Small laptops neitherquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:04 schreef Scherpkoekje het volgende:
Big bills suck! Small bills don't!
Lees je nu over mijn klacht heen? Dat is geen 'veer in hun reet' subforum, dat is een topic waarin je je punt niet duidelijk en centraal kan maken, en mensen het allemaal niet lezen ben ik bang voor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:06 schreef MASD het volgende:
[Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #3
Daar is dit topic voor.
LOL! Lezen is voor intellectuelen, sorry dat ik niet aan je wens kan voldoenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:10 schreef DuTank het volgende:
Er is geen 'samenvatting' subforum.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:00 schreef Tarabass het volgende:
Altijd maar dat geklaag, en vaak terecht, maar soms wil je ook delen dat een bedrijf of iets je goed behandeld heeft. Daar is geen ruimte voor. Dit resulteert in het feit dat als je een service of een merk zoekt via google, je altijd negatieve verhalen krijgt. Dit moet veranderen. Ik zal mijn verhaal even doen:
Gisteren liep mijn contract af bij TELE2. Voor een verlening had ik al contact gehad met TELE2. Mij werd gevraagd 10-10 terug te bellen. Aangezien ze nu een actie hebben met een gratis laptop wilde ik daar graag gebruik van maken. Maar dit geldt enkel voor nieuwe klanten, vaste klanten worden dus niet beloond.Het eerste gesprek liep goed, kon enkel gebruik maken van een 6 maanden lange korting. Ik zou erover nadenken. Erover nagedacht weer gebeld, ik wilde toch de laptop erbij. Plotseling vervielen alle kortingen en moest ik dus het volle pond gaan betalen. Ik werd op gehangen. Dit was 's avonds, en had het gevoel dat ik te maken had met een studentje die haar lijstje afwerkte. Dan maar via de livechat. Fijne service. Ik het verhaal uitgelegd en daarbij 'gedreigd' dat ik dan mijn abonnement op zou zeggen, een maandje HetNet zou nemen (zit je niet aan vast) en dan weer een abo zou aanvragen. Dit leek hun onnodig en er werd een notitie neergelegd bij de retentie afdeling. Die zouden mij vandaag terugbellen. zo geschiedde . Ik mocht meedoen aan de actie, en mij is dus een laptop beloofd. Plus een downgrade van mijn abonnement, omdat ik geen gebruik maak van de digitale tv maar vier jaar geleden geen keuze had en toch een 20mb lijn wilde. Ik ga dus én minder betalen én krijg een gratis mini-laptop van Acer. Ik erg blij.
Dus bij deze wil ik TELE2 bedanken voor de service. Ben op het ene telefoontje na altijd goed behandeld, mijn verbinding is nooit down geweest en de prijzen zijn goed. Ik voel mij als vaste klant (eerst versatel, toen TELE2) beloond en zo is het ook zoals het hoort imo.
TELE2 bedankt, jullie hebben een tevreden klant!
Ohja, de klacht. Ik mis een 'veer in hun reet' forum
Ik heb wel een golden shower voor je![]()
En zeiken om een kut laptop en wat korting is in mijn ogen erg triestquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:11 schreef Tarabass het volgende:
[..]
LOL! Lezen is voor intellectuelen, sorry dat ik niet aan je wens kan voldoen
Gewoon dom het volle pond betalen gaat ook wat ver natuurlijk. Bovendien moet de vaste klant bloond worden, niet de nietszeggende nieuwe klant. Lokkertjes genoeg, maar als je vaste klant bent bij grote bedrijven kan je lappen. En met een paar telefoontjes maandelijkse korting plus een laptop verdienen triest noemen, dat is pas triest..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
En zeiken om een kut laptop en wat korting is in mijn ogen erg triest
HA HA HAquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:48 schreef beertenderrr het volgende:
Als je een warme douche wilt, wil ik best over je kutkop pissen TS
Jij snapt niet hoe ondernemers denken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:03 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Gewoon dom het volle pond betalen gaat ook wat ver natuurlijk. Bovendien moet de vaste klant bloond worden, niet de nietszeggende nieuwe klant. Lokkertjes genoeg, maar als je vaste klant bent bij grote bedrijven kan je lappen. En met een paar telefoontjes maandelijkse korting plus een laptop verdienen triest noemen, dat is pas triest..
Nee, ben jij maar stoer door het volle pond te betalen. Koop ik wel wat leuks met de korting die ik krijg, lutser
Jij snapt niet hoe klanten behandeld willen worden. Open er anders een eigen topic overquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij snapt niet hoe ondernemers denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |