abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62373554
Je bent je eigen vijand. Zolang je geen verantwoordelijkheid neemt voor je eigen daden is er geen enkele hoop voor je.
pi_62373660
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:10 schreef The_End het volgende:
Je bent je eigen vijand. Zolang je geen verantwoordelijkheid neemt voor je eigen daden is er geen enkele hoop voor je.
Ik geloof in God hij zal me redden van leugenaars als jij, ik ben een gangster!! boejakaaa!!!! wakka takka!!!!
Only God can judge me right.
pi_62373713
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:15 schreef Fight_for_love het volgende:
Ik geloof in God hij zal me redden van leugenaars als jij, ik ben een gangster!! boejakaaa!!!! wakka takka!!!!
Ik ben wel benieuwd waarover ik lieg?
pi_62373779
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:15 schreef Fight_for_love het volgende:

[..]

Ik geloof niet in God, maar als hij bestaat hoop ik dat hij me beschermt tegen helers, stelers, joyriders en figuren die hun verantwoordelijkheid niet (willen) nemen.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:22:34 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_62373840
TS doet met z'n topic wat hij met z'n leven doet: Zelf verbaggeren.......

Opgelost, slotje
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_62373868
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:03 schreef Fight_for_love het volgende:
heer, luid roep ik om u hulp, luid smeek ik u om medelijden. Mijn hart stort ik bij u uit, u vertel ik al mijn zorgen. Heer, u kent de weg die ik moet gaan, maar ik dreig de moed te verliezen, want overal vind ik strikken op mijn pad, door vijanden uitgezet.

En waar ik ook kijk: niemand die zich om mij bekommert; nergens kan ik schuilen, niemand maakt zich zorgen om mij.
Heer, ik roep u om hulp, u bent mijn toevlucht, u bent alles wat ik heb in dit leven.
Luister toch naar mijn smeken, want ik ben mahcteloos; bevrijd mij van mijn achtervolgers, ze zijn sterker dan ik. Ik ben ingesloten, red me! Dan kan ik u weer danken, te midden van de rechtvaardige mensen, omdat u goed voor mij was.
, ik hoop dat ts naast de boete ook tbs kan krijgen
pi_62374332
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:23 schreef duivelin1 het volgende:

[..]

, ik hoop dat ts naast de boete ook tbs kan krijgen
Waar staat die TS eigenlijk voor? ik heet nog altijd Winston
pi_62374569
Vertrouw niet op machthebbers, het zijn maar mensen, zij kunnen je niet redden.

Als de mens zijn laatste stof uitblaast, dan wordt hij weer stof, dan vergaat hij en met hem zijn plannen.

Gelukkig zij degeen die steun zoeken bij God

Want de heer is het die recht verschaft aan wie onderdrukt worden, die te eten geeft aan wie honger lijden, die de gevangenen bevrijdt, die blinden ziende maakt, opricht wie gebogen gaan.

wie zijn wil doen heeft hij lief.
De heer is het die vreemdelingen beschermt, veroordeelden tot steun is.

maar wie van hem niet willen weten laat hij dwalen.
pi_62374627
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:17 schreef The_End het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd waarover ik lieg?
Dat weet je zelf wel!

[ Bericht 0% gewijzigd door Fight_for_love op 14-10-2008 13:02:04 ]
pi_62374651
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:22 schreef Leandra het volgende:
TS doet met z'n topic wat hij met z'n leven doet: Zelf verbaggeren.......

Opgelost, slotje [ afbeelding ]
Ik zal tenminste wat bereiken en hang niet de doelloze huismoeder uit op een forum bij gebrek aan betere activiteiten
pi_62374835
  • Gij zult niet schelden
    Gij zult niet veroordelen
    Gij zult niet liegen
    Gij zult zich niet bezighouden met lasterpraat
    Gij zult zich niet ophouden met oproerkraaiers, zij zijn een kwelling voor de geest
    Gij zal geen negativiteit versprijden
    Gij zult de armen niet afkeuren
    Gij zult zijn eigen fouten onder ogen durven zien en niet de ander veroordelen
    Gij die de wereld wil verbeteren zal bij zichzelf moeten beginnen
    Gij zult geen doodsverwenzingen doen of zich ophouden met dergelijke mensen die ernstig gestoord zijn
  • Only God can judge me right.
    pi_62374939
    Artikel 10
    Een ieder heeft, in volle gelijkheid, recht op een eerlijke en openbare behandeling van zijn zaak door een onafhankelijke en onpartijdige rechterlijke instantie bij het vaststellen van zijn rechten en verplichtingen en bij het bepalen van de gegrondheid van een tegen hem ingestelde strafvervolging.

Artikel 11
    Een ieder, die wegens een strafbaar feit wordt vervolgd, heeft er recht op voor onschuldig gehouden te worden, totdat zijn schuld krachtens de wet bewezen wordt in een openbare rechtszitting, waarbij hem alle waarborgen, nodig voor zijn verdediging, zijn toegekend.
    Niemand zal voor schuldig gehouden worden aan enig strafrechtelijk vergrijp op grond van enige handeling of enig verzuim, welke naar nationaal of internationaal recht geen strafrechtelijk vergrijp betekenden op het tijdstip, waarop de handeling of het verzuim begaan werd. Evenmin zal een zwaardere straf worden opgelegd dan die, welke ten tijde van het begaan van het strafbare feit van toepassing was.
    Artikel 12
    Niemand zal onderworpen worden aan willekeurige inmenging in zijn persoonlijke aangelegenheden, in zijn gezin, zijn tehuis of zijn briefwisseling, noch aan enige aantasting van zijn eer of goede naam. Tegen een dergelijke inmenging of aantasting heeft een ieder recht op bescherming door de wet.
    pi_62375001
    Artikel 6
    Een ieder heeft, waar hij zich ook bevindt, het recht als persoon erkend te worden voor de wet.

Artikel 7
    Allen zijn gelijk voor de wet en hebben zonder onderscheid aanspraak op gelijke bescherming door de wet. Allen hebben aanspraak op gelijke bescherming tegen iedere achterstelling in strijd met deze Verklaring en tegen iedere ophitsing tot een dergelijke achterstelling.
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:08:40 #264
    230721 The.Apple
    Future, Vision, Respect, Life
    pi_62375039
    Fight_for_love

you FAil.

ON A FORUM, WITH THE COPS....AND JUST IN LIFE IN GENERAL
    Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
    pi_62375048
    Gij zult geen topics verneuken
    [b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')