quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef santax het volgende:
[..]
Hmmz ik heb er toch wel een paar hoor. Maar dat heeft verband als in??????
Ik denk dat jij hier degene bent met de minste educatie hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:51 schreef Fight_for_love het volgende:
wie zegt datik mijn verantwoordelijkheid wil afwijzen, dat is een sprookje verzonnen die negatieve mannetjes hier die weinig educatie hebben gehad en het leuk vinden om te rellen op dit forum.
Die neem je niet. Je hebt nooit iets gedaan; je bent er ingeluist en de schuldsanering is ook zo maar aan komen waaien.quote:Ik neem mijn verantwoording en verdedig mij, is er wat mis mee?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bullshit, and you know it. Ga nou niet het slachtoffer uithangen, je bent gewoon fout geweest. Van mijn part mogen ze je hard straffen en halen ze elke cent bij je terug.
Mag je denken, als ik mijn HBO opleiding over enkele maanden heb afgerond mag ik jou dan ook uitnodigigen en alle ongediplomeerde jongelui die hier zo lopen schelden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:53 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hier degene bent met de minste educatie hoor.
[..]
Die neem je niet. Je hebt nooit iets gedaan; je bent er ingeluist en de schuldsanering is ook zo maar aan komen waaien.
Ja joh, en dat is de harde waarheid, je kent mij al, je zou psychiater moeten worden, jij kan de mens in 1 oogopslag doorgrondenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:53 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hier degene bent met de minste educatie hoor.
[..]
Die neem je niet. Je hebt nooit iets gedaan; je bent er ingeluist en de schuldsanering is ook zo maar aan komen waaien.
In je openingspost schrijf je "Ik vraag me af hoe het zit met uitspraken van de rechter als die de persoon daar juist mee ernstige schade berokkent." Maar gek genoeg heb je het nergens aver de schade die door jouw handelen is ontstaan, en wat de reden is waarvoor je die boete überhaupt hebt gekregen. Dat is een beetje je de kern van de zaak, jij hebt blijkbaar het, zo te lezen in veel ogen misplaatste, idee dat het simpele feit dat je probeert te leven binnen de grenzen van de wet & algemene fatsoensnormen, je van alle verantwoordelijkheid van je voorgaande daden ontslaat. Daar ben je ook wat mij betreft abuis in, veel mensen en instanties doen moeite om je te helpen, en alleen al daarom zou het je m.i. sieren als je es wat eigen verantwoordelijkheidsbesef zou tonen..quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:46 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Aan de goede kant van de samenleving maar zonder vrienden?
De enige reden dat jij uberhaupt enige vorm van opleiding kan doen is omdat al die 'ongediplomeerde jongelui' wel werken en belasting betalen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:55 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Mag je denken, als ik mijn HBO opleiding over enkele maanden heb afgerond mag ik jou dan ook uitnodigigen en alle ongediplomeerde jongelui die hier zo lopen schelden?
Ik wens louter mensen zeer doelbewust dood. Met redenen. Bijvoorbeeld:quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:52 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
jouw gedrag
Een paar is ook wel wat magertjes, misschien zou je er meerdere kunnen krijgen door je gedrag wat aan te passen en niet in het wildeweg mensen dood te wensen.
Even afhankelijk van welke HBO opleiding je volgt kan jij vast wel een baan krijgen waarmee je die 1200 euro op tafel kan krijgen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:55 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Mag je denken, als ik mijn HBO opleiding over enkele maanden heb afgerond mag ik jou dan ook uitnodigigen en alle ongediplomeerde jongelui die hier zo lopen schelden?
Schuldsarnering is iets om trots op te zijn, daarom negeer ik het, mensen die zichzelf in de sores werken door schulden te maken of te trots zijn hulp te vragen halen het meestal niet en belanden in de goot.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:57 schreef The_End het volgende:
[..]
De enige reden dat jij uberhaupt enige vorm van opleiding kan doen is omdat al die 'ongediplomeerde jongelui' wel werken en belasting betalen.
Wel grappig dat je de opmerkingen over schuldsanering steeds negeert...
Ik walg van mensen die 20 gloednieuwe fietsen helen, daarna gaan roepen dat ze erin geluisd zijn en NOOIT hadden kunnen weten dat die fietsen gestolen waren en daarnaast ook nog eens in de schuldsanering zitten. Het wijst op een bepaald patroon.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:35 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel het slachtoffer, misschien ben ik wel zwakbegaafd en er in geluist, zou allemaal kunnen.
Waarom walg je van mensen die in de schuldsarnering zitten?
Je hebt ze dus WEL uit de fabriek gestolen?quote:daarnaast als je met Santax omgaat is de kans groter dat je aan het eind van de dag je fiets kwijt bent als wanneer je met mij omgaat, ik haal ze alleen uit de fabriek, aan santax impulsieve gedrag te zien zou hij ze wel eens van vriendjes kunnen jatten.
das waar, maar eerst werk zoeken dan...en daar heb ik geen zin in als ik de mensen moet geloven op dit forumquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Even afhankelijk van welke HBO opleiding je volgt kan jij vast wel een baan krijgen waarmee je die 1200 euro op tafel kan krijgen...
Ja echt iets om trots op te zijn. Dat je schulden bent aangegaan die je niet kon afbetalen. Wat je heb met dat krediet gedaan? NIeuwe pc gekocht? Nieuwe TV? Was het het waard?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Schuldsarnering is iets om trots op te zijn, daarom negeer ik het, mensen die zichzelf in de sores werken door schulden te maken of te trots zijn hulp te vragen halen het meestal niet en belanden in de goot.
ik ben heel erg tevreden met de schuldsarneringen er ook trots op overigens
was het maar waar dat ik ze uit de fabriek had gestolen, als ik ze elf had gestolen zou ik er niet een enkele per keer meenemen maar gelijk 5 vrachtwagens volladen en ze aan polen verpatsen ofzoquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:59 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik walg van mensen die 20 gloednieuwe fietsen helen, daarna gaan roepen dat ze erin geluisd zijn en NOOIT hadden kunnen weten dat die fietsen gestolen waren en daarnaast ook nog eens in de schuldsanering zitten. Het wijst op een bepaald patroon.
[..]
Je hebt ze dus WEL uit de fabriek gestolen?
Jezus wat ben jij triest. Schuldsanering is een laatste redmiddel voor mensen die zichzelf verzopen hebben in de schulden. Als je er trots op bent dat je jezelf op het randje van Faillissement hebt gebracht, dan ben je nog kanslozer dan ik in eerste instantie dacht.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef Fight_for_love het volgende:
Schuldsarnering is iets om trots op te zijn, daarom negeer ik het, mensen die zichzelf in de sores werken door schulden te maken of te trots zijn hulp te vragen halen het meestal niet en belanden in de goot.
Joh, stel je niet zo aan, en blijf jezelf niet steeds in de slachtofferrol manoeuvreren..quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:59 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
das waar, maar eerst werk zoeken dan...en daar heb ik geen zin in als ik de mensen moet geloven op dit forum
Misschien studieschulden die ik niet af kon betalen? en daarbij geen werk gehad destijds?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:00 schreef santax het volgende:
[..]
Ja echt iets om trots op te zijn. Dat je schulden bent aangegaan die je niet kon afbetalen. Wat je heb met dat krediet gedaan? NIeuwe pc gekocht? Nieuwe TV? Was het het waard?
Ja, het klinkt echt alsof je je leven aan het beteren bent.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:01 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
was het maar waar dat ik ze uit de fabriek had gestolen, als ik ze elf had gestolen zou ik er niet een enkele per keer meenemen maar gelijk 5 vrachtwagens volladen en ze aan polen verpatsen ofzo
Ja dat zeg ik de hele tijd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:01 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
was het maar waar dat ik ze uit de fabriek had gestolen, als ik ze elf had gestolen zou ik er niet een enkele per keer meenemen maar gelijk 5 vrachtwagens volladen en ze aan polen verpatsen ofzo
Alleen door een studieschuld kom je niet in de schuldsanering. Daar staat een aflossingstermijn van 30 jaar voor, en is nog inkomensafhankelijk ook..quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:02 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Misschien studieschulden die ik niet af kon betalen? en daarbij geen werk gehad destijds?
Ik wil wel werken hoor, lul gewoon ff mee met die apen die denken dat ze alles zo goed weten hier.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:02 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Joh, stel je niet zo aan, en blijf jezelf niet steeds in de slachtofferrol manoeuvreren..Ik weet niet waar jij wel/niet zin hebt, maar ik gok dat justitie er wel voor zorgt dat je zin maakt..
OMGquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:04 schreef Fight_for_love het volgende:
Ik wil wel werken hoor, lul gewoon ff mee met die apen die denken dat ze alles zo goed weten hier.
Owja, voor uwe informatie, ik heb nu vrij maar zomenteen ga ik naar mijn vrijwilligersbaantje mensen helpen die zorg nodig hebben, de mensen hier zouden ook eens wat nuttigs moeten gaan doen ipv een beetje lanterfanteren op fok en wellicht profiteren van een uitkering waar al mijn belastingcentjes heen gaan.
]
Tja, het zal dan wel een studie geweest zijn waar heel veel vraag naar was, als je er geen werk in kon krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:02 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Misschien studieschulden die ik niet af kon betalen? en daarbij geen werk gehad destijds?
Wat een walgelijk figuur ben jij zeg.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |