quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo heul lang hier.
Ahaha, heb je dat van Fatih geleerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:21 schreef Fascination het volgende:
[..]Seni cok seviyorum
![]()
.
Oh en noorsbloed m'n foto heeft wel 3 miljoen keer in deze klb sc reeks gestaan.
Dank u !quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]Dan heb je m'n diss gemist.
Nouja pm for ya!
Haha jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ahaha, heb je dat van Fatih geleerd?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha jahij zei ook dat ik maagd moest blijven tot m'n huwelijk maar dat dat als jongen niet hoeft, wat wel zo eerlijk is
![]()
.
Precies jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha jahij zei ook dat ik maagd moest blijven tot m'n huwelijk maar dat dat als jongen niet hoeft, wat wel zo eerlijk is
![]()
.
De wat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij hebt zo gelijk dat ik mij er niet aan kan houden.![]()
* Slaat zichzelf met de Edda *
Argh in loki's naam ik denk dat het volgend naar wel als plan meeneem.
E.D.D.Aquote:
Ik wil met m'n zusjes volgende week gaan winkelen dus ik plaatsen intypen op 9292ov.nl, allemaal 2.30 tot 3.00 reistijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Precies ja. Hij is een true hustler
.
Ohhhh, wacht even, dan is deze smiley van toepassing:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
E.D.D.A
De Edda is een aanduiding voor een verzameling literaire en mythologische werken uit het middeleeuwse IJsland. Er bestaan twee Edda's, de zogenaamde Poëtische Edda (ook wel Lied-Edda of Oude Edda) en de Proza-Edda (ook wel de Jongere Edda), geschreven door Snorri Sturluson.
Sadist ik ben aan het werkquote:
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Mijn bescheiden mening is dat je er gewoon Nederlands uitziet
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh, wacht even, dan is deze smiley van toepassing:
Lolquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht eigenlijk aan een martelwerktuig...
Soort zweep met balletjes aan de uiteinden...
Tja, het is wel bijna 2 uur heh.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.
Vandaag had ik tegen zo'n klein turks meneertje gezegd dat ik aziatisch was. Later kwam ie bij me: zoo mooi meisje met spleetogen, ik ben al zeven keer in thailand geweest, ik: oohh zeker als sextoerist?
en toen was ie weg.
Is dit mijn dank nadat ik je heb uitgelegd hoe je een beter en heviger orgasme kan krijgen ?quote:
Die gifjesquote:
Dat deden honderden mensen voor jou ook al.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Is dit mijn dank nadat ik je heb uitgelegd hoe je een beter en heviger orgasme kan krijgen ?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Arme hij.
Vanmiddag vroeg zon kerel of hij mijn Noorse schone mocht kopen.![]()
Hij heeft geluk gehad dat ik haar arm vasthield anders had ze hem serieus hard op zijn gezicht geslagen..
Ze heeft respect voor vrouwen heel hoog zitten.
Must resist urge to laugh .. must ..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat deden honderden mensen voor jou ook al.
[ afbeelding ]
Te slecht.
Als iemand wat verteld tegen jou, maakt hij/zij je dan meteen kapot van achteren?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Must resist urge to laugh .. must ..![]()
![]()
![]()
Honderden ?![]()
Dan moet jij wel behoorlijk kapot zijn van achter.
Geheel terecht inderdaad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
En terecht, sommige mannen. Ik zie de laatste tijd steeds meer importbruidjes trouwens, very sadness.
Ik doel niet op jou hoor.
* note to self *quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als iemand wat verteld tegen jou, maakt hij/zij je dan meteen kapot van achteren?
Maakt niet uit. Hier, een leuk gifje voor je.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* note to self *
EERST LEZEN DAN REAGEREN
* note to self *
Het is al laat.
En ik heb geen koffie op vandaag.
Dat gaat niet meer goed komenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:58 schreef Noorsbloed het volgende:
Het is al laat.
En ik heb geen koffie op vandaag.
Dat MOET pijn doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hier, een leuk gifje voor je.![]()
[ afbeelding ]
Neen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer goed komen
Pm de link dan eens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:02 schreef McFearless het volgende:
Ik zie net toch een gaar gifje.Ik ga hem niet hier posten.
/flauw ...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:02 schreef McFearless het volgende:
Ik zie net toch een gaar gifje.Ik ga hem niet hier posten.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Pm de link dan eens.![]()
Zo erg kan het niet zijn
Oh noesquote:
Ja maar ik dacht dat het om iemand ging met zeer extreem veel pijn.quote:
Hij heeft het al zo zwaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh noes
Nee dat kunnen we beter niet meemaken.
Sorry hé.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat het om iemand ging met zeer extreem veel pijn.
Maar dit is meer geestelijke mishandeling
quote:
Verstandig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga hier niets over zeggen.
quote:
Nou ja zeg, ze is een beetje trashy inderdaad maar ze heeft wat ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:32 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik vind het maar een ordinaire hoer![]()
Sorry ik was even een zwerver van het terrein aan het verwijderen
Hahaha sorry ..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ze is een beetje trashy inderdaad maar ze heeft wat ofzozie haar weleens in 't echt.
Well it's just the two of us I guess....
* Noorsbloed aait Polomito over het hoofd.quote:
Ik ben ook nog wakker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:35 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme, ben ik nog steeds op.
Je lichaam raakt eraan gewend hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wakker.
En dat zonder koffie met deze saaie baan.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:39 schreef Dagonet het volgende:
Er wordt me ingefluisterd dat Breathtaking vrouwelijk is.
Dan kan de weekban ingekort worden middels het mailen van een tietenfoto van de eigen tieten naar forum@fok.nl naar goed ouderwetsche traditie die helaas in onbruik is geraakt..
Alvast bedankt namens remlof.
Royal saddness.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:40 schreef KingOfPop het volgende:
Top 100 van donderdag 9 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 282 KingOfPop
20. 107 BobbyB
28. 084 Noorsbloed
30. 081 Kali-Mist1
41. 071 Rhythm
44. 068 afcajos
50. 064 Sackboy
51. 063 Breathtaking
72. 053 jitzzzze
85. 049 reetveter
Ik dacht 2 dagen, dus dat ze er vandaag weer zou zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:51 schreef Sackboy het volgende:
wtf BT een weekban?![]()
Is dat niet een beetje drastisch? Stond toch achter een spoiler. Doe dan 48 uur ofzo.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht 2 dagen, dus dat ze er vandaag weer zou zijn.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:27 schreef Dagonet het volgende:
Breathtaking wilde gisteren een 48 uurs ban, kreeg vandaag een unban en plaatst vijf minuten later een post die hem een weekban oplevert.
Toch knap. Ergens.
TETTEN! TETTEN!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:39 schreef Dagonet het volgende:
Er wordt me ingefluisterd dat Breathtaking vrouwelijk is.
Dan kan de weekban ingekort worden middels het mailen van een tietenfoto van de eigen tieten naar forum@fok.nl naar goed ouderwetsche traditie die helaas in onbruik is geraakt..
Alvast bedankt namens remlof.
quote:
Iedere SCer krijgt als eerste ban een week. Heeft remlof zelf aangekondigd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:51 schreef Sackboy het volgende:
wtf BT een weekban?![]()
Is dat niet een beetje drastisch? Stond toch achter een spoiler. Doe dan 48 uur ofzo.
Erg overdreven? Het is belachelijk overdreven. Wat was zijn redenatie?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Iedere SCer krijgt als eerste ban een week. Heeft remlof zelf aangekondigd.Het is wel erg overdreven ja.
Wat is dat voor onzin. Wij mogen niet aan kliekjesvorming doen maar zij komen wel met extra strenge straffen voor de 'vaste' SCers?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedere SCer krijgt als eerste ban een week. Heeft remlof zelf aangekondigd.Het is wel erg overdreven ja.
Omdat wij, volgens hem, alleen maar bans aan het uitlokken zijn (kan niet helemaal ontkennen dat dat niet zo is, maar om iedere SCer dan maar meteen een weekban te gevenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Erg overdreven? Het is belachelijk overdreven. Wat was zijn redenatie?
Ja en? Dan moet iedereen die hier post maar hard aangepakt worden? Ook de mensen die niet of amper klooien, zoals gers?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:33 schreef Demon_Hunter het volgende:
Whehe we zijn toch ook gewoon de strontput van fok.. of wou je dat ontkennen?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:01 schreef remlof het volgende:
48 uur bans werken niet hier in deze SC. Je eerste ban is een week, je tweede een maand en je derde 3 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |