quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Bij deze is 'ie wel van na de dood..![]()
![]()
Als we 'm nog ff volposten merkt niemand er vast iets van..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:01 schreef MutZ het volgende:
Wat zal iedereen overigens denken als ze morgen dit topic openen?
Dan denken ze allemaal: Hè, waar is dat topic toch gebleven?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Als we 'm nog ff volposten merkt niemand er vast iets van..
Dat lijkt me ook.. Niet!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan denken ze allemaal: Hè, waar is dat topic toch gebleven?
quote:
Mogguhquote:
Dat was is het ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat 't vannacht vast gezellig moet zijn geweest ofzo..
Ik ga voor Eels - Novocaine for the soul, hoewel Faithless - Insomnia ook wel erg toepasselijk is...quote:
Hmmm... Daar moet ik dan maar eens over gaan nadenken... Suggesties anyone?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
Got 'til it's gone!!![]()
Heb je al 'n nieuwe TT bedacht trouwens?![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Bij deze is 'ie wel van na de dood..![]()
![]()
Ik zal nog ff nadenken, maar ik wil nog wel graag 'n keer Apollo Four Fourty - Ain't talkin' 'bout dub horen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ga voor Eels - Novocaine for the soul, hoewel Faithless - Insomnia ook wel erg toepasselijk is...
Uiteindelijk wel ja, maar tot die tijd geniet ik nog ff van het levenquote:
Hallo? Iemand? Is daar iemand?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hmmm... Daar moet ik dan maar eens over gaan nadenken... Suggesties anyone?
*proest*quote:
Dub.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zal nog ff nadenken, maar ik wil nog wel graag 'n keer Apollo Four Fourty - Ain't talkin' 'bout dub horen.
2 Unlimited!!
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, maar tot die tijd geniet ik nog ff van het leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |