Wtf wat heeft ze gepost danquote:
quote:
Ja, duh...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik luister micheal buble benik nou homo
Ze hadden gewoon schrik voor je om je neus. of juist geen neus.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef KingOfPop op pagina 6 van KLB SC #239 het volgende:
[..]
Wij zaten gewoon constant te ouwehoeren met die apparaten, moet je nooit doen, ik ben er ontslagen, al kwam dat niet daardoor.
quote:
Wij luisteren te veel naar harde metal via de mp3 speler.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:10 schreef Broekpaling het volgende:
Ik denk dat ik een beetje doof begin te worden aan m'n rechter oor.
Doet ze goedquote:
Ik wou dat ik je er opheldering over kon gevenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doet ze goed.
Er werd vandaag weer tegen me gezegd dat ik turks/marokkaans lijk. Das heul niet waar
.
So true. Nu de blues.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wij luisteren te veel naar harde metal via de mp3 speler.
Motorheadquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:12 schreef Broekpaling het volgende:
Zoals Lemmy ooit zong: Only way to feel the noice is when its good and loud!
Ik hoorde het ook: lekker naar het strand, ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:11 schreef Noorsbloed het volgende:
Argh zondag word een mooie dag![]()
Bockbier dag !
Vanmiddag met mijn Noorse schone samen onder het genot van een joint naarquote:
Jij hebt zo gelijk dat ik mij er niet aan kan houden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook: lekker naar het strand, ofzo![]()
En ik zal maar niet beginnen over een dieet
Fatimaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doet ze goed.
Er werd vandaag weer tegen me gezegd dat ik turks/marokkaans lijk. Das heul niet waar
.
quote:
Dank u mijnheer Paling.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:20 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga m'n bed warmhouden! (doe ik eigenlijk al)
Viking, werkze en alvast een fijne vakantie toegewenst!
Ik ben nog niet zo heul lang hier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:21 schreef Fascination het volgende:
[..]Seni cok seviyorum
![]()
.
Oh en noorsbloed m'n foto heeft wel 3 miljoen keer in deze klb sc reeks gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |