Die heb ik nog niet echt vaak gehoordquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad. En Bert is ook tof!!![]()
Green Day!! [ afbeelding ]
Ach, je was één van de velen moet je maar denken..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:32 schreef MutZ het volgende:
Backstreet Boys, die luisterde ik vroegah ook
Ja, dat denk ik ook maar bij de Spice Girlsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ach, je was één van de velen moet je maar denken..
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook maar bij de Spice Girls
Kun je het je indenken? Zo'n miniMutZ die bij het horen van de naam Spice Girls al helemaal gek wordt en haar hele kamer vol heeft hangen met posters en de film zo vaak gezien heeft dat ze die uit haar hoofd kent, evenals de liedjes?quote:
Ja. Zo waren m'n zusje en nichtje ook. Dus ik ben er ook 'n beetje mee "opgevoed". Helaas..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kun je het je indenken? Zo'n miniMutZ die bij het horen van de naam Spice Girls al helemaal gek wordt en haar hele kamer vol heeft hangen met posters en de film zo vaak gezien heeft dat ze die uit haar hoofd kent, evenals de liedjes?
Zeg dat wel jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
't Is wel de nacht van de moodswings zeg!!![]()
Tutututututututututututututututututututututu!!
Gelukkig ben ik qua muzieksmaak ook bijgetrokkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja. Zo waren m'n zusje en nichtje ook. Dus ik ben er ook 'n beetje mee "opgevoed". Helaas..
Niveautje lager is ook bijna onmogelijk hè?!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik qua muzieksmaak ook bijgetrokken
*proest*quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Niveautje lager is ook bijna onmogelijk hè?!![]()
"Is Roosmarijn nat vandaag?"![]()
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:50 schreef MutZ het volgende:
Faithless - InsomniaDie is wel erg toepasselijk op dit tijdstip
Whehequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
Shut up Marco. Die bellers zijn veel leuker!!
Topic 767 had dan weer wel 'n titel waar Boeing in stond.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:54 schreef MutZ het volgende:
Hé, het valt me nu pas op dat dit topicnummer een Boeing is
Dit nummer is ook weer van heel hoog niveauquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Topic 767 had dan weer wel 'n titel waar Boeing in stond.![]()
Nog ff, en dan is deze trouwens al weer vol..![]()
Dat was die overigens nog niet toen dit nummer gemaakt werdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zullen we? Nou, vooruit dan maar!! James Brown is dead!!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat was die overigens nog niet toen dit nummer gemaakt werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |