Ik denk dat jij hier degene bent met de minste educatie hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:51 schreef Fight_for_love het volgende:
wie zegt datik mijn verantwoordelijkheid wil afwijzen, dat is een sprookje verzonnen die negatieve mannetjes hier die weinig educatie hebben gehad en het leuk vinden om te rellen op dit forum.
Die neem je niet. Je hebt nooit iets gedaan; je bent er ingeluist en de schuldsanering is ook zo maar aan komen waaien.quote:Ik neem mijn verantwoording en verdedig mij, is er wat mis mee?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bullshit, and you know it. Ga nou niet het slachtoffer uithangen, je bent gewoon fout geweest. Van mijn part mogen ze je hard straffen en halen ze elke cent bij je terug.
Mag je denken, als ik mijn HBO opleiding over enkele maanden heb afgerond mag ik jou dan ook uitnodigigen en alle ongediplomeerde jongelui die hier zo lopen schelden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:53 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hier degene bent met de minste educatie hoor.
[..]
Die neem je niet. Je hebt nooit iets gedaan; je bent er ingeluist en de schuldsanering is ook zo maar aan komen waaien.
Ja joh, en dat is de harde waarheid, je kent mij al, je zou psychiater moeten worden, jij kan de mens in 1 oogopslag doorgrondenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:53 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hier degene bent met de minste educatie hoor.
[..]
Die neem je niet. Je hebt nooit iets gedaan; je bent er ingeluist en de schuldsanering is ook zo maar aan komen waaien.
In je openingspost schrijf je "Ik vraag me af hoe het zit met uitspraken van de rechter als die de persoon daar juist mee ernstige schade berokkent." Maar gek genoeg heb je het nergens aver de schade die door jouw handelen is ontstaan, en wat de reden is waarvoor je die boete überhaupt hebt gekregen. Dat is een beetje je de kern van de zaak, jij hebt blijkbaar het, zo te lezen in veel ogen misplaatste, idee dat het simpele feit dat je probeert te leven binnen de grenzen van de wet & algemene fatsoensnormen, je van alle verantwoordelijkheid van je voorgaande daden ontslaat. Daar ben je ook wat mij betreft abuis in, veel mensen en instanties doen moeite om je te helpen, en alleen al daarom zou het je m.i. sieren als je es wat eigen verantwoordelijkheidsbesef zou tonen..quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:46 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Aan de goede kant van de samenleving maar zonder vrienden?
De enige reden dat jij uberhaupt enige vorm van opleiding kan doen is omdat al die 'ongediplomeerde jongelui' wel werken en belasting betalen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:55 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Mag je denken, als ik mijn HBO opleiding over enkele maanden heb afgerond mag ik jou dan ook uitnodigigen en alle ongediplomeerde jongelui die hier zo lopen schelden?
Ik wens louter mensen zeer doelbewust dood. Met redenen. Bijvoorbeeld:quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:52 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
jouw gedrag
Een paar is ook wel wat magertjes, misschien zou je er meerdere kunnen krijgen door je gedrag wat aan te passen en niet in het wildeweg mensen dood te wensen.
Even afhankelijk van welke HBO opleiding je volgt kan jij vast wel een baan krijgen waarmee je die 1200 euro op tafel kan krijgen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:55 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Mag je denken, als ik mijn HBO opleiding over enkele maanden heb afgerond mag ik jou dan ook uitnodigigen en alle ongediplomeerde jongelui die hier zo lopen schelden?
Schuldsarnering is iets om trots op te zijn, daarom negeer ik het, mensen die zichzelf in de sores werken door schulden te maken of te trots zijn hulp te vragen halen het meestal niet en belanden in de goot.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:57 schreef The_End het volgende:
[..]
De enige reden dat jij uberhaupt enige vorm van opleiding kan doen is omdat al die 'ongediplomeerde jongelui' wel werken en belasting betalen.
Wel grappig dat je de opmerkingen over schuldsanering steeds negeert...
Ik walg van mensen die 20 gloednieuwe fietsen helen, daarna gaan roepen dat ze erin geluisd zijn en NOOIT hadden kunnen weten dat die fietsen gestolen waren en daarnaast ook nog eens in de schuldsanering zitten. Het wijst op een bepaald patroon.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:35 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel het slachtoffer, misschien ben ik wel zwakbegaafd en er in geluist, zou allemaal kunnen.
Waarom walg je van mensen die in de schuldsarnering zitten?
Je hebt ze dus WEL uit de fabriek gestolen?quote:daarnaast als je met Santax omgaat is de kans groter dat je aan het eind van de dag je fiets kwijt bent als wanneer je met mij omgaat, ik haal ze alleen uit de fabriek, aan santax impulsieve gedrag te zien zou hij ze wel eens van vriendjes kunnen jatten.
das waar, maar eerst werk zoeken dan...en daar heb ik geen zin in als ik de mensen moet geloven op dit forumquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Even afhankelijk van welke HBO opleiding je volgt kan jij vast wel een baan krijgen waarmee je die 1200 euro op tafel kan krijgen...
Ja echt iets om trots op te zijn. Dat je schulden bent aangegaan die je niet kon afbetalen. Wat je heb met dat krediet gedaan? NIeuwe pc gekocht? Nieuwe TV? Was het het waard?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Schuldsarnering is iets om trots op te zijn, daarom negeer ik het, mensen die zichzelf in de sores werken door schulden te maken of te trots zijn hulp te vragen halen het meestal niet en belanden in de goot.
ik ben heel erg tevreden met de schuldsarneringen er ook trots op overigens
was het maar waar dat ik ze uit de fabriek had gestolen, als ik ze elf had gestolen zou ik er niet een enkele per keer meenemen maar gelijk 5 vrachtwagens volladen en ze aan polen verpatsen ofzoquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:59 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik walg van mensen die 20 gloednieuwe fietsen helen, daarna gaan roepen dat ze erin geluisd zijn en NOOIT hadden kunnen weten dat die fietsen gestolen waren en daarnaast ook nog eens in de schuldsanering zitten. Het wijst op een bepaald patroon.
[..]
Je hebt ze dus WEL uit de fabriek gestolen?
Jezus wat ben jij triest. Schuldsanering is een laatste redmiddel voor mensen die zichzelf verzopen hebben in de schulden. Als je er trots op bent dat je jezelf op het randje van Faillissement hebt gebracht, dan ben je nog kanslozer dan ik in eerste instantie dacht.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef Fight_for_love het volgende:
Schuldsarnering is iets om trots op te zijn, daarom negeer ik het, mensen die zichzelf in de sores werken door schulden te maken of te trots zijn hulp te vragen halen het meestal niet en belanden in de goot.
Joh, stel je niet zo aan, en blijf jezelf niet steeds in de slachtofferrol manoeuvreren..quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:59 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
das waar, maar eerst werk zoeken dan...en daar heb ik geen zin in als ik de mensen moet geloven op dit forum
Misschien studieschulden die ik niet af kon betalen? en daarbij geen werk gehad destijds?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:00 schreef santax het volgende:
[..]
Ja echt iets om trots op te zijn. Dat je schulden bent aangegaan die je niet kon afbetalen. Wat je heb met dat krediet gedaan? NIeuwe pc gekocht? Nieuwe TV? Was het het waard?
Ja, het klinkt echt alsof je je leven aan het beteren bent.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:01 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
was het maar waar dat ik ze uit de fabriek had gestolen, als ik ze elf had gestolen zou ik er niet een enkele per keer meenemen maar gelijk 5 vrachtwagens volladen en ze aan polen verpatsen ofzo
Ja dat zeg ik de hele tijd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:01 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
was het maar waar dat ik ze uit de fabriek had gestolen, als ik ze elf had gestolen zou ik er niet een enkele per keer meenemen maar gelijk 5 vrachtwagens volladen en ze aan polen verpatsen ofzo
Alleen door een studieschuld kom je niet in de schuldsanering. Daar staat een aflossingstermijn van 30 jaar voor, en is nog inkomensafhankelijk ook..quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:02 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Misschien studieschulden die ik niet af kon betalen? en daarbij geen werk gehad destijds?
Ik wil wel werken hoor, lul gewoon ff mee met die apen die denken dat ze alles zo goed weten hier.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:02 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Joh, stel je niet zo aan, en blijf jezelf niet steeds in de slachtofferrol manoeuvreren..Ik weet niet waar jij wel/niet zin hebt, maar ik gok dat justitie er wel voor zorgt dat je zin maakt..
OMGquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:04 schreef Fight_for_love het volgende:
Ik wil wel werken hoor, lul gewoon ff mee met die apen die denken dat ze alles zo goed weten hier.
Owja, voor uwe informatie, ik heb nu vrij maar zomenteen ga ik naar mijn vrijwilligersbaantje mensen helpen die zorg nodig hebben, de mensen hier zouden ook eens wat nuttigs moeten gaan doen ipv een beetje lanterfanteren op fok en wellicht profiteren van een uitkering waar al mijn belastingcentjes heen gaan.
]
Tja, het zal dan wel een studie geweest zijn waar heel veel vraag naar was, als je er geen werk in kon krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:02 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Misschien studieschulden die ik niet af kon betalen? en daarbij geen werk gehad destijds?
Wat een walgelijk figuur ben jij zeg.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Kan wel, ken ook wel mensen bij wie het een incasso is geworden, alleen dan wordt studiefinanciering meegnomen in de sarnering en onterecht ontvangen wordt ook meegenomen uiteraard, mensen die onterecht studiefinanciering ontvingen hadden dus eigenlijk een uitkering aan moeten vragen ipv studiefinanciering te gebruiken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:04 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Alleen door een studieschuld kom je niet in de schuldsanering. Daar staat een aflossingstermijn van 30 jaar voor, en is nog inkomensafhankelijk ook..
Heej, ik heb ook schulden. Ik heb ook een bevel tot betaling liggen van de rechtbank.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:02 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
ja he?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:01 schreef The_End het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij triest. Schuldsanering is een laatste redmiddel voor mensen die zichzelf verzopen hebben in de schulden. Als je er trots op bent dat je jezelf op het randje van Faillissement hebt gebracht, dan ben je nog kanslozer dan ik in eerste instantie dacht.
Ik hoop dat iemand op het idee komt het fietsenrek te controleren voordat je daar weggaat.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:04 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Owja, voor uwe informatie, ik heb nu vrij maar zomenteen ga ik naar mijn vrijwilligersbaantje mensen helpen die zorg nodig hebben, de mensen hier zouden ook eens wat nuttigs moeten gaan doen ipv een beetje lanterfanteren op fok en wellicht profiteren van een uitkering waar al mijn belastingcentjes heen gaan.
]
Nou ja, als je natuurlijk simpelweg niet betaalt en dit stug volhoudt komt er uiteindelijk wel een moment dat je jezelf in de nesten hebt gewerkt, maar voor schuldsanering moet je inderdaad behoorlijk buitensporige financiële problemen hebben.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:04 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Alleen door een studieschuld kom je niet in de schuldsanering. Daar staat een aflossingstermijn van 30 jaar voor, en is nog inkomensafhankelijk ook..
nalatigheid!!! daar kan ik echt niet tegen!! en niet je verantwoording voor je eigen gedrag nemen, je bent dus een ordinaire wanbetaler!!! bah bah bah!! en wel op andere mensen afgeven!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:07 schreef santax het volgende:
[..]
Heej, ik heb ook schulden. Ik heb ook een bevel tot betaling liggen van de rechtbank.
Weet je wat ik heb gedaan toen ik 4 jaar geleden die veroordeling kreeg?
Ik ben begonnen met afbetalen. Wat ik nu nog steeds doe. Maar ik heb in die jaren echt niets gejat. Ik heb ervoor gekozen dan maar mijn budget zo in te delen dat er ruimte over is om van te leven en toch aan die schuld af te betalen. En dat is het verschil... En ik heb alles gedaan wat ik kon om juist niet in de schuldsannering te komen. Want dat is echt niet iets om trots op te zijn als je daar in zit. En daar kom je alleen maar in als je volstrekt oncapabel bent om voor jezelf te zorgen. En ook in dat geval zou je niet zomaar mogen loslopen. In elk geval niet zo vrij zijn dat je ruimte hebt om spullen te stelen. (ja heling is echt diefstal hoor...)
Iemand die van zijn fouten wil leren help ik graag. Maar jij wil dat niet. Jij doet het morgen weer. Voor je eigen gewin. Dus: sterf
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:11 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
nalatigheid!!! daar kan ik echt niet tegen!! en niet je verantwoording voor je eigen gedrag nemen, je bent dus een ordinaire wanbetaler!!! bah bah bah!! en wel op andere mensen afgeven!
De rechter heeft jou niet hard genoeg aangepakt, ze zouden je levenlang op water en brood moeten zetten, parasieten als jij ontwrichten de economie en zijn alleen maar een last voor de hardwerkende burger!
Je hebt het wel ernstig ver laten komen als je wilt dat de rechter je studiefinanciering terug gaat vorderen, daarnaast heb je gewoon geprofiteerd al die tijd van het geld van de staat terwijl je geen eens studeerde en nu betaal je het waarschijnlijk terug met een uitkering dus geld van de staat betaal je af met geld van de staat!! hoe smerig!!!
En jij hebt het verder laten komen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:11 schreef Fight_for_love het volgende:
nalatigheid!!! daar kan ik echt niet tegen!! en niet je verantwoording voor je eigen gedrag nemen, je bent dus een ordinaire wanbetaler!!! bah bah bah!! en wel op andere mensen afgeven!
De rechter heeft jou niet hard genoeg aangepakt, ze zouden je levenlang op water en brood moeten zetten, parasieten als jij ontwrichten de economie en zijn alleen maar een last voor de hardwerkende burger!
Je hebt het wel ernstig ver laten komen als je wilt dat de rechter je studiefinanciering terug gaat vorderen, daarnaast heb je gewoon geprofiteerd al die tijd van het geld van de staat terwijl je geen eens studeerde en nu betaal je het waarschijnlijk terug met een uitkering dus geld van de staat betaal je af met geld van de staat!! hoe smerig!!!
Werk dan even wat harder, en betaal die 1200 euro gewoon.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:04 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Ik wil wel werken hoor, lul gewoon ff mee met die apen die denken dat ze alles zo goed weten hier.
]
Beetje pot ketel verhaal?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:11 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Oehws dan krijg ik eindelijk misschien korting daarquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:14 schreef Technoviking het volgende:
Kunnen we TS en Santax niet laten samenwerken bij een lokale voedselbank?
Ik denk dat jij ook wel een aantal aanmaningen gehad hebt, anders zit je niet in de schuldsanering.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:11 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Hoezo? Hij betaald terug zonder de hulp van de schuldsanering, van zijn EIGEN geld, dat is misschien een idee waar je aan moet wennen als je al die tijd van ANDERMANS geld geleefd hebt, maar sommige mensen kunnen die verantwoordelijkheid wel opbrengen.quote:De rechter heeft jou niet hard genoeg aangepakt, ze zouden je levenlang op water en brood moeten zetten, parasieten als jij ontwrichten de economie en zijn alleen maar een last voor de hardwerkende burger!
Hahaha, jij hebt een studie gevolgd waar je geeneens werk in kon vinden!! het eindsaldo is dus hetzelfde behalve dan dat Santax zijn eigen geld gebruikt om terug te betalen, en niet het geld wat hij verdiend heeft met 20 geheelde fietsen of de schuldsanering. Is een aanzienlijk verschil.quote:Je hebt het wel ernstig ver laten komen als je wilt dat de rechter je studiefinanciering terug gaat vorderen, daarnaast heb je gewoon geprofiteerd al die tijd van het geld van de staat terwijl je geen eens studeerde en nu betaal je het waarschijnlijk terug met een uitkering dus geld van de staat betaal je af met geld van de staat!! hoe smerig!!!
Ik rond tenminste met goed gevolg mijn HBO opleiding af en mijn vocabulaire beperkt zich integenstelling tot jou tot alleen het woordje nekshot......quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:13 schreef santax het volgende:
[..]
Te triest. Nekschot. Zelfs zonder de diefstallen die je normaal vind heb je geen meerwaarde.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:18 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Ik rond tenminste met goed gevolg mijn HBO opleiding af en mijn vocabulaire beperkt zich integenstelling tot jou niet alleen het woordje nekshot......
Dan had je dat vocabulaire van je moeten gebruiken om je eigen geld te verdienen. Zonder te stelen van anderen. Maar dat kun je niet. En je ziet niet dat je gedrag fout is. Ik hoop dat dit niets zegt over het niveau van HBO in Nederland, want ik ken eigenlijk genoeg mensen die zo een papiertje van HBO hebben die zich niet schuldig hoeven te maken aan broodroof, diefstal, heling... En die geen schulden hebben...quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:18 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Ik rond tenminste met goed gevolg mijn HBO opleiding af en mijn vocabulaire beperkt zich integenstelling tot jou tot alleen het woordje nekshot......
Goed dat je het bij voorbaat al kenbaar maakt dat je daar de verantwoording voor neemt, je hebt eigenlijk ook geen andere keus he? anders krijg je gevangenisstraf, en evenzien....12000 euro onterecht ontvangen studiefinanciering is toch al snel anderhalf jaartje zitten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:17 schreef santax het volgende:
[..]
Oehws dan krijg ik eindelijk misschien korting daar![]()
Neh maar feit blijft dat ik in een verkeerd product met vreemde voorwaarden ben gestapt. Heel dom van me. Was een dure les, waar ik zelf de lasten van draag. Waar ik zelf verantwoordeljkheid voor neem. Ik beschouw het als lesgeld, waar TS denk ik schreeuwt om schadevergoeding zodat hij gesubsideerd dezelfde fouten nogeens kan maken.
En nogmaals in het geval van TS gaat het niet om een boete, het gaat in zijn geval om inkomstenderving, een stuk van de winst die hij heeft gemaakt met gestolen artikelen waar hij nu een fractie van terug moet betalen. Vreselijk, een schande!
Gaap.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:26 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Goed dat je het bij voorbaat al kenbaar maakt dat je daar de verantwoording voor neemt, je hebt eigenlijk ook geen andere keus he? anders krijg je gevangenisstraf, en evenzien....12000 euro onterecht ontvangen studiefinanciering is toch al snel anderhalf jaartje zitten.
Nee idd dan zou ik ook verantwoording voor mijn gedrag nemen, verstandige keuze, het heeft waarschijnlijk wel 2 jaar geduurt na allerlei aanmaningen en incassobureaus die erop gezet werden om jou tot betalen te dwingen.
Keurig dat je je verantwoording neemt, wel met het mes op de keel, maar goede dat neemt niemand jouw kwalijk, of dreigde ze jouw een nekshot te geven als je niet zou betalen?
Gast je begrijpt toch wel dat hij uiteindelijk WEL zijn verantwoordelijkheid heeft genomen en dat jij dat NIET hebt gedaan...quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:26 schreef Fight_for_love het volgende:
Goed dat je het bij voorbaat al kenbaar maakt dat je daar de verantwoording voor neemt, je hebt eigenlijk ook geen andere keus he? anders krijg je gevangenisstraf, en evenzien....12000 euro onterecht ontvangen studiefinanciering is toch al snel anderhalf jaartje zitten.
Nee idd dan zou ik ook verantwoording voor mijn gedrag nemen, verstandige keuze, het heeft waarschijnlijk wel 2 jaar geduurt na allerlei aanmaningen en incassobureaus die erop gezet werden om jou tot betalen te dwingen.
Keurig dat je je verantwoording neemt, wel met het mes op de keel, maar goede dat neemt niemand jouw kwalijk, of dreigde ze jouw een nekshot te geven als je niet zou betalen?
Eem domme consument? zullen we er voor de duidelijkheid en het gemak er gewoon van maken een fraudeur die te lui was om te werken voor zijn geld?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:30 schreef santax het volgende:
[..]
Gaap.
Het ging in mijn geval niet om studiefinanciering en los van dat ook nog eens om een civielrechterlijke zaak. (Gevangenisstraf is dus nieteens mogelijk. Toch koos ik ervoor om mijn verantwoording te nemen, in tegenstelling tot jij.) Waarbij ik inderdaad veroordeeld ben tot betalen. Het product dat ik heb afgenomen is trouwens o.a. naar aanleiding van die rechtzaak vanuit de politiek aangepast. Waar men vroeger 20% rente mocht vragen mocht kon na oa. mijn rechtzaak door een wetswijziging nog maar de wettelijke rente van op het moment 2.9% ge-eist worden... Jouw zaak: jij bent een dief: staat dus los van mijn zaak: ik was een domme consument.
Maar wat ik al zei: blijf vooral goedpraten dat jij gejat hebt. Wrijf het mij in dat ik niet gejat heb.
Echt, dit soort gedrag van jou is dus de rede dat ik de vlag zal uithangen op de dag dat men ordinaire veelplegers weer gewoon mag executeren. Je doet niet dom, je bent dom. Je hebt geen meerwaarde voor de samenleving, geen enkel besef van goed en slecht en als icing op de cake ga je ook nog andere beschuldigen van gedrag dat als het al waar zou zijn, nog steeds niet in verhouding zou staan tot hetgeen jezelf hebt gedaan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:34 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Eem domme consument? zullen we er voor de duidelijkheid en het gemak er gewoon van maken een fraudeur die te lui was om te werken voor zijn geld?
Het lijkt er niet echt op dat je verantwoording voor je gedrag neemt
gedaan? ik moet eerst nog veroordeeld worden door de rechter net als santax, dan kan ik zeggen als ik gevangenisstraf heb: Ja! ik neem verantwoording!! kijk maar! want ik zit in de bajes!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:33 schreef The_End het volgende:
[..]
Gast je begrijpt toch wel dat hij uiteindelijk WEL zijn verantwoordelijkheid heeft genomen en dat jij dat NIET hebt gedaan...Ben je nou echt zo blind?
JE ZIT AL IN DE SCHULDSANERING!!!!!!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:37 schreef Fight_for_love het volgende:
gedaan? ik moet eerst nog veroordeeld worden door de rechter net als santax, dan kan ik zeggen als ik gevangenisstraf heb: Ja! ik neem verantwoording!! kijk maar! want ik zit in de bajes!
Je kent nieteens het verschil tussen een civiele zaak en een strafrechterlijke zaakquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:37 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
gedaan? ik moet eerst nog veroordeeld worden door de rechter net als santax, dan kan ik zeggen als ik gevangenisstraf heb: Ja! ik neem verantwoording!! kijk maar! want ik zit in de bajes!
Ik werd misselijk en ziek en moest bijna overgeven bij de gedachte dat die fietsen uit een misdrijf verworven goed betrof wanneer ik ze aan de consument overhandigdequote:Op maandag 13 oktober 2008 16:35 schreef Buitendam het volgende:
Je hebt flink wat mensen tijd, energie en vooral geld gekost. Jij dacht slimmer te zijn dan het systeem, maar dat pakt jou nu hard terug. Je tovert bij veel mensen hier dezelfde grijns op het smoelwerk, als de grijns die jij had wanneer je samen met een koper een fiets uit de kelder tilde.
Je speelde hoog spel, maar je bent er duidelijk niet intelligent genoeg voor en dan houdt het op.
Mag ik vragen hoe je qua gezinssituatie door het leven gaat? Vriendin/vrouw en het belangrijkste: kinderen?
Ik hoop namelijk vooral dat dat laatste niet van toepassing is..
Ja en? dat heeft toch niets met deze gehele fietsenzaak te maken? of snap ik nu zelf niet meer hoe ik in de schuldsarnering ben terecht gekomen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:38 schreef The_End het volgende:
[..]
JE ZIT AL IN DE SCHULDSANERING!!!!!!!!
gelukkig voor jou dat het geen strafrechtelijke zaak is geworden omdat je net op tijd door geforceerde krachten vanuit justitie toch tot inicht wilde komen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:39 schreef santax het volgende:
[..]
Je kent nieteens het verschil tussen een civiele zaak en een strafrechterlijke zaak
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:40 schreef Fight_for_love het volgende:
Ja en? dat heeft toch niets met deze gehele fietsenzaak te maken? of snap ik nu zelf niet meer hoe ik in de schuldsarnering ben terecht gekomen?
En wat precies had er dan strafrechterlijk kunnen worden in het civiele rechtquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:41 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
gelukkig voor jou dat het geen strafrechtelijke zaak is geworden omdat je net op tijd door geforceerde krachten vanuit justitie toch tot inicht wilde komen.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:37 schreef santax het volgende:
[..]
Echt, dit soort gedrag van jou is dus de rede dat ik de vlag zal uithangen op de dag dat men ordinaire veelplegers weer gewoon mag executeren. Je doet niet dom, je bent dom. Je hebt geen meerwaarde voor de samenleving, geen enkel besef van goed en slecht en als icing op de cake ga je ook nog andere beschuldigen van gedrag dat als het al waar zou zijn, nog steeds niet in verhouding zou staan tot hetgeen jezelf hebt gedaan.
Nekschotje... En voor de rest laat ik de andere fokkers met je afrekenen. De enige tijd die ik nog in zo een geboren crimineel als jou steek is het mezelf aanmelden als vrijwilliger om de trekker over te halen![]()
En hoef ik de munitie niet zelf te betalen deze keer?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:44 schreef santax het volgende:
[..]
En wat precies had er dan strafrechterlijk kunnen worden in het civiele recht
Echt, zelfs zonder je meervoudige veroordelingen (schrijf je zelf) en je meervoudige civielrechterlijke zaken (anders: geen schuldsannering) ben je te achterlijk om je reet af te vegen. Nekschotje blijft. Met meer munitie. Dankzij je zelf
Slagers verdienen veelal hun geld eerlijk, dus laat dat soort zinnen maar achterwege.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:44 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Grote klasse jongen, je posts getuigen van hoge intelligentie, jammer dat je je opleiding niet hebt afgerond je had zoveel meer kunnen worden, met dat diploma wat jij wilde behalen had je op zijn minst toch slager moeten kunnen worden?
lezen jonge lezen, daar had ik het niet overquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:43 schreef The_End het volgende:
[..]
Jij bent echt erg. We hadden het over Santax en over dat hij wel zijn verantwoordelijkheid heeft genomen met betrekking tot zijn schuld EN JIJ NIET!!
de zelfde dag dat de dagvaarding binnen was lag deze al bij mijn advocaat, ik heb getuigen die weten dat ik er niet bewust van was tot bijna het laatste moment toe, zij zullen dit onder ede kunnen verklaren.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Slagers verdienen veelal hun geld eerlijk, dus laat dat soort zinnen maar achterwege.
Ik zou aan mijn gameplan gaan werken als ik jou was, hier schiet je niet veel mee op.
En kunnen zij dit ook onder ede bewijzen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:49 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
de zelfde dag dat de dagvaarding binnen was lag deze al bij mijn advocaat, ik heb getuigen die weten dat ik er niet bewust van was tot bijna het laatste moment toe, zij zullen dit onder ede kunnen verklaren.
Ik heb het wel goed gelezen hoor. Misschien moet jij het even teruglezen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:47 schreef Fight_for_love het volgende:
lezen jonge lezen, daar had ik het niet over
Je zegt dus dat je HBO hebt. In schuldsannering kwam door je 30 jarig lopende lening van Stufi? En vervolgens zeg je ook nog dat een civielrechterlijker zaak makkelijk strafrechterlijk kan worden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:44 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Grote klasse jongen, je posts getuigen van hoge intelligentie, jammer dat je je opleiding niet hebt afgerond je had zoveel meer kunnen worden, met dat diploma wat jij wilde behalen had je op zijn minst toch slager moeten kunnen worden?
geen zin in joh, allemaal oeverloos geouwhoer hier gaat allemaal nergens over, het nivo zakte drastisch toen santax zich er mee ging bemoeien.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:53 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik heb het wel goed gelezen hoor. Misschien moet jij het even teruglezen.
Het niveau zakte drastisch toen jij een nieuw topic in WGR maakte.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:57 schreef Fight_for_love het volgende:
geen zin in joh, allemaal oeverloos geouwhoer hier gaat allemaal nergens over, het nivo zakte drastisch toen santax zich er mee ging bemoeien.
Nou, da's dan ook voor het eerst.quote:Ik trek me terug, ik ga wat nuttigs doen.
Ja, doe maar net alsof de schuldsanering niet bestaat.quote:en ik ben de grote crimineel die geen verantwoording voor zijn eigen gedrag wil nemen, ik vind het allemaal dikke prima, maar alleen met vrijspraak en een excusses van de politie ben ik tevreden.
Ik hoop dat dat 'nuttigs' wat je gaat doen in zal houden dat je op een eerlijke manier niet alleen je schuld terug betaald, maar ook nogeens je boetes. En het zou je goed staan als je de fabriek waar je (ongetwijfeld meer dan) 20 fietsen van hebt doorverkocht met dikke winst ook schadeloos stelt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:57 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
geen zin in joh, allemaal oeverloos geouwhoer hier gaat allemaal nergens over, het nivo zakte drastisch toen santax zich er mee ging bemoeien.
Ik trek me terug, ik ga wat nuttigs doen.
en ik ben de grote crimineel die geen verantwoording voor zijn eigen gedrag wil nemen, ik vind het allemaal dikke prima, maar alleen met vrijspraak en een excusses van de politie ben ik tevreden.
De mazzel
nee hoor, het niveau was al bedroevend laag toen je het topic opende, maar je hebt dus blijkbaar niet het normbesef om dat in te zien. Heler=Steler=Fight_for_Love.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:57 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Ik trek me terug, ik ga wat nuttigs doen.
en ik ben de grote crimineel die geen verantwoording voor zijn eigen gedrag wil nemen, ik vind het allemaal dikke prima, maar alleen met vrijspraak en een excusses van de politie ben ik tevreden.
De mazzel
Fiscaal lichtquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:04 schreef Fight_for_love het volgende:
]
Ik vind dat TS er heel makkelijk vanaf kan komen met een boete van 1200 euro. Ik denk dat er met dat vonnis geen enkel rekening met het slachtoffer gehouden wordt, die moet de schade van die 20 fietsen van minimaal 1000 euro per stuk winkelwaarde maar ergens in de boeken weg zien te krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:17 schreef santax het volgende:
Aangezien TS iets nuttigs aan het doen is, laat ik het topic dan maar kapen.
Persoonlijk vind ik dat als je tenminste 20 fietsen in je tuin hebt staan met een minimale waarde van 1200 euro per stuk, waarbij het niet onwaarschijnlijk is dat de fietsen een hogere waarde hebben en je er al veel meer hebt verkocht (justitie komt nu eenmaal niet bij de verkoop van 1 gestolen fiets)... als je het dan kunt afkopen met de minimale prijs van 1200 euro van de allergoedkoopste fiets die zo een fabrikant maakt, je kunt spreken over winst... Je mag dan toch wel blij zijn. Want feitelijk zou je gewoon de standaardprijs per fiets moeten dokken. In dit geval, uitgaande van het gunstigste geval, 24.000 euro...
Dat zo iemand dan ook nog de boel gaat omdraaien laat ik maar buiten beschouwing omdat TS zelf blijkbaar de enige hier was die dat niet niet zo begreep.
Natuurlijk kun je niet de nieuwwaarde in de winkel als boete eisen, maar ik vind het opvallend dat in dit soort gevallen waarbij er sprake is van een toch een bepaalde mate van organisatie (de vriend en 'chef' van TS in de fabriek leverde de fietsen voor zover ik uit eigen betoog van TS kan lezen en daar zat blijkbaar nog iemand tussen?) en toch een bepaalde van grootschaligheid (20+ fietsen is toch wel een grote onderneming, die kun je niet meer aan je 'eigen' vrienden snel kwijt) pleit ik voor een gevangenisstraf bovenop het vergoeden van de kosten + rente geleden door slachtoffer, in dit geval de fabrikant. Daarbij zou er dan nog een boete moeten komen. Maar 3 maanden celstraf lijkt me voor georganiseerde misdaad, of in elk geval veelplegers zoals TS, toch wel het minste...
Anders blijven dit soort figuren bezig met dit soort misdrijven. Lullig dat hij schulden heeft, maar die heeft ie zelf opgebouwd. Net zoals zovelen in dit land die toch niet gaan jatten. Iemand daar een visie over?
Wat mij betreft mogen dit soort mensen toch wel de tijd krijgen om eens goed na te denken. Een topic op FOK openen waarin men hen met argumenten duidelijk maakt dat hun gedrag fout is, lijkt in elk geval niet het be-oogde resultaat te hebben... Integendeel, ze lijken er nog dommer van te worden
quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:17 schreef santax het volgende:
Aangezien TS iets nuttigs aan het doen is, laat ik het topic dan maar kapen.
Persoonlijk vind ik dat als je tenminste 20 fietsen in je tuin hebt staan met een minimale waarde van 1200 euro per stuk, waarbij het niet onwaarschijnlijk is dat de fietsen een hogere waarde hebben en je er al veel meer hebt verkocht (justitie komt nu eenmaal niet bij de verkoop van 1 gestolen fiets)... als je het dan kunt afkopen met de minimale prijs van 1200 euro van de allergoedkoopste fiets die zo een fabrikant maakt, je kunt spreken over winst... Je mag dan toch wel blij zijn. Want feitelijk zou je gewoon de standaardprijs per fiets moeten dokken. In dit geval, uitgaande van het gunstigste geval, 24.000 euro...
Dat zo iemand dan ook nog de boel gaat omdraaien laat ik maar buiten beschouwing omdat TS zelf blijkbaar de enige hier was die dat niet niet zo begreep.
Natuurlijk kun je niet de nieuwwaarde in de winkel als boete eisen, maar ik vind het opvallend dat in dit soort gevallen waarbij er sprake is van een toch een bepaalde mate van organisatie (de vriend en 'chef' van TS in de fabriek leverde de fietsen voor zover ik uit eigen betoog van TS kan lezen en daar zat blijkbaar nog iemand tussen?) en toch een bepaalde van grootschaligheid (20+ fietsen is toch wel een grote onderneming, die kun je niet meer aan je 'eigen' vrienden snel kwijt) pleit ik voor een gevangenisstraf bovenop het vergoeden van de kosten + rente geleden door slachtoffer, in dit geval de fabrikant. Daarbij zou er dan nog een boete moeten komen. Maar 3 maanden celstraf lijkt me voor georganiseerde misdaad, of in elk geval veelplegers zoals TS, toch wel het minste...
Anders blijven dit soort figuren bezig met dit soort misdrijven. Lullig dat hij schulden heeft, maar die heeft ie zelf opgebouwd. Net zoals zovelen in dit land die toch niet gaan jatten. Iemand daar een visie over?
Wat mij betreft mogen dit soort mensen toch wel de tijd krijgen om eens goed na te denken. Een topic op FOK openen waarin men hen met argumenten duidelijk maakt dat hun gedrag fout is, lijkt in elk geval niet het be-oogde resultaat te hebben... Integendeel, ze lijken er nog dommer van te worden
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:04 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
]
Ik denk niet dat iedereen die menig met je deelt, hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:19 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, TS leek gisteravond nog best redelijk. Het wordt nu tijd om de popcorn te pakken, lijkt het wel.
Neuh, vast niet, maar dat vond ik dan he.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen die menig met je deelt, hoor
Ik dacht bij het lezen van de OP ook te maken te hebben met een TS die inderdaad welliswaar foute dingen heeft gedaan, maar de weg naar het rechte pad zoekt. Zoals het nu staat denk ik dat ik toen een behoorljke denkfout maakte. Dat kunnen we onszelf niet echt kwalijk nemen. TS bleek hier met de insteek te zijn 'mijn problemen oplossen want dat heeft de maatschappij me aangedaan en daar waar wil ik wederom best voor liegen en stelen... voor mijn eigen gewin....'...quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neuh, vast niet, maar dat vond ik dan he.
Die indruk kreeg ik gaandeweg een beetje, maar daar is nu niet veel meer van over..quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:38 schreef santax het volgende:
[..]
Ik dacht bij het lezen van de OP ook te maken te hebben met een TS die inderdaad welliswaar foute dingen heeft gedaan, maar de weg naar het rechte pad zoekt.
Mee eens.quote:Want ondanks dat ik zo makkelijk over een nekschot spreek. vind ik wel dat iedereen die een fout maakt en dat inziet, een kans moet krijgen om die fout te herstellen.
.. en degenen die dat wel doen zouden wellicht beseffen dat ze hun fout erger hebben gemaakt en inzien wat hun positie is.quote:De meeste mensen zouden zo een fout dan niet herstellen met gestolen waar
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:12 schreef Fight_for_love het volgende:
allemaal onzin hier, fuck jullie, ik ben toch beter dan jullie allemaal
Veroordeeld worden voor diefstal, in de schuldsanering gaan en dan zeggen dat je de enige bent met goede normen en waarden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:18 schreef Fight_for_love het volgende:
www.WATVOORKUDDEDIERBENJIJ.NL
Allemaal mensen die doelloos met elkaar meelullen hier, ben ik dan werkelijk de enige met een beetje goede normen en waarden hier?
Zegt de man met een ontnemingsvordering van 1200 op zijn naam, én een dagvaarding.....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:18 schreef Fight_for_love het volgende:
Allemaal mensen die doelloos met elkaar meelullen hier, ben ik dan werkelijk de enige met een beetje goede normen en waarden hier?
Ah, je muziekkeuze maakt me veel duidelijk.. Doe je wel je capuchon af bij de rechtszaak? Daar houden rechters niet zo van volgens mij...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:19 schreef Fight_for_love het volgende:
God houdt van mij want ik ben het meest vriendelijke persoon van al de mensen die hier posten
Omdat ik een neger ben discrimineer je mij?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:32 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ah, je muziekkeuze maakt me veel duidelijk.. Doe je wel je capuchon af bij de rechtszaak? Daar houden rechters niet zo van volgens mij...
Je bent iig de persoon met de grootste plaat voor je kop.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:18 schreef Fight_for_love het volgende:
Ik denk dat hij de meneer van de schuldsanering bedoelt...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:46 schreef fruityloop het volgende:
Ik weet niet welk geloof je aanhangt, en wie/wat je onder "heer" verstaat, maar in bijna alle reguliere godsdiensten is "boetedoening" een terugkomend iets..
ja dushie, laten we ff lekker chillen en ontstressen met pocorn erbij, welke film wil je zien schatje?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:19 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, TS leek gisteravond nog best redelijk. Het wordt nu tijd om de popcorn te pakken, lijkt het wel.
Ik geloof in God hij zal me redden van leugenaars als jij, ik ben een gangster!! boejakaaa!!!! wakka takka!!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:10 schreef The_End het volgende:
Je bent je eigen vijand. Zolang je geen verantwoordelijkheid neemt voor je eigen daden is er geen enkele hoop voor je.
Ik ben wel benieuwd waarover ik lieg?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:15 schreef Fight_for_love het volgende:
Ik geloof in God hij zal me redden van leugenaars als jij, ik ben een gangster!! boejakaaa!!!! wakka takka!!!!
Ik geloof niet in God, maar als hij bestaat hoop ik dat hij me beschermt tegen helers, stelers, joyriders en figuren die hun verantwoordelijkheid niet (willen) nemen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:15 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Ik geloof in God hij zal me redden van leugenaars als jij, ik ben een gangster!! boejakaaa!!!! wakka takka!!!!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:03 schreef Fight_for_love het volgende:
heer, luid roep ik om u hulp, luid smeek ik u om medelijden. Mijn hart stort ik bij u uit, u vertel ik al mijn zorgen. Heer, u kent de weg die ik moet gaan, maar ik dreig de moed te verliezen, want overal vind ik strikken op mijn pad, door vijanden uitgezet.
En waar ik ook kijk: niemand die zich om mij bekommert; nergens kan ik schuilen, niemand maakt zich zorgen om mij.
Heer, ik roep u om hulp, u bent mijn toevlucht, u bent alles wat ik heb in dit leven.
Luister toch naar mijn smeken, want ik ben mahcteloos; bevrijd mij van mijn achtervolgers, ze zijn sterker dan ik. Ik ben ingesloten, red me! Dan kan ik u weer danken, te midden van de rechtvaardige mensen, omdat u goed voor mij was.
Waar staat die TS eigenlijk voor? ik heet nog altijd Winstonquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:23 schreef duivelin1 het volgende:![]()
[..]
, ik hoop dat ts naast de boete ook tbs kan krijgen
Dat weet je zelf wel!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:17 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarover ik lieg?
Ik zal tenminste wat bereiken en hang niet de doelloze huismoeder uit op een forum bij gebrek aan betere activiteitenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:22 schreef Leandra het volgende:
TS doet met z'n topic wat hij met z'n leven doet: Zelf verbaggeren.......
Opgelost, slotje [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |