Veenstra Veenstraquote:
Huh.. Dat was Michiel's plaat voor de 3voor12. Of heeft Eric 't verplaatst, en is 't de 3voor1 vandaag?quote:
Yup. Zit nu naar de webcam te kijken, ze is wel veranderd...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zo, nog maar ff switchen van de tv naar de radio.![]()
Roosmarijn toch vannacht?
Oh, dan zal ik ook 's ff op de cam inschakelen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Zit nu naar de webcam te kijken, ze is wel veranderd...
Oh? Dan ga ik ook ff koekeloerenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Zit nu naar de webcam te kijken, ze is wel veranderd...
Ik vind de 'oude' Roosmarijn toch leukerquote:
Kermis/slechte Duitse discomuziek!quote:
Maar wel leuk voor een keertje!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kermis/slechte Duitse discomuziek!
Uiteraard! Dat soort platen brengt een hoop herinneringen boven...quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
Dus.. En Des'ree komt ook nog ff langs..
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan 't echt niet aanhoren..
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
't Lelijke Ding van Giel Beelen ligt er nog?
Zou jij het mee naar huis nemen? Ik niet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
't Lelijke Ding van Giel Beelen ligt er nog?
Euh.. Nee. Die zou ik ook niet thuis op de schoorsteenmantel zetten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zou jij het mee naar huis nemen? Ik niet!
Met deze topplaat van U2 neem ik trouwens afscheid van u allen: over 5 uur moet ik weer up and running zijn, dus dat wordt nog lachen... *hips*
Des'ree, vakantie,quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan 't echt niet aanhoren..
quote:
Ah, herinneringen dus.quote:
Zit er weer beweging in?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:43 schreef MutZ het volgende:
Roosmarijn heeft btw weer een metamorfose ondergaan![]()
Ja, zit een hele hoop beweging inquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, herinneringen dus.![]()
[..]
Zit er weer beweging in?
Ah, inderdaad. Er is weer bewegend beeld.quote:
Nog steeds bezigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, inderdaad. Er is weer bewegend beeld.![]()
Nog steeds met je verslag bezig? Of is dat al klaar?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nog steeds bezigEn het probleem is dat het gewoon echt af moet, want ik moet het inleveren morgen... eh... vandaag dus
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Misschien helpt dit?
![]()
Und warum? Und warum? Und warum? Goede vraag inderdaad..
Whehehe..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:59 schreef MutZ het volgende:
[..]Het zou mss helpen, maar het is zoooo verrekte saai, dat dit het nog enigszins levendig houdt waardoor ik niet in slaap val...
Ja lach maarquote:
Vooruit, omdat jij 't zegt:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |