Veenstra Veenstraquote:
Huh.. Dat was Michiel's plaat voor de 3voor12. Of heeft Eric 't verplaatst, en is 't de 3voor1 vandaag?quote:
Yup. Zit nu naar de webcam te kijken, ze is wel veranderd...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zo, nog maar ff switchen van de tv naar de radio.![]()
Roosmarijn toch vannacht?
Oh, dan zal ik ook 's ff op de cam inschakelen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Zit nu naar de webcam te kijken, ze is wel veranderd...
Oh? Dan ga ik ook ff koekeloerenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Zit nu naar de webcam te kijken, ze is wel veranderd...
Ik vind de 'oude' Roosmarijn toch leukerquote:
Kermis/slechte Duitse discomuziek!quote:
Maar wel leuk voor een keertje!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kermis/slechte Duitse discomuziek!
Uiteraard! Dat soort platen brengt een hoop herinneringen boven...quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
Dus.. En Des'ree komt ook nog ff langs..
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan 't echt niet aanhoren..
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
't Lelijke Ding van Giel Beelen ligt er nog?
Zou jij het mee naar huis nemen? Ik niet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
't Lelijke Ding van Giel Beelen ligt er nog?
Euh.. Nee. Die zou ik ook niet thuis op de schoorsteenmantel zetten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zou jij het mee naar huis nemen? Ik niet!
Met deze topplaat van U2 neem ik trouwens afscheid van u allen: over 5 uur moet ik weer up and running zijn, dus dat wordt nog lachen... *hips*
Des'ree, vakantie,quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan 't echt niet aanhoren..
quote:
Ah, herinneringen dus.quote:
Zit er weer beweging in?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:43 schreef MutZ het volgende:
Roosmarijn heeft btw weer een metamorfose ondergaan![]()
Ja, zit een hele hoop beweging inquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, herinneringen dus.![]()
[..]
Zit er weer beweging in?
Ah, inderdaad. Er is weer bewegend beeld.quote:
Nog steeds bezigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, inderdaad. Er is weer bewegend beeld.![]()
Nog steeds met je verslag bezig? Of is dat al klaar?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nog steeds bezigEn het probleem is dat het gewoon echt af moet, want ik moet het inleveren morgen... eh... vandaag dus
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Misschien helpt dit?
![]()
Und warum? Und warum? Und warum? Goede vraag inderdaad..
Whehehe..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:59 schreef MutZ het volgende:
[..]Het zou mss helpen, maar het is zoooo verrekte saai, dat dit het nog enigszins levendig houdt waardoor ik niet in slaap val...
Ja lach maarquote:
Vooruit, omdat jij 't zegt:quote:
Normaal ben ik altijd wel van het plannen enzo... Maar ik ben nu dus bezig aan m'n digitaal portfolio. Daar wordt bij ons op school nooit wat mee gedaan, maar je wordt wel geacht om het bij te houden. Krijg ik woensdag een mailtje van m'n toekomstige stageinstelling of ik naar het gesprek van vrijdag ook m'n portfolio wil meenemen. Maar daar loop ik dus zo'n beetje een jaar mee achterquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Vooruit, omdat jij 't zegt:!!
Ik zal maar niets zeggen over planning enzo..
The Cardigans!!
Hier ben ik zoals ik benquote:
Iddquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nirvana!!![]()
Heerlijke moodswing ook weer..
Dat is zeker kewlquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:20 schreef DaMook het volgende:
Oja ik mag weer eens een cursus doen op het werk. Kreeg vandaag van mijn voorwerker een mailtje dat hij mij heeft aangemeld
. Ik ga een cursus zekeringen vervangen volgen
.Best cool eigenlijk als je die plc kasten ziet waar we nu niet in mogen komen en waar ik dan dus in mag hobbyen
.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Programmable_Logic_Controllerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is zeker kewlWat zijn plc kasten precies?
Ik ken 't. Had zelf ook altijd de grootste hekel aan 't digitaal portfolio. En de bijbehorende begeleiders..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Normaal ben ik altijd wel van het plannen enzo... Maar ik ben nu dus bezig aan m'n digitaal portfolio. Daar wordt bij ons op school nooit wat mee gedaan, maar je wordt wel geacht om het bij te houden. Krijg ik woensdag een mailtje van m'n toekomstige stageinstelling of ik naar het gesprek van vrijdag ook m'n portfolio wil meenemen. Maar daar loop ik dus zo'n beetje een jaar mee achterEn daarnaast heb ik nog een heel erg druk project lopen wat eigenlijk al mijn tijd al opslokt... Dus ja, dan wordt het nachtwerk
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:20 schreef DaMook het volgende:
Oja ik mag weer eens een cursus doen op het werk. Kreeg vandaag van mijn voorwerker een mailtje dat hij mij heeft aangemeld
. Ik ga een cursus zekeringen vervangen volgen
.Best cool eigenlijk als je die plc kasten ziet waar we nu niet in mogen komen en waar ik dan dus in mag hobbyen
.
Ah, ik snapquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Programmable_Logic_Controller. En in die kasten zitten die zekeringen ed dus ook
.
Mogguhquote:
Ik ook aan de bijbehorende begeleidersquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik ken 't. Had zelf ook altijd de grootste hekel aan 't digitaal portfolio. En de bijbehorende begeleiders..![]()
Wat 'n teringherrie!!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:32 schreef on_air het volgende:
Het is half drie.
Dat had ik even gemist.
Dat einde ookquote:
Vroeg (in de morgen) naar bed moet te doen zijn. Alvast trusten!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, bijna, op tijd naar bed is al lang voorbij.
Op tijd is toch maar relatiefquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, bijna, op tijd naar bed is al lang voorbij.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:45 schreef on_air het volgende:
[..]
Tijd, afstand, stemmingen... alles is relatief.
Zoiets?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:45 schreef MutZ het volgende:
Ohja, tamagotchiHeb volgens mij ook nog zo'n ding gehad
Hij kan er nooit zó vreselijk uitgezien hebbenquote:
het schijntquote:
Jaja..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hij kan er nooit zó vreselijk uitgezien hebben
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:50 schreef MutZ het volgende:
DiedjeeJWaarom kan ik niet bij jou reageren?
Trustequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan zeg ik hier ook nog maar ff weltrusten.
Weltrusten
OMGquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jaja..M'n broertje, die bijna 5 jaar is, heeft laatst ook zo'n ding gekocht. Ze zijn er nog steeds..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |