quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Juup© op 11-10-2008 13:44:02 ]Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Nu het niet meer in de OP mag, moet iemand het maar in elk topic gewoon postenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:15 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:19 schreef Sackboy het volgende:
Voor Noorsbloed:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank u.
[ Bericht 5% gewijzigd door Juup© op 11-10-2008 13:45:15 ]Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Kop houden.quote:
4ebequote:
GVD DAS KANKAHVETquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:26 schreef Noorsbloed het volgende:![]()
![]()
![]()
TnT komt net rock band voor de ps3 afleveren.
Doeg mensen !
* Noorsbloed gaat zich wagen aan het drummen.
Middag!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:26 schreef KingOfPop het volgende:
Goedemiddag!
eindelijkquote:
van je vriendin?quote:
en Helmondquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:32 schreef gers het volgende:
[..]
eindelijk
kan ik weer klagen over
bejaarden
kinderen
OV
hbo