Doe eens niet zo stoer, internetheld.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:41 schreef Emimich het volgende:
Wie is die hoer op die foto eigenlijk?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:57 schreef Emimich het volgende:
Deze baas gaat nog even een foto uitprinten alvorens hij gaat 'slapen'!
Daar heb ik bar weinig aanquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Daar heb ik bar weinig aan![]()
Ik ben pas geld aan het verdienen met Fokken! na 1 uur
Kali is er ook al niet.quote:
Moiquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kali is er ook al niet.
Met wie moet ik dan gesprekken voeren waarbij ik tot nazi word uitgeroepen.
En zelf Cerror hier naar toe lok.
Probeer wat ONZ modjes te lokken hierquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kali is er ook al niet.
Heil Noorsbloed !quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kali is er ook al niet.
Slaap lekker.quote:
Heil metal broederquote:
Jij bent geweldig !quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:27 schreef Dagonet het volgende:
Breathtaking wilde gisteren een 48 uurs ban, kreeg vandaag een unban en plaatst vijf minuten later een post die hem een weekban oplevert.
Toch knap. Ergens.
jaaah echt wel, emoticons zoals [insert happy smiley] hoor je zonder zo'n neus-geval neer te zetten zodat je ;D krijgt in plaats van :-D (quote:
Helaas kerel, je zou je jojoortje nu moeten vervangen door een joris.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik luister micheal buble benik nou homo
Ja, bij vlagenquote:
Wtf wat heeft ze gepost danquote:
quote:
Ja, duh...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik luister micheal buble benik nou homo
Ze hadden gewoon schrik voor je om je neus. of juist geen neus.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef KingOfPop op pagina 6 van KLB SC #239 het volgende:
[..]
Wij zaten gewoon constant te ouwehoeren met die apparaten, moet je nooit doen, ik ben er ontslagen, al kwam dat niet daardoor.
quote:
Wij luisteren te veel naar harde metal via de mp3 speler.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:10 schreef Broekpaling het volgende:
Ik denk dat ik een beetje doof begin te worden aan m'n rechter oor.
Doet ze goedquote:
Ik wou dat ik je er opheldering over kon gevenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doet ze goed.
Er werd vandaag weer tegen me gezegd dat ik turks/marokkaans lijk. Das heul niet waar
.
So true. Nu de blues.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wij luisteren te veel naar harde metal via de mp3 speler.
Motorheadquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:12 schreef Broekpaling het volgende:
Zoals Lemmy ooit zong: Only way to feel the noice is when its good and loud!
Ik hoorde het ook: lekker naar het strand, ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:11 schreef Noorsbloed het volgende:
Argh zondag word een mooie dag![]()
Bockbier dag !
Vanmiddag met mijn Noorse schone samen onder het genot van een joint naarquote:
Jij hebt zo gelijk dat ik mij er niet aan kan houden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook: lekker naar het strand, ofzo![]()
En ik zal maar niet beginnen over een dieet
Fatimaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doet ze goed.
Er werd vandaag weer tegen me gezegd dat ik turks/marokkaans lijk. Das heul niet waar
.
quote:
Dank u mijnheer Paling.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:20 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga m'n bed warmhouden! (doe ik eigenlijk al)
Viking, werkze en alvast een fijne vakantie toegewenst!
Ik ben nog niet zo heul lang hier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:21 schreef Fascination het volgende:
[..]Seni cok seviyorum
![]()
.
Oh en noorsbloed m'n foto heeft wel 3 miljoen keer in deze klb sc reeks gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |