quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Bij deze is 'ie wel van na de dood..![]()
![]()
Als we 'm nog ff volposten merkt niemand er vast iets van..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:01 schreef MutZ het volgende:
Wat zal iedereen overigens denken als ze morgen dit topic openen?
Dan denken ze allemaal: Hè, waar is dat topic toch gebleven?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Als we 'm nog ff volposten merkt niemand er vast iets van..
Dat lijkt me ook.. Niet!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan denken ze allemaal: Hè, waar is dat topic toch gebleven?
quote:
Mogguhquote:
Dat was is het ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat 't vannacht vast gezellig moet zijn geweest ofzo..
Ik ga voor Eels - Novocaine for the soul, hoewel Faithless - Insomnia ook wel erg toepasselijk is...quote:
Hmmm... Daar moet ik dan maar eens over gaan nadenken... Suggesties anyone?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
Got 'til it's gone!!![]()
Heb je al 'n nieuwe TT bedacht trouwens?![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Bij deze is 'ie wel van na de dood..![]()
![]()
Ik zal nog ff nadenken, maar ik wil nog wel graag 'n keer Apollo Four Fourty - Ain't talkin' 'bout dub horen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ga voor Eels - Novocaine for the soul, hoewel Faithless - Insomnia ook wel erg toepasselijk is...
Uiteindelijk wel ja, maar tot die tijd geniet ik nog ff van het levenquote:
Hallo? Iemand? Is daar iemand?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hmmm... Daar moet ik dan maar eens over gaan nadenken... Suggesties anyone?
*proest*quote:
Dub.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zal nog ff nadenken, maar ik wil nog wel graag 'n keer Apollo Four Fourty - Ain't talkin' 'bout dub horen.
2 Unlimited!!
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, maar tot die tijd geniet ik nog ff van het leven
Ik las hier ff overheen net, maar zou graag nog willen reageren met:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:21 schreef MutZ het volgende:
Qua heule foute plaatjes zou Ben je geil of wil je een koekje ook nog wel kunnen
Ik heb al een topic klaarstaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik las hier ff overheen net, maar zou graag nog willen reageren met:![]()
Ik zet 't nieuwe topic maar vast op scherp. Met dit tempo is 't zo vol..
Maakt mij niet uit wie hem opent... Ik heb er iig niet zo heel veel werk van gemaakt, dus als jij hem wilt openen, be my guestquote:
Mwah, heb ff de link naar lijst voor straks in de OP gezet. Verder niet veel bijzonders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wie hem opent... Ik heb er iig niet zo heel veel werk van gemaakt, dus als jij hem wilt openen, be my guest
Prima, maar wat als dat nou niet één van ons is?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mwah, heb ff de link naar lijst voor straks in de OP gezet. Verder niet veel bijzonders.
Laatste poster is "gewoon" de opener van 't nieuwe topic, ok?!
Dat is altijd fijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
"Iets" van Metallica!! [ afbeelding ]
Dan gaan we gewoon slapen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Prima, maar wat als dat nou niet één van ons is?
Slapen, goed planquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon slapen..![]()
Whiskey in the jar!! [ afbeelding ]
Ja, netquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |