Heul veel plezier ! Tot over 2,5 week.. dat is wel een lange periode zeg !quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
dank je wel!!!
En de rest: veel luisterplezier, ik hoop dat jullie alles leuk vinden!!
Tot over 2,5 week![]()
Heel erg veel plezier en heel veel succes!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
dank je wel!!!
En de rest: veel luisterplezier, ik hoop dat jullie alles leuk vinden!!
Tot over 2,5 week![]()
Hey DiedjeeJquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hey MutZ!!![]()
M&M, alvast 'n goede reis en veel succes en plezier daar!!
Hey Hansquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:25 schreef muisje-eliza het volgende:
wat stom!!!! zesde zintuig wil ik zien en niet stom nieuws over een persconferentie over banken en geld en gezeik door een mollige dame met flinke memmen![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik denk dat veel mensen daar iets anders over denken....
Dat is wel tof om te krijgenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:41 schreef muisje-eliza het volgende:
kreeg net leuk berichtje van Martijn Muijs:
Het gaat goed! It still feels like a holiday. Kon het overigens niet laten om toch weer even op de radio te zijn, maar check dat vooral via www.martijnmuijs.nl.
Jij was ook van de DJ Sandstorm hyves toch? Die zit toevalligerwijs ook in dát programma.
En mag ik bij deze bekennen dat ik de beker al wel degelijk gebruikt heb? Je moet wat, als de vaatwasser al vol staat
Hoe ging je rijles?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:54 schreef Qunix het volgende:
Zo... Rijles gehad... Maar denk dat ik niet al te lang gaat luisteren... Sterker nog.. .Dit is een TVP. Morgen weer verder
Is Ben Liebrand nog langs geweest - Move To The Bigband?
Hey!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:32 schreef Brennel het volgende:
'avond!
Is Amanda Marshall met A Beautiful Goodbye al een keer langs gekomen? Ik heb hem nog niet gehoord (ook niet veel kunnen luisteren helaas), en dan heb ik een goede reden om 'm nog eens aan te vragen
Nee hoor..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:40 schreef Brennel het volgende:
* Brennel kletst tegen zichzelf omdat ze blijkbaar alleen is.
Oke, nouja, truste dan maar weer
Ik ben er ook nog ergens, ben een verslag aan het maken ondertussenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:40 schreef Brennel het volgende:
* Brennel kletst tegen zichzelf omdat ze blijkbaar alleen is.
Oke, nouja, truste dan maar weer
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:11 schreef Sersjee het volgende:
Zo, da's lekker thuis komen!
![]()
![]()
CH
![]()
![]()
![]()
Into temptation
Oeh!! Dan zet ik 't nieuws maar zachter en de radio weer harder.quote:
Joh, ik kom thuis, zet de radio aan en Eric kondigt CH aan. Hoe mooi kan je het krijgen?!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik dacht al dat ik met mijn post niet de eerste zou zijn
.
Nou, zo dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Joh, ik kom thuis, zet de radio aan en Eric kondigt CH aan. Hoe mooi kan je het krijgen?!
Succes!! Mooi tijdstip ook..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog ergens, ben een verslag aan het maken ondertussen
Dat is idd wel een dansje waardquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:15 schreef Sersjee het volgende:
En dan nog eens TPOTUSOA er achteraan!
Lump
Slaap lekkerquote:
Trustequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |