quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo heul lang hier.
Ahaha, heb je dat van Fatih geleerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:21 schreef Fascination het volgende:
[..]Seni cok seviyorum
![]()
.
Oh en noorsbloed m'n foto heeft wel 3 miljoen keer in deze klb sc reeks gestaan.
Dank u !quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]Dan heb je m'n diss gemist.
Nouja pm for ya!
Haha jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ahaha, heb je dat van Fatih geleerd?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha jahij zei ook dat ik maagd moest blijven tot m'n huwelijk maar dat dat als jongen niet hoeft, wat wel zo eerlijk is
![]()
.
Precies jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha jahij zei ook dat ik maagd moest blijven tot m'n huwelijk maar dat dat als jongen niet hoeft, wat wel zo eerlijk is
![]()
.
De wat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij hebt zo gelijk dat ik mij er niet aan kan houden.![]()
* Slaat zichzelf met de Edda *
Argh in loki's naam ik denk dat het volgend naar wel als plan meeneem.
E.D.D.Aquote:
Ik wil met m'n zusjes volgende week gaan winkelen dus ik plaatsen intypen op 9292ov.nl, allemaal 2.30 tot 3.00 reistijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Precies ja. Hij is een true hustler
.
Ohhhh, wacht even, dan is deze smiley van toepassing:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
E.D.D.A
De Edda is een aanduiding voor een verzameling literaire en mythologische werken uit het middeleeuwse IJsland. Er bestaan twee Edda's, de zogenaamde Poëtische Edda (ook wel Lied-Edda of Oude Edda) en de Proza-Edda (ook wel de Jongere Edda), geschreven door Snorri Sturluson.
Sadist ik ben aan het werkquote:
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Mijn bescheiden mening is dat je er gewoon Nederlands uitziet
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh, wacht even, dan is deze smiley van toepassing:
Lolquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht eigenlijk aan een martelwerktuig...
Soort zweep met balletjes aan de uiteinden...
Tja, het is wel bijna 2 uur heh.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.
Vandaag had ik tegen zo'n klein turks meneertje gezegd dat ik aziatisch was. Later kwam ie bij me: zoo mooi meisje met spleetogen, ik ben al zeven keer in thailand geweest, ik: oohh zeker als sextoerist?
en toen was ie weg.
Is dit mijn dank nadat ik je heb uitgelegd hoe je een beter en heviger orgasme kan krijgen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |