quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
Discotheque!!![]()
En Paultjuhhh's request: Jantjuhhh!!
Dank je wel! En we zijn 2 weken wegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:18 schreef Feivel1 het volgende:
Tot morgen!
Veel succes, Maricha en Michiel, en ik zie jullie over een week weer ;-).
Nemen jullie de uitzendingen van tevoren op of zenden jullie live uit vanuit de VS?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dank je wel! En we zijn 2 weken weg
Vet U2, maar zo'n kneiterrrrrr van een hit was dat toch ook weer niet, dat giel em vanochtend ook al draaide?quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:33 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Vet U2, maar zo'n kneiterrrrrr van een hit was dat toch ook weer niet, dat giel em vanochtend ook al draaide?
Overigens net wéér dubbel gelegen op de fiets... Op de heenweg naar het werk dubbel door dat fragment van Stenders met die chinees, nu op de terugweg weer door Michiel met z'n Hassan Jassan ("welke idioot verzint dit").
Gelukkig op dit tijdstip minder tegenliggers
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:40 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ]
De linker: Venga Boys, Nakatomi, Alice Deejay en nog vele anderen.
De rechter: Hassan Jassan
Ik heb er soms ook weleens last van... dan probeer ik maar m'n kaken op elkaar te houden (al is dat soms erg moeilijk!).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat heb ik ook weleens, op vrijdag ben ik nog onderweg van mn werk naar huis als Ekstra Weekend begint....alleen ik heb meer volk om me heen als ik mn lach echt niet in kan houden...dan zit ik in de trein of bus
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb er soms ook weleens last van... dan probeer ik maar m'n kaken op elkaar te houden (al is dat soms erg moeilijk!).
Ik had het een paar dagen terug bij Giel dat ik m'n lach niet meer kon inhoudenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb er soms ook weleens last van... dan probeer ik maar m'n kaken op elkaar te houden (al is dat soms erg moeilijk!).
quote:Het RVU-radioprogramma Simek 's Nachts met interviewer Martin Simek stopt per 1 januari 2009. Daarvoor in de plaats zal de RVU in de vroege nacht van zaterdag op zondag op Radio 1 het programma Napels gaan uitzenden, met interviewer Henk van Middelaar.
De RVU zegt geen ruimte te hebben voor beide programma's. Daarnaast is een vereiste voor het vernieuwde Radio 1 dat alle programma's live zijn, ook op dit tijdstip.
In waarderingsonderzoek van de Radio 1-programma's wordt het programma van Martin Simek de afgelopen twee jaar niet positief beoordeeld. De RVU heeft gelet op deze overwegingen het besluit om met Simek 's Nachts te stoppen deze week genomen. "Ook voor de RVU is dit een ingrijpend besluit", laat de omroep weten.
Martin Simek debuteerde als radiopresentator op 15 december 1994 in het RVU-programma Kleur Bekennen, dat zo succesvol was dat er ook een televisie-variant van kwam (start: 4 september 1995). De interviews van Martin Simek vielen op door de geheel eigen stijl van de presentator en door zijn sterk op intuïtie leunende wijze van interviewen.
Het programma Napels dat Simek 's Nachts zal vervangen is in het seizoen 2007/2008 uitgezonden op Radio 5 en werd dit jaar bekroond met een eervolle vermelding tijdens de uitreiking van De Luis (beste interview van 2007). Door veranderingen op Radio 5 is er voor Napels op die zender geen plaats meer. RVU-interviewer Henk van Middelaar ondervraagt in Napels mensen naar aanleiding van hun veronderstelde sterfdatum en bespreekt met ze wat ze vóór die tijd nog allemaal gedaan willen hebben.
Presentatrice Hanneke Groenteman is een actie gestart op haar weblog om Simek 's nachts te behouden. Groenteman publiceerde tot nu toe een dozijn steunreacties van tevreden luisteraars op haar weblog.
Dat ziet er echt mooi uitquote:
Martin Simek, vreselijke ventquote:
dank je wel!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind het heel leuk dat jullie naar Amerika ga.... Ik heb echt nul met dat land, dus wie weet kan ik na volgende week een "goed" iets bedenken als ik aan Amerika denk![]()
![]()
![]()
![]()
Goede reis Michiel en Maricha.....
![]()
![]()
![]()
![]()
* muisje-eliza doet dr moeder nu ff na
Geen gekke dingen doen en weer heel thuiskomen jongens![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had het een paar dagen terug bij Giel dat ik m'n lach niet meer kon inhouden
Avond trouwens
hoi doeiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeieavond!
Ik kom alleen ff langs wippen om M&M veel plezier te wensen in Amerika, en te melden dat ik er de komende dagen ff niet ben, ivm mn eigen reisje naar het zonnige (hopen we dan) Terschelling!
Groetjessssssssssss!
Onwijs veel plezier, dat het maar mooie radio mag wordenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
dank je wel!!!
En de rest: veel luisterplezier, ik hoop dat jullie alles leuk vinden!!
Tot over 2,5 week![]()
Heul veel plezier ! Tot over 2,5 week.. dat is wel een lange periode zeg !quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
dank je wel!!!
Tot over 2,5 week![]()
Heel erg veel plezier en heel veel succes!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
dank je wel!!!
Tot over 2,5 week![]()
Hey DiedjeeJquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hey MutZ!!![]()
M&M, alvast 'n goede reis en veel succes en plezier daar!!
Hey Hansquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:25 schreef muisje-eliza het volgende:
wat stom!!!! zesde zintuig wil ik zien en niet stom nieuws over een persconferentie over banken en geld en gezeik door een mollige dame met flinke memmen![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik denk dat veel mensen daar iets anders over denken....
Dat is wel tof om te krijgenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:41 schreef muisje-eliza het volgende:
kreeg net leuk berichtje van Martijn Muijs:
Het gaat goed! It still feels like a holiday. Kon het overigens niet laten om toch weer even op de radio te zijn, maar check dat vooral via www.martijnmuijs.nl.
Jij was ook van de DJ Sandstorm hyves toch? Die zit toevalligerwijs ook in dát programma.
En mag ik bij deze bekennen dat ik de beker al wel degelijk gebruikt heb? Je moet wat, als de vaatwasser al vol staat
Hoe ging je rijles?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:54 schreef Qunix het volgende:
Zo... Rijles gehad... Maar denk dat ik niet al te lang gaat luisteren... Sterker nog.. .Dit is een TVP. Morgen weer verder
Is Ben Liebrand nog langs geweest - Move To The Bigband?
Hey!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:32 schreef Brennel het volgende:
'avond!
Is Amanda Marshall met A Beautiful Goodbye al een keer langs gekomen? Ik heb hem nog niet gehoord (ook niet veel kunnen luisteren helaas), en dan heb ik een goede reden om 'm nog eens aan te vragen
Nee hoor..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:40 schreef Brennel het volgende:
* Brennel kletst tegen zichzelf omdat ze blijkbaar alleen is.
Oke, nouja, truste dan maar weer
Ik ben er ook nog ergens, ben een verslag aan het maken ondertussenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:40 schreef Brennel het volgende:
* Brennel kletst tegen zichzelf omdat ze blijkbaar alleen is.
Oke, nouja, truste dan maar weer
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:11 schreef Sersjee het volgende:
Zo, da's lekker thuis komen!
![]()
![]()
CH
![]()
![]()
![]()
Into temptation
Oeh!! Dan zet ik 't nieuws maar zachter en de radio weer harder.quote:
Joh, ik kom thuis, zet de radio aan en Eric kondigt CH aan. Hoe mooi kan je het krijgen?!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik dacht al dat ik met mijn post niet de eerste zou zijn
.
Nou, zo dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Joh, ik kom thuis, zet de radio aan en Eric kondigt CH aan. Hoe mooi kan je het krijgen?!
Succes!! Mooi tijdstip ook..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog ergens, ben een verslag aan het maken ondertussen
Dat is idd wel een dansje waardquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:15 schreef Sersjee het volgende:
En dan nog eens TPOTUSOA er achteraan!
Lump
Slaap lekkerquote:
Trustequote:
Veenstra Veenstraquote:
Huh.. Dat was Michiel's plaat voor de 3voor12. Of heeft Eric 't verplaatst, en is 't de 3voor1 vandaag?quote:
Yup. Zit nu naar de webcam te kijken, ze is wel veranderd...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zo, nog maar ff switchen van de tv naar de radio.![]()
Roosmarijn toch vannacht?
Oh, dan zal ik ook 's ff op de cam inschakelen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Zit nu naar de webcam te kijken, ze is wel veranderd...
Oh? Dan ga ik ook ff koekeloerenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Zit nu naar de webcam te kijken, ze is wel veranderd...
Ik vind de 'oude' Roosmarijn toch leukerquote:
Kermis/slechte Duitse discomuziek!quote:
Maar wel leuk voor een keertje!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kermis/slechte Duitse discomuziek!
Uiteraard! Dat soort platen brengt een hoop herinneringen boven...quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
Dus.. En Des'ree komt ook nog ff langs..
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan 't echt niet aanhoren..
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
't Lelijke Ding van Giel Beelen ligt er nog?
Zou jij het mee naar huis nemen? Ik niet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
't Lelijke Ding van Giel Beelen ligt er nog?
Euh.. Nee. Die zou ik ook niet thuis op de schoorsteenmantel zetten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zou jij het mee naar huis nemen? Ik niet!
Met deze topplaat van U2 neem ik trouwens afscheid van u allen: over 5 uur moet ik weer up and running zijn, dus dat wordt nog lachen... *hips*
Des'ree, vakantie,quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan 't echt niet aanhoren..
quote:
Ah, herinneringen dus.quote:
Zit er weer beweging in?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:43 schreef MutZ het volgende:
Roosmarijn heeft btw weer een metamorfose ondergaan![]()
Ja, zit een hele hoop beweging inquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, herinneringen dus.![]()
[..]
Zit er weer beweging in?
Ah, inderdaad. Er is weer bewegend beeld.quote:
Nog steeds bezigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, inderdaad. Er is weer bewegend beeld.![]()
Nog steeds met je verslag bezig? Of is dat al klaar?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nog steeds bezigEn het probleem is dat het gewoon echt af moet, want ik moet het inleveren morgen... eh... vandaag dus
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Misschien helpt dit?
![]()
Und warum? Und warum? Und warum? Goede vraag inderdaad..
Whehehe..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:59 schreef MutZ het volgende:
[..]Het zou mss helpen, maar het is zoooo verrekte saai, dat dit het nog enigszins levendig houdt waardoor ik niet in slaap val...
Ja lach maarquote:
Vooruit, omdat jij 't zegt:quote:
Normaal ben ik altijd wel van het plannen enzo... Maar ik ben nu dus bezig aan m'n digitaal portfolio. Daar wordt bij ons op school nooit wat mee gedaan, maar je wordt wel geacht om het bij te houden. Krijg ik woensdag een mailtje van m'n toekomstige stageinstelling of ik naar het gesprek van vrijdag ook m'n portfolio wil meenemen. Maar daar loop ik dus zo'n beetje een jaar mee achterquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Vooruit, omdat jij 't zegt:!!
Ik zal maar niets zeggen over planning enzo..
The Cardigans!!
Hier ben ik zoals ik benquote:
Iddquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nirvana!!![]()
Heerlijke moodswing ook weer..
Dat is zeker kewlquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:20 schreef DaMook het volgende:
Oja ik mag weer eens een cursus doen op het werk. Kreeg vandaag van mijn voorwerker een mailtje dat hij mij heeft aangemeld
. Ik ga een cursus zekeringen vervangen volgen
.Best cool eigenlijk als je die plc kasten ziet waar we nu niet in mogen komen en waar ik dan dus in mag hobbyen
.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Programmable_Logic_Controllerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is zeker kewlWat zijn plc kasten precies?
Ik ken 't. Had zelf ook altijd de grootste hekel aan 't digitaal portfolio. En de bijbehorende begeleiders..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Normaal ben ik altijd wel van het plannen enzo... Maar ik ben nu dus bezig aan m'n digitaal portfolio. Daar wordt bij ons op school nooit wat mee gedaan, maar je wordt wel geacht om het bij te houden. Krijg ik woensdag een mailtje van m'n toekomstige stageinstelling of ik naar het gesprek van vrijdag ook m'n portfolio wil meenemen. Maar daar loop ik dus zo'n beetje een jaar mee achterEn daarnaast heb ik nog een heel erg druk project lopen wat eigenlijk al mijn tijd al opslokt... Dus ja, dan wordt het nachtwerk
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:20 schreef DaMook het volgende:
Oja ik mag weer eens een cursus doen op het werk. Kreeg vandaag van mijn voorwerker een mailtje dat hij mij heeft aangemeld
. Ik ga een cursus zekeringen vervangen volgen
.Best cool eigenlijk als je die plc kasten ziet waar we nu niet in mogen komen en waar ik dan dus in mag hobbyen
.
Ah, ik snapquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Programmable_Logic_Controller. En in die kasten zitten die zekeringen ed dus ook
.
Mogguhquote:
Ik ook aan de bijbehorende begeleidersquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik ken 't. Had zelf ook altijd de grootste hekel aan 't digitaal portfolio. En de bijbehorende begeleiders..![]()
Wat 'n teringherrie!!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:32 schreef on_air het volgende:
Het is half drie.
Dat had ik even gemist.
Dat einde ookquote:
Vroeg (in de morgen) naar bed moet te doen zijn. Alvast trusten!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, bijna, op tijd naar bed is al lang voorbij.
Op tijd is toch maar relatiefquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, bijna, op tijd naar bed is al lang voorbij.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:45 schreef on_air het volgende:
[..]
Tijd, afstand, stemmingen... alles is relatief.
Zoiets?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:45 schreef MutZ het volgende:
Ohja, tamagotchiHeb volgens mij ook nog zo'n ding gehad
Hij kan er nooit zó vreselijk uitgezien hebbenquote:
het schijntquote:
Jaja..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hij kan er nooit zó vreselijk uitgezien hebben
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:50 schreef MutZ het volgende:
DiedjeeJWaarom kan ik niet bij jou reageren?
Trustequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan zeg ik hier ook nog maar ff weltrusten.
Weltrusten
OMGquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jaja..M'n broertje, die bijna 5 jaar is, heeft laatst ook zo'n ding gekocht. Ze zijn er nog steeds..
Dat is lastig dan idd, nou dan moet ik maar in m'n eigen fobo reageren...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Omdat ik geen fobo heb, dan wordt 't lastig hè?!
![]()
Trusten Marc!!
Ze is ook gewoon echt weggelopenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
Giel rookt nog in de studio, en Roosmarijn loop naar buiten.. Alles voor de show..![]()
Slaap lekkerquote:
Wie? Jij of Roosmarijn?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zo, ff tijd om bij te komen tijdens 't nieuws..
Whehehe ja. Dat was vast wel goed gegaan als ze niet naar buiten was geweest..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:01 schreef MutZ het volgende:
Hoor je Roos daar nou op de achtergrond lachen bij het nieuws?
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe ja. Dat was vast wel goed gegaan als ze niet naar buiten was geweest..![]()
*proest*quote:
Oh, Green Day komt vast nog wel voorbij. Die worden genoeg gedraaid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:06 schreef MutZ het volgende:
Ik hoop dat mijn request nog voorbij gaat komen (Green Day)
Blijft leuk, nachtradioquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oh my.. Zelden zo'n topnummer gehoord als dat van Syb..![]()
Ik vind Roosmarijn ook erg prettig om naar te luisteren, net zoals Domien, daar vermaak ik me ook altijd wel bij...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima!!![]()
En nog 'n beetje springen!!
whehe, mijn dag is weer goedquote:
Inderdaad. En Bert is ook tof!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind Roosmarijn ook erg prettig om naar te luisteren, net zoals Domien, daar vermaak ik me ook altijd wel bij...
Die heb ik nog niet echt vaak gehoordquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad. En Bert is ook tof!!![]()
Green Day!! [ afbeelding ]
Ach, je was één van de velen moet je maar denken..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:32 schreef MutZ het volgende:
Backstreet Boys, die luisterde ik vroegah ook
Ja, dat denk ik ook maar bij de Spice Girlsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ach, je was één van de velen moet je maar denken..
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook maar bij de Spice Girls
Kun je het je indenken? Zo'n miniMutZ die bij het horen van de naam Spice Girls al helemaal gek wordt en haar hele kamer vol heeft hangen met posters en de film zo vaak gezien heeft dat ze die uit haar hoofd kent, evenals de liedjes?quote:
Ja. Zo waren m'n zusje en nichtje ook. Dus ik ben er ook 'n beetje mee "opgevoed". Helaas..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kun je het je indenken? Zo'n miniMutZ die bij het horen van de naam Spice Girls al helemaal gek wordt en haar hele kamer vol heeft hangen met posters en de film zo vaak gezien heeft dat ze die uit haar hoofd kent, evenals de liedjes?
Zeg dat wel jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
't Is wel de nacht van de moodswings zeg!!![]()
Tutututututututututututututututututututututu!!
Gelukkig ben ik qua muzieksmaak ook bijgetrokkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja. Zo waren m'n zusje en nichtje ook. Dus ik ben er ook 'n beetje mee "opgevoed". Helaas..
Niveautje lager is ook bijna onmogelijk hè?!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik qua muzieksmaak ook bijgetrokken
*proest*quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Niveautje lager is ook bijna onmogelijk hè?!![]()
"Is Roosmarijn nat vandaag?"![]()
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:50 schreef MutZ het volgende:
Faithless - InsomniaDie is wel erg toepasselijk op dit tijdstip
Whehequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
Shut up Marco. Die bellers zijn veel leuker!!
Topic 767 had dan weer wel 'n titel waar Boeing in stond.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:54 schreef MutZ het volgende:
Hé, het valt me nu pas op dat dit topicnummer een Boeing is
Dit nummer is ook weer van heel hoog niveauquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Topic 767 had dan weer wel 'n titel waar Boeing in stond.![]()
Nog ff, en dan is deze trouwens al weer vol..![]()
Dat was die overigens nog niet toen dit nummer gemaakt werdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zullen we? Nou, vooruit dan maar!! James Brown is dead!!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat was die overigens nog niet toen dit nummer gemaakt werd
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Bij deze is 'ie wel van na de dood..![]()
![]()
Als we 'm nog ff volposten merkt niemand er vast iets van..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:01 schreef MutZ het volgende:
Wat zal iedereen overigens denken als ze morgen dit topic openen?
Dan denken ze allemaal: Hè, waar is dat topic toch gebleven?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Als we 'm nog ff volposten merkt niemand er vast iets van..
Dat lijkt me ook.. Niet!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan denken ze allemaal: Hè, waar is dat topic toch gebleven?
quote:
Mogguhquote:
Dat was is het ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat 't vannacht vast gezellig moet zijn geweest ofzo..
Ik ga voor Eels - Novocaine for the soul, hoewel Faithless - Insomnia ook wel erg toepasselijk is...quote:
Hmmm... Daar moet ik dan maar eens over gaan nadenken... Suggesties anyone?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
Got 'til it's gone!!![]()
Heb je al 'n nieuwe TT bedacht trouwens?![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Bij deze is 'ie wel van na de dood..![]()
![]()
Ik zal nog ff nadenken, maar ik wil nog wel graag 'n keer Apollo Four Fourty - Ain't talkin' 'bout dub horen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ga voor Eels - Novocaine for the soul, hoewel Faithless - Insomnia ook wel erg toepasselijk is...
Uiteindelijk wel ja, maar tot die tijd geniet ik nog ff van het levenquote:
Hallo? Iemand? Is daar iemand?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hmmm... Daar moet ik dan maar eens over gaan nadenken... Suggesties anyone?
*proest*quote:
Dub.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zal nog ff nadenken, maar ik wil nog wel graag 'n keer Apollo Four Fourty - Ain't talkin' 'bout dub horen.
2 Unlimited!!
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, maar tot die tijd geniet ik nog ff van het leven
Ik las hier ff overheen net, maar zou graag nog willen reageren met:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:21 schreef MutZ het volgende:
Qua heule foute plaatjes zou Ben je geil of wil je een koekje ook nog wel kunnen
Ik heb al een topic klaarstaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik las hier ff overheen net, maar zou graag nog willen reageren met:![]()
Ik zet 't nieuwe topic maar vast op scherp. Met dit tempo is 't zo vol..
Maakt mij niet uit wie hem opent... Ik heb er iig niet zo heel veel werk van gemaakt, dus als jij hem wilt openen, be my guestquote:
Mwah, heb ff de link naar lijst voor straks in de OP gezet. Verder niet veel bijzonders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wie hem opent... Ik heb er iig niet zo heel veel werk van gemaakt, dus als jij hem wilt openen, be my guest
Prima, maar wat als dat nou niet één van ons is?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mwah, heb ff de link naar lijst voor straks in de OP gezet. Verder niet veel bijzonders.
Laatste poster is "gewoon" de opener van 't nieuwe topic, ok?!
Dat is altijd fijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
"Iets" van Metallica!! [ afbeelding ]
Dan gaan we gewoon slapen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Prima, maar wat als dat nou niet één van ons is?
Slapen, goed planquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon slapen..![]()
Whiskey in the jar!! [ afbeelding ]
Ja, netquote:
Uhuh, maar dat is ook typisch deze week. Of het zijn juweeltjes, of het is teringherrie. Een tussenweg is er amperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |