abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2008 @ 19:19:32 #226
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_62358389
Tjeempie, TS leek gisteravond nog best redelijk. Het wordt nu tijd om de popcorn te pakken, lijkt het wel.
  maandag 13 oktober 2008 @ 19:26:55 #227
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_62358558
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:19 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, TS leek gisteravond nog best redelijk. Het wordt nu tijd om de popcorn te pakken, lijkt het wel.
Ik denk niet dat iedereen die menig met je deelt, hoor
Dit, dus.
  maandag 13 oktober 2008 @ 19:30:56 #228
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_62358661
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iedereen die menig met je deelt, hoor
Neuh, vast niet, maar dat vond ik dan he.
pi_62358866
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:30 schreef Alicey het volgende:

[..]

Neuh, vast niet, maar dat vond ik dan he.
Ik dacht bij het lezen van de OP ook te maken te hebben met een TS die inderdaad welliswaar foute dingen heeft gedaan, maar de weg naar het rechte pad zoekt. Zoals het nu staat denk ik dat ik toen een behoorljke denkfout maakte. Dat kunnen we onszelf niet echt kwalijk nemen. TS bleek hier met de insteek te zijn 'mijn problemen oplossen want dat heeft de maatschappij me aangedaan en daar waar wil ik wederom best voor liegen en stelen... voor mijn eigen gewin....'...

Tegen leugenaars en veelplegers kun je je alleen wapenen door ze bij ontdekking meteen uit de maatschappij te halen. Dat doen we met zijn allen niet in Nederland. Dus staat het TS vrij topics te openen om ons te misleiden. Gelukkig liet TS in dit topic zien waar hij voor staat en wie hij is... Het staat ons immers ook vrij om daar zo onze gedachtes over te vormen en te uiten.

Want ondanks dat ik zo makkelijk over een nekschot spreek. vind ik wel dat iedereen die een fout maakt en dat inziet, een kans moet krijgen om die fout te herstellen. De meeste mensen zouden zo een fout dan niet herstellen met gestolen waar, maargoed, dat is een stukje inzicht dat bij TS ontbreekt en het nekschot dan wel weer in het juiste daglicht stelde. Het is gewoon nodig in dit geval. Dat nekschot Als je het belang van de niet-crimineel vooropstelt tenminste.
  maandag 13 oktober 2008 @ 19:43:13 #230
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_62358988
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:38 schreef santax het volgende:

[..]

Ik dacht bij het lezen van de OP ook te maken te hebben met een TS die inderdaad welliswaar foute dingen heeft gedaan, maar de weg naar het rechte pad zoekt.
Die indruk kreeg ik gaandeweg een beetje, maar daar is nu niet veel meer van over..
quote:
Want ondanks dat ik zo makkelijk over een nekschot spreek. vind ik wel dat iedereen die een fout maakt en dat inziet, een kans moet krijgen om die fout te herstellen.
Mee eens.
quote:
De meeste mensen zouden zo een fout dan niet herstellen met gestolen waar
.. en degenen die dat wel doen zouden wellicht beseffen dat ze hun fout erger hebben gemaakt en inzien wat hun positie is.
pi_62359035
Volgens mij zijn we het gewoon allemaal met elkaar eens, op TS wellicht nog na
pi_62371814
allemaal onzin hier, fuck jullie, ik ben toch beter dan jullie allemaal
Only God can judge me right.
pi_62372016
www.WATVOORKUDDEDIERBENJIJ.NL

Allemaal mensen die doelloos met elkaar meelullen hier, ben ik dan werkelijk de enige met een beetje goede normen en waarden hier?
pi_62372044
God houdt van mij want ik ben het meest vriendelijke persoon van al de mensen die hier posten

dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:23:44 #235
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_62372165
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:12 schreef Fight_for_love het volgende:
allemaal onzin hier, fuck jullie, ik ben toch beter dan jullie allemaal
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:24:26 #236
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_62372187
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:18 schreef Fight_for_love het volgende:

Allemaal mensen die doelloos met elkaar meelullen hier, ben ik dan werkelijk de enige met een beetje goede normen en waarden hier?
Veroordeeld worden voor diefstal, in de schuldsanering gaan en dan zeggen dat je de enige bent met goede normen en waarden?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_62372389
quote:

Zegt de man met een ontnemingsvordering van 1200 op zijn naam, én een dagvaarding.....
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_62372426
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:19 schreef Fight_for_love het volgende:
God houdt van mij want ik ben het meest vriendelijke persoon van al de mensen die hier posten

Ah, je muziekkeuze maakt me veel duidelijk.. Doe je wel je capuchon af bij de rechtszaak? Daar houden rechters niet zo van volgens mij...
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_62372475
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:32 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ah, je muziekkeuze maakt me veel duidelijk.. Doe je wel je capuchon af bij de rechtszaak? Daar houden rechters niet zo van volgens mij...
Omdat ik een neger ben discrimineer je mij?
pi_62372509
lutser
pi_62372557
*popcorntopic*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_62372596
quote:

Je bent iig de persoon met de grootste plaat voor je kop.
pi_62372667
Heer, bevrijd me van mensen die kwaad willen, bescherm me tegen hen, ze gebruiken geweld. Ze hebben niets goeds in de zin, het zijn ruziezoekers. Hun tong is scherp als die van een slang, het gift ligt hun op de lippen. Heer, houd me uit hun handen, zij storen zich niet aan u. Bescherm me tegen hen, ze gebruiken geweld, ze willen mij de voet lichten. Ze deinzen nergens voor terug: valstrikken leggen ze, in het geheim spannen ze hun netten, overal hebben ze klemmen gezet.

heer u bent toch mijn God, luister toch, luister naar mijn smeken.
heer, mijn God, u bent mijn kracht, mijn behoud, u geeft mij dekking in de strijd. Voorkom toch wat ze willen, die mensen zonder wet of recht; geef ze niet de kans hun plannen uit te voeren, anders krijgen ze de overhand!
het venijn van hun woorden, laat henzelf treffen.
Laat het gloeiende kolen op hen regenen, laat hen in een kuil vallen waar ze nooit meer uitkomen, vaag die kwaadsprekers weg van de aarde, laat rampen neerdalen, de ene na de andere, op die mensen met hun geweld.

Heer, ik weet dat u het opneemt voor de armen, hun zaak verdedigt. de rechtvaardigen zullen u danken en leven in u nabijheid.
pi_62372795
Moet de 'Heer' je bevrijden van jezelf?

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2008 11:45:06 ]
pi_62372826
Ik weet niet welk geloof je aanhangt, en wie/wat je onder "heer" verstaat, maar in bijna alle reguliere godsdiensten is "boetedoening" een terugkomend iets..
pi_62372888
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:46 schreef fruityloop het volgende:
Ik weet niet welk geloof je aanhangt, en wie/wat je onder "heer" verstaat, maar in bijna alle reguliere godsdiensten is "boetedoening" een terugkomend iets..
Ik denk dat hij de meneer van de schuldsanering bedoelt...
pi_62372963
pi_62373092
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:19 schreef Alicey het volgende:
ja dushie, laten we ff lekker chillen en ontstressen met pocorn erbij, welke film wil je zien schatje?
Heb je wel eens eerder met een neger op de bank gezeten?
pi_62373313
heer, luid roep ik om u hulp, luid smeek ik u om medelijden. Mijn hart stort ik bij u uit, u vertel ik al mijn zorgen. Heer, u kent de weg die ik moet gaan, maar ik dreig de moed te verliezen, want overal vind ik strikken op mijn pad, door vijanden uitgezet.

En waar ik ook kijk: niemand die zich om mij bekommert; nergens kan ik schuilen, niemand maakt zich zorgen om mij.
Heer, ik roep u om hulp, u bent mijn toevlucht, u bent alles wat ik heb in dit leven.
Luister toch naar mijn smeken, want ik ben mahcteloos; bevrijd mij van mijn achtervolgers, ze zijn sterker dan ik. Ik ben ingesloten, red me! Dan kan ik u weer danken, te midden van de rechtvaardige mensen, omdat u goed voor mij was.
pi_62373337
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')