quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:01 schreef remlof het volgende:
48 uur bans werken niet hier in deze SC. Je eerste ban is een week, je tweede een maand en je derde 3 maanden.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:37 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Nee. Je wist zeker niet wat de zevende was?
Dat ook niet neequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:37 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Nee. Je wist zeker niet wat de zevende was?
Oh, ga gerust je gang. Het kan nog steeds.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Verpestert ! We hadden een 300-po kunnen maken![]()
Google ftw.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:40 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
seppo
octpo
nonpo
decpo
fidecpo
sedecpo
tridecpo
etc.
Wat nou Google, sommige mensen letten op in de brugklas.quote:
Als logisch goed is, waar komen Waarheid en aanhang dan vandaan. En hoe kan KingOfPop een snotneus hebben terwijl hij geen neus heeft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:43 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wat nou Google, sommige mensen letten op in de brugklas.Dat en er is geen logische volgorde, eigenlijk moeten we gewoon first, second, third, and so on, and so on.
"Hij heeft een banaan in z'n oor, jij poep in je ogen".quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:50 schreef Acinonyx het volgende:
die met z'n banaan in z'n oor zie ik ook nooit
Ik heb ze er niet in gezet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Goede OP, maar die laatste 2 UI moeten weg.
Laatste is Kali-mist !quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik las het net.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:09 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die moeite doen om 5 euro terug te vragen
THIS
Ik zou het best kunnen op zo'n realdollquote:
Zeg Jos, moeten we het nu ook al doen met realdolls als fap materiaalquote:
Een beetje afwisseling kan geen kwaadquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg Jos, moeten we het nu ook al doen met realdolls als fap materiaal
Anyways, ik ben weekend vieren.
Morgen als het goed isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:27 schreef Broekpaling het volgende:
Hallo stel zaadschieterds!
gers al terug?
Bweh, waarom ook niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:34 schreef afcajos het volgende:
WIE GAAT ER ALLEMAAL ZUIPEN DIT WEEKEND?![]()
Mijn schema:
Vanavond stamkroeg
Morgen Verjaardag en daarna waarschijnlijk uit.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:31 schreef Agiath het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA DAAR ZIJN WE WEER!
HET IS VAKANTIE!!
Mwah misschien kunnen we oud en nieuw mixen!!!1111123efesdrfasquote:
Sinds wanneer ben jij weer unbannedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
20" rims fo sho.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:36 schreef postmortum het volgende:
hey homies check mijn nieuwe bazenbak
[ afbeelding ]
Blitse sticker!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:36 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt een kras op je zijkant!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:36 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
Open er een topic overquote:
Die bh van die vrouw danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:23 schreef KingOfPop het volgende:
Hehehe, check die vrouwen ook kijken dan_!
Ja, maar ik heb geen zin om een verhaaltje te verzinnen dus als ik hem open, krijgen jullie gewoon de oude OPquote:
moet je die URL checken, staat een filmpje van die gast erbijquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:40 schreef KingOfPop het volgende:
Joden-AlertNice pic, nu maar hopen dat die valt.
duhquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen zin om een verhaaltje te verzinnen dus als ik hem open, krijgen jullie gewoon de oude OPidee van PK is wel goed. Oud en nieuw mixen en dan bij thema het verhaaltje. Verder de OP gewoon zo laten.
Ja leuk dat zwarte ding, jammer dat die lul er voor staat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:21 schreef afcajos het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe zwembroek?
[ afbeelding ]
Net zolang als dat hij kan posten zonder de Policy te overtredenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:09 schreef KingOfPop het volgende:
Wie het weet mag het zeggen! Juup, kom er maar in:')
HAHAHAHA IK SNAP HEM , HET WAS EEN GRAPJE!!!1quote:
quote:
Nee een serieuze vraagquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HAHAHAHA IK SNAP HEM , HET WAS EEN GRAPJE!!!1![]()
Dat is toch in de trant van de laatste tientallen SC'enquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik post iig nog een beetje tieten...
dat is in de trant van de bedoeling!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat is toch in de trant van de laatste tientallen SC'en![]()
![]()
post dan!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:15 schreef Lakitu het volgende:
Slechts jailbait-tetten zijn de moeite waard.
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:56 schreef Cypress_Hill het volgende:
Gelukkig kan ik zo weer weg, geen zak te doen hier.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:02 schreef afcajos het volgende:
Potver, ik word zo opgehaald door een homie maar hij is er nog steeds niet. De chicks smsen al waar ik blijf!
Daar hebben we hier een heel mooi woord voor..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
als je er al zou zijn voordat hun smsen lijkt het net of je geen leven hebt!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Doe mn best, zoja topic morgen. zonee, ook topic morgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Thanks, regel er een paar (!) hé
Naar een kroegquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
waar ga je heen?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Naar een kroegIk kan elk moment op gehaald worden door mn homie met zn oude bmw 318
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:35 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Waar is dat boks ouwe plaatje van? Je post het namelijk wel érg vaak.
is dat haley bennett ? ze lijkt er wel een beetje op in ieder gevalquote:
haley met blote tetters????quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
is dat haley bennett ? ze lijkt er wel een beetje op in ieder geval
Nooit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:29 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Je moet in ONZ zijn geloof ik!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
is dat haley bennett ? ze lijkt er wel een beetje op in ieder geval
dat leek mij ook al vrij onlogies...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]Nee ze lijkt er totaal niet op.
hier in helmond ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga even mijn balletoefeningen oefenen, moet morgen het optreden niet verprutsen!!!
SEHR GUTquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:36 schreef Paaskonijn het volgende:
HOE GAAT HET BK?!
HABEN SIE AUCH URLAUB?!
Ja..iets mis mee?quote:
AH DASS IST SEHR SCHON ABER ETWAS JAWOLH ZU SEHEN!!11quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
SEHR GUT
ABER NEIN ICH HABE NACHSTE WOCHE URLAUB.
gewoon om 7 uur op het veld staan als een echte bikkel!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Arghh ik weet niet hoelaat ik morgen moet opstaan om te voetballen
Neequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
gewoon om 7 uur op het veld staan als een echte bikkel!!
Morgen regel ik die chick waar ik vanavond bij stond!! let op mijn woorden jordeehquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:56 schreef afcajos het volgende:
Rustig hier!!!
Ik ben net thuis, jordeeeh beweerde dat ik weer faalde bij de chicksterwijl ik gewoon vertel dat ik investeer in de smaaaaatjez zodat ik later toe kan slaan!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:57 schreef behangplakker het volgende:
Je kan me vinden op de bank in de dug out van de uitploeg
ik ben er weerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:21 schreef KingOfPop het volgende:
Het is hier nu al drukker dan gister de hele dag
Ik was dan ook op de Studiebeurs, nouja een half uurtje ofzo, toen ging ik chillen in Utreg jwzquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:21 schreef KingOfPop het volgende:
Het is hier nu al drukker dan gister de hele dag
nog niet helemaal of je moet nieuw nieuws hebben , het laatste dat ik weet is dat ze een nieuwe shirtsponsor hebbenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:29 schreef KingOfPop het volgende:
Wat hoorde ik Fortuna toch nog gered, nu nog beter voetballen
hoax bazen studeren niet , die playenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik was dan ook op de Studiebeurs, nouja een half uurtje ofzo, toen ging ik chillen in Utreg jwz
Ik ben een baas die het anders doet, ik ga voor de Universitaire studies zodat ik later die sma'tjes alles kan kopen wat hun hartje begeert.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoax bazen studeren niet , die playen
ik kijk die altijd met geluid uitquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:44 schreef KingOfPop het volgende:
"Laten we het er maar op houden dat ze heel goed kan zingen": aldus pm
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:27 schreef Dagonet het volgende:
Breathtaking wilde gisteren een 48 uurs ban, kreeg vandaag een unban en plaatst vijf minuten later een post die hem een weekban oplevert.
Toch knap. Ergens.
Wat heeft ze gepost eigenlijk ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:39 schreef Dagonet het volgende:
Er wordt me ingefluisterd dat Breathtaking vrouwelijk is.
Dan kan de weekban ingekort worden middels het mailen van een tietenfoto van de eigen tieten naar forum@fok.nl naar goed ouderwetsche traditie die helaas in onbruik is geraakt..
Alvast bedankt namens remlof.
Dit is die eerste keer dat ik die postquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:41 schreef KingOfPop het volgende:
Moeilijk of niet quotenHey BK, jij grijpt ook elke mogelijkheid aan om dat filmpje te posten
B A Z E N nummerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben een baas die het anders doet, ik ga voor de Universitaire studies zodat ik later die sma'tjes alles kan kopen wat hun hartje begeert.
Zoals deze baas:
Lees mijn 5 posts achterelkaar die ik rond 0200 posttequote:
...en?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:26 schreef gers het volgende:
al die liefde bedankt
ik heb jullie ook gemist![]()
bigkahuna![]()
joske![]()
postmortum![]()
king of pop![]()
behangplakker
noorsbloed![]()
4ebe
fascination
juicyhillquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:26 schreef gers het volgende:
al die liefde bedankt
ik heb jullie ook gemist![]()
bigkahuna![]()
joske![]()
postmortum![]()
king of pop![]()
behangplakker
noorsbloed![]()
4ebe
fascination
quote:
Hihiquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Idd, vergeet ie PK, GT en Rhythm.
anas en jordy zitten nog vastquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:33 schreef Sackboy het volgende:
Alle oude garde bazen weer vrij?
En BTquote:
dat maak ik vanavond wel goedquote:
Als je daardoor dood bent gegaan, zal dat ook niet meer lukken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:37 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik drink never nooit meer een hele fles whisky op een legen maag
Die heeft een plaatje van een neger gepost.quote:
2 weken ofzoquote:
Omdat ik een gigantische black out heb gehad gisterquote:
En iedereen weet dat negers hier verboden zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die heeft een plaatje van een neger gepost.
Ik voel mij wel dood, telt dat ook ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je daardoor dood bent gegaan, zal dat ook niet meer lukken.
6 ibuprofenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Omdat ik een gigantische black out heb gehad gister![]()
En ik heb hoofdpijn, maar dan echt zon tering kater hoofdpijn
Heb al 6 ibuprofen op .. niets helpt
huilliequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Omdat ik een gigantische black out heb gehad gister![]()
En ik heb hoofdpijn, maar dan echt zon tering kater hoofdpijn
Heb al 6 ibuprofen op .. niets helpt
Nopequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik voel mij wel dood, telt dat ook ?
Mwah, bij deze neger waren z'n armen afgerukt. En z'n benen ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En iedereen weet dat negers hier verboden zijn.
Hoiquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:43 schreef BigKahuna het volgende:
Eerste post van 2008 op FOK!
Juicyhil faalt
Ik kan er wel meer dan dat hebben hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
6 ibuprofenneem er nog 6 en je wordt nooit meer wakker
Mijn Noorse is 4 dagen naar der ouders Noorwegenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:41 schreef gers het volgende:
[..]
huillie
's avonds een vent 's ochtends een vent
maar de schone verzorgt je toch wel![]()
wel lekkere wiskey ?
True, maar morfine heb ik niet zo in huis.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nope
Ik geef overigens liever de voorkeur aan morphine, veel leuker.
Dude, wat is er mis met haar neus?quote:
Post jij nog eens wat sletjes uit jouw verzamelingquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dude, wat is er mis met haar neus?
Daarom juistquote:
Moet ik anders in real life oud & nieuw vierenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja dat is precies wat k bedoel
Zo sad
EMOquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik kan er wel meer dan dat hebben hoor
Geloof me, toen ik nog jong en emo was heb ik er veel meer gehad.![]()
[..]
Mijn Noorse is 4 dagen naar der ouders Noorwegen
Dus die kan mij niet verzorgen.
En ik ben ook een venthet is alleen irritant
Tullamore Dew![]()
[..]
True, maar morfine heb ik niet zo in huis.
quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moet ik anders in real life oud & nieuw vieren
Ik spendeer de meeste tijd online...
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Post jij nog eens wat sletjes uit jouw verzameling
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dude, wat is er mis met haar neus?
[..]
D_A naaper.quote:
Dude ik heb het over een periode tussen mijn negende en twaalfde levensjaar.quote:
[..]
quote:
Godver, ik zou ze alle3 doenquote:
Ah, hier zijn er twee uit de submap 'sleepovers' in mijn jailbaitverzameling;quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Post jij nog eens wat sletjes uit jouw verzameling
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerquote:
Niet zo goed want voulez-vouz hoort een streepje tussen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:59 schreef BigKahuna het volgende:
NOW CAN YOU TELL HOW GOOD MY FRENCH IS?
Voulez vous coucher avec moi, bitches?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]op die leeftijd al plastic tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie meidVikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Zeg heb je daar geen rar van ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
ijsmeisquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:04 schreef postmortum het volgende:
zijn er geen geen jailbat pics van fok!users
Wil ik dat zien? Bt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:04 schreef postmortum het volgende:
zijn er geen geen jailbat pics van fok!users
ziet er gezellig uitquote:
ik zou wel willen gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |