abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62305886
Altijd maar dat geklaag, en vaak terecht, maar soms wil je ook delen dat een bedrijf of iets je goed behandeld heeft. Daar is geen ruimte voor. Dit resulteert in het feit dat als je een service of een merk zoekt via google, je altijd negatieve verhalen krijgt. Dit moet veranderen. Ik zal mijn verhaal even doen:

Gisteren liep mijn contract af bij TELE2. Voor een verlening had ik al contact gehad met TELE2. Mij werd gevraagd 10-10 terug te bellen. Aangezien ze nu een actie hebben met een gratis laptop wilde ik daar graag gebruik van maken. Maar dit geldt enkel voor nieuwe klanten, vaste klanten worden dus niet beloond.

• Het eerste gesprek liep goed, kon enkel gebruik maken van een 6 maanden lange korting. Ik zou erover nadenken.
  • Erover nagedacht weer gebeld, ik wilde toch de laptop erbij. Plotseling vervielen alle kortingen en moest ik dus het volle pond gaan betalen. Ik werd op gehangen. Dit was 's avonds, en had het gevoel dat ik te maken had met een studentje die haar lijstje afwerkte.
  • Dan maar via de livechat. Fijne service. Ik het verhaal uitgelegd en daarbij 'gedreigd' dat ik dan mijn abonnement op zou zeggen, een maandje HetNet zou nemen (zit je niet aan vast) en dan weer een abo zou aanvragen. Dit leek hun onnodig en er werd een notitie neergelegd bij de retentie afdeling. Die zouden mij vandaag terugbellen.
  • zo geschiedde . Ik mocht meedoen aan de actie, en mij is dus een laptop beloofd. Plus een downgrade van mijn abonnement, omdat ik geen gebruik maak van de digitale tv maar vier jaar geleden geen keuze had en toch een 20mb lijn wilde. Ik ga dus én minder betalen én krijg een gratis mini-laptop van Acer. Ik erg blij.

Dus bij deze wil ik TELE2 bedanken voor de service. Ben op het ene telefoontje na altijd goed behandeld, mijn verbinding is nooit down geweest en de prijzen zijn goed. Ik voel mij als vaste klant (eerst versatel, toen TELE2) beloond en zo is het ook zoals het hoort imo.

TELE2 bedankt, jullie hebben een tevreden klant!

Ohja, de klacht. Ik mis een 'veer in hun reet' forum
  • pi_62305930
    Een warme douche forum gaat niet werken:
    -grote bedrijven bedank forum
    -grote mensen bedankt forum

ow 2 topics en we hebben alles samengevat
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
    pi_62305934
    Schopje WOW dan maar?

Prima "veer in de reet"-forum....

Oh wacht... dat is dicht
    Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
    rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
    Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
    Rudedeltatoedeloe :W
    pi_62305979
    Big bills suck! Small bills don't!
    ```/l
    (゚、 。 7
     l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
     じしl_, )ノ
    pi_62305982
    TELE2 en service, de wereld vergaat
    Patat Friet
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:06:06 #6
    165512 MASD
    Music is dead.
    pi_62306005
    Long live music.
    pi_62306018
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 12:04 schreef Scherpkoekje het volgende:
    Big bills suck! Small bills don't!
    Small laptops neither
    pi_62306077
    quote:
    Lees je nu over mijn klacht heen? Dat is geen 'veer in hun reet' subforum, dat is een topic waarin je je punt niet duidelijk en centraal kan maken, en mensen het allemaal niet lezen ben ik bang voor.

Klacht twee:
    Centrale topics zuigen big time
    pi_62306087
    Er is geen 'samenvatting' subforum.
    Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
    pi_62306112
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 12:10 schreef DuTank het volgende:
    Er is geen 'samenvatting' subforum.
    LOL! Lezen is voor intellectuelen, sorry dat ik niet aan je wens kan voldoen
    pi_62306177
    opzouten dit subforum is niet bedoeld voor dit soort ophemeling ga maar naar CUL ofzo
    Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
    Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:26:25 #12
    230346 mike_hunt
    The Beast Within
    pi_62306372
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 12:00 schreef Tarabass het volgende:
    Altijd maar dat geklaag, en vaak terecht, maar soms wil je ook delen dat een bedrijf of iets je goed behandeld heeft. Daar is geen ruimte voor. Dit resulteert in het feit dat als je een service of een merk zoekt via google, je altijd negatieve verhalen krijgt. Dit moet veranderen. Ik zal mijn verhaal even doen:

Gisteren liep mijn contract af bij TELE2. Voor een verlening had ik al contact gehad met TELE2. Mij werd gevraagd 10-10 terug te bellen. Aangezien ze nu een actie hebben met een gratis laptop wilde ik daar graag gebruik van maken. Maar dit geldt enkel voor nieuwe klanten, vaste klanten worden dus niet beloond.

• Het eerste gesprek liep goed, kon enkel gebruik maken van een 6 maanden lange korting. Ik zou erover nadenken.
  • Erover nagedacht weer gebeld, ik wilde toch de laptop erbij. Plotseling vervielen alle kortingen en moest ik dus het volle pond gaan betalen. Ik werd op gehangen. Dit was 's avonds, en had het gevoel dat ik te maken had met een studentje die haar lijstje afwerkte.
  • Dan maar via de livechat. Fijne service. Ik het verhaal uitgelegd en daarbij 'gedreigd' dat ik dan mijn abonnement op zou zeggen, een maandje HetNet zou nemen (zit je niet aan vast) en dan weer een abo zou aanvragen. Dit leek hun onnodig en er werd een notitie neergelegd bij de retentie afdeling. Die zouden mij vandaag terugbellen.
  • zo geschiedde . Ik mocht meedoen aan de actie, en mij is dus een laptop beloofd. Plus een downgrade van mijn abonnement, omdat ik geen gebruik maak van de digitale tv maar vier jaar geleden geen keuze had en toch een 20mb lijn wilde. Ik ga dus én minder betalen én krijg een gratis mini-laptop van Acer. Ik erg blij.

Dus bij deze wil ik TELE2 bedanken voor de service. Ben op het ene telefoontje na altijd goed behandeld, mijn verbinding is nooit down geweest en de prijzen zijn goed. Ik voel mij als vaste klant (eerst versatel, toen TELE2) beloond en zo is het ook zoals het hoort imo.

TELE2 bedankt, jullie hebben een tevreden klant!

Ohja, de klacht. Ik mis een 'veer in hun reet' forum

Ik heb wel een golden shower voor je
  • Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
    And blessed are those who hear.
    Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
    Behold, I am coming soon
    pi_62306429
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 12:26 schreef mike_hunt het volgende:

[..]
    Leer eerst een quote, dan praten we verder
    pi_62306584
    Tijd voor een nieuw forum! Welkom in Juichbaak
    Ga weg
    pi_62306708
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 12:11 schreef Tarabass het volgende:

[..]

LOL! Lezen is voor intellectuelen, sorry dat ik niet aan je wens kan voldoen
    En zeiken om een kut laptop en wat korting is in mijn ogen erg triest
    pi_62306719
    Ooh ja, en ik zit nog op het VWO. Dus op zich ben je dan wel intelligent, toch?
    pi_62306721
    wat de neuk
    Ik heb net gebeld en ik vertelde jou verhaal begon dat kut wijf aan aan de telefoon te schreeuwen tegen mij en ZE HING DE TELEFOON OP!!
    WAT DE NEUK!
    pi_62306802
    Als je een warme douche wilt, wil ik best over je kutkop pissen TS
    A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
    If it don't matter to you, it don't matter to me
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:56:46 #19
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_62306923
    dat wordt een spamforum
    pi_62307007
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 12:43 schreef DuTank het volgende:

[..]

En zeiken om een kut laptop en wat korting is in mijn ogen erg triest
    Gewoon dom het volle pond betalen gaat ook wat ver natuurlijk. Bovendien moet de vaste klant bloond worden, niet de nietszeggende nieuwe klant. Lokkertjes genoeg, maar als je vaste klant bent bij grote bedrijven kan je lappen. En met een paar telefoontjes maandelijkse korting plus een laptop verdienen triest noemen, dat is pas triest..

Nee, ben jij maar stoer door het volle pond te betalen. Koop ik wel wat leuks met de korting die ik krijg, lutser
    pi_62307023
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 12:48 schreef beertenderrr het volgende:
    Als je een warme douche wilt, wil ik best over je kutkop pissen TS
    HA HA HA
    pi_62307057
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 13:03 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Gewoon dom het volle pond betalen gaat ook wat ver natuurlijk. Bovendien moet de vaste klant bloond worden, niet de nietszeggende nieuwe klant. Lokkertjes genoeg, maar als je vaste klant bent bij grote bedrijven kan je lappen. En met een paar telefoontjes maandelijkse korting plus een laptop verdienen triest noemen, dat is pas triest..

Nee, ben jij maar stoer door het volle pond te betalen. Koop ik wel wat leuks met de korting die ik krijg, lutser
    Jij snapt niet hoe ondernemers denken.
    pi_62307152
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 13:06 schreef DuTank het volgende:

[..]

Jij snapt niet hoe ondernemers denken.
    Jij snapt niet hoe klanten behandeld willen worden. Open er anders een eigen topic over
      Moderator zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:15:52 #24
    145080 crew  SwJ
    Het boegbeeld van FOK!
    pi_62307217
    F.K.A. SuperwormJim
    pi_62312435
    Idd, ik vind dat Weest Optimistisch Weken weer open moet!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')