quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:30 schreef Herald het volgende:
Jitzzzze is natuurlijk een nietszeggende zak
Rhythm heeft meteen z'n tieten gemailed denk ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:49 schreef Sackboy het volgende:
remlof, waarom krijgt Rhythm 48 uur en BT een week?
quote:
No way. Heb je die goatse taart van mij op de vorige pagina niet gezien?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:02 schreef Fascination het volgende:
[..]Volgens mij ga je hier een ban voor krijgen
.
Ik ben Lakitu, aangenaam.quote:
Was het maar weekendquote:
Je verwacht uitleg? Het is zoals zij het zeggen en niet anders. Daar ben ik inmiddels wel achter. De reden dat er geen antwoord komt is waarschijnlijk ook omdat het gewoon niet uit te leggen valt waarom de 1 48 uur krijgt en de ander een week. Het is gewoon zo en er zit geen logica achter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:25 schreef Sackboy het volgende:
remlof, reageer je nou expres niet op vragen/kritiek of wat?
quote:
Of je krijgt 2 weken natuurlijk! Of een maand!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je verwacht uitleg? Het is zoals zij het zeggen en niet anders. Daar ben ik inmiddels wel achter. De reden dat er geen antwoord komt is waarschijnlijk ook omdat het gewoon niet uit te leggen valt waarom de 1 48 uur krijgt en de ander een week. Het is gewoon zo en er zit geen logica achter.
Wellicht dat er binnenkort een extra item in de shop komt waar je uitleg kan kopen.
En daarna 3 maandenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of je krijgt 2 weken natuurlijk! Of een maand!
Wat een prutsersquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je verwacht uitleg? Het is zoals zij het zeggen en niet anders. Daar ben ik inmiddels wel achter. De reden dat er geen antwoord komt is waarschijnlijk ook omdat het gewoon niet uit te leggen valt waarom de 1 48 uur krijgt en de ander een week. Het is gewoon zo en er zit geen logica achter.
Wellicht dat er binnenkort een extra item in de shop komt waar je uitleg kan kopen.
Dat ontken ik inderdaad ook niet. Maar er mag steeds minder en vervolgens worden er ook nog eens dingen beweerd die helemaal niet waar zijn en wanneer je daar op in gaat krijg je gewoon geen reactie. Of misschien moet het wel op een rel-toon gebracht worden zoals Jordy dat altijd doet, dan reageren ze wel. Maar dat lijkt me niet de juiste gang van zaken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Och, ergens hebben ze soms wel gelijk.
Welke nieuwe noobjes? Volgens remlof laten wij die helemaal niet toe.quote:Jammer dat het alleen de laatste tijd zo zeikerig moet gaan itt het begin. Komt ook door de nieuwe noobjes
Simon and Garfunkel zijn tof.quote:
quote:
Moet dat nou, op zo'n korte post van mij met zo'n lap tekst reageren?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ontken ik inderdaad ook niet. Maar er mag steeds minder en vervolgens worden er ook nog eens dingen beweerd die helemaal niet waar zijn en wanneer je daar op in gaat krijg je gewoon geen reactie. Of misschien moet het wel op een rel-toon gebracht worden zoals Jordy dat altijd doet, dan reageren ze wel. Maar dat lijkt me niet de juiste gang van zaken.
[..]
Welke nieuwe noobjes? Volgens remlof laten wij die helemaal niet toe.
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Hello lampost
Whatcha knowin?
I've come to watch your flowers growin'
Ain'tcha got no rhymes for me?
Doo Bee Doo Doo,
Feelin' groovy
quote:
quote:
Forum Opties | |