een moeder en een paar kinderen in elkaar rammen_!_!_! (omdat die fels terugwerd gegooid op zoeen foppie (+ bloedneus whehehe))
Ik was dus met nog zoeen gast en we gingen er tussen staan (ik kom uit hun wijk dus ik ben 'down' met ze en ze zoudenme niks doenanders zou ik het ook niet durven.)
Was dat over, feestje verneukt, mensen gaan weg, staat die groep ineens: iemand zei neger tegen me!!?!?!?!?!?!? RACISTEN!!! en sloegen ze dus uit het niets iemand op z'n gezicht die ook op dat feest was.
Ook daar sprong iedereen weer tussen en om 11 uur was het feest dus helemaal afgelopen. Even helpen schoonmaken met die moeder en vriendin. (arme schepsels) en daarna naar m'n vrienden.
Eindstand: die vriendin die ook zou komen heeft me niet teruggesmst en nu zit ik in zak en as.
Vraag direct of ze je haar kan knippen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:19 schreef BigKahuna het volgende:
Maargoed ik ga even de kapster neuken.
Hij komt terug met al z'n vrienden. Dat weet je he.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nou, 5 weken geleden zat er een wesp. Woensdag was hij inmiddels zo verzwakt dat hij amper kon lopenToen hem ik hem eten gegeven, maar nu is hij em gepeerd
Oh dat is wel een goed idee!quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vraag direct of ze je haar kan knippen.
Ik ben down met iedereen johquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hij komt terug met al z'n vrienden. Dat weet je he.
Ik ben echt een daap.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Echt erg voor je van die vriendin
quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:17 schreef GasTurbine het volgende:
Wat dan?!?!
Ga ik kijken, willen ze een moeder en een paar kinderen in elkaar rammen_!_!_! (omdat die fels terugwerd gegooid op zoeen foppie (+ bloedneus whehehe))
Laat je msn altijd aan als je gaat slapen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik ben echt een daap.
Ze stuurde me verleden week 20 minuten lang buzzers op msn maar ik was aan het slapen, terwijl ik daarvoor had gesmst dat ik er altijd voor d'r ben.
Ik wel. Ik kick erop dat 'smorgens mijn hele taakbalk dan oranje is.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat je msn altijd aan als je gaat slapen?
Ik had wel een chickie gisterquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:24 schreef Lyzio het volgende:
Weinig gehosseld dus?
Mijn chickie komt morgen pasquote:
Klinkt stoerquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik wel. Ik kick erop dat 'smorgens mijn hele taakbalk dan oranje is.
Maar wel foto's?quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Mijn chickie komt morgen pasWel drie dagen!
Weinig Lyzio op FOK! dus de komende drie dagen.
Om het tot morgen vol te houden bedoel je?quote:
Nee, dat we jou dan niet 3 dagen missen omdat jij foto's van haar postquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Om het tot morgen vol te houden bedoel je?
wie?quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
ojaaaaaa, ik heb gister mandingo in de club gezien!!!
Joey, ik ging helemaal niet via het raam naar binnenquote:
IS HET EEN GROTEquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is hier zojuist een wesp naar binnen gevlogen
Ben je em kwijt?quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
IS HET EEN GROTEMET DE VLEUGELS WAT DONKERDER (BRUIN)??????????//////////////////
![]()
![]()
Je moet vanavond opsporing gezocht maar eens kijkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je em kwijt?
Amivedi al gebeld?![]()
UITERAARDquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:51 schreef gers het volgende:
EN GEHUSSELD JOSKE
Welke opsporing gaan ze zoeken dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je moet vanavond opsporing gezocht maar eens kijken
Oh oke ...quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je moet vanavond opsporing gezocht maar eens kijken
Het is nog vroeg in de middagquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oke ...![]()
Maar je bedoeld niet opsporing verzocht?
Toevallig?
Altijd hequote:Op zondag 12 oktober 2008 14:55 schreef gers het volgende:
spange chicks joske?
Waarom kan iedereen zo snel reageren...quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is nog vroeg in de middagMaar mijn wesp komt als het goed ids
Als ie 't maar zelf opruimt he.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is nog vroeg in de middagMaar mijn wesp komt als het goed ids
doet je router het welquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom kan iedereen zo snel reageren...![]()
Sloom internet...![]()
Hmpff...
Kwam ze nog zo naar je toe waardoor je het heel moeilijk kan krijgen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Altijd he
Ow ik kwam in de clubz die dikke meid tegen die ik een tijd geleden had geregeldDit keer gelukkig niet vergrepen.
Net niet... nu wel weerquote:
vrouwenquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net niet... nu wel weer![]()
Het vervelende is dat ALLES opnieuw gestart moet worden...
Heel vervelend.
Ja, dikke / faal.
Kutzondag zonder voetbal inderdaadquote:
niksquote:
Neuh.quote:
Dan is het goedquote:
wat ben je snel aangebrandquote:
Ik kreeg oorpijnquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ook niet waar je oppaste ofzo
Ik ben zielig ik weetz, maar met 3 paracetamollen was het overquote:
Welnee...quote:
eigenlijk wel hoorquote:
Oh..quote:
reflectie verslagenquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu even 34947 reflectieverslagen maken... en dan ben ik klaar.
(voor de rest van mn leven).
quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh..![]()
Ja, gebrek aan chocola, heh.
Leuke usersquote:
Samenvatting: HBOquote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe ik niet aan mee.!
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |