Ik denk niet dat iedereen die menig met je deelt, hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:19 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, TS leek gisteravond nog best redelijk. Het wordt nu tijd om de popcorn te pakken, lijkt het wel.
Neuh, vast niet, maar dat vond ik dan he.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen die menig met je deelt, hoor
Ik dacht bij het lezen van de OP ook te maken te hebben met een TS die inderdaad welliswaar foute dingen heeft gedaan, maar de weg naar het rechte pad zoekt. Zoals het nu staat denk ik dat ik toen een behoorljke denkfout maakte. Dat kunnen we onszelf niet echt kwalijk nemen. TS bleek hier met de insteek te zijn 'mijn problemen oplossen want dat heeft de maatschappij me aangedaan en daar waar wil ik wederom best voor liegen en stelen... voor mijn eigen gewin....'...quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neuh, vast niet, maar dat vond ik dan he.
Die indruk kreeg ik gaandeweg een beetje, maar daar is nu niet veel meer van over..quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:38 schreef santax het volgende:
[..]
Ik dacht bij het lezen van de OP ook te maken te hebben met een TS die inderdaad welliswaar foute dingen heeft gedaan, maar de weg naar het rechte pad zoekt.
Mee eens.quote:Want ondanks dat ik zo makkelijk over een nekschot spreek. vind ik wel dat iedereen die een fout maakt en dat inziet, een kans moet krijgen om die fout te herstellen.
.. en degenen die dat wel doen zouden wellicht beseffen dat ze hun fout erger hebben gemaakt en inzien wat hun positie is.quote:De meeste mensen zouden zo een fout dan niet herstellen met gestolen waar
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:12 schreef Fight_for_love het volgende:
allemaal onzin hier, fuck jullie, ik ben toch beter dan jullie allemaal
Veroordeeld worden voor diefstal, in de schuldsanering gaan en dan zeggen dat je de enige bent met goede normen en waarden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:18 schreef Fight_for_love het volgende:
www.WATVOORKUDDEDIERBENJIJ.NL
Allemaal mensen die doelloos met elkaar meelullen hier, ben ik dan werkelijk de enige met een beetje goede normen en waarden hier?
Zegt de man met een ontnemingsvordering van 1200 op zijn naam, én een dagvaarding.....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:18 schreef Fight_for_love het volgende:
Allemaal mensen die doelloos met elkaar meelullen hier, ben ik dan werkelijk de enige met een beetje goede normen en waarden hier?
Ah, je muziekkeuze maakt me veel duidelijk.. Doe je wel je capuchon af bij de rechtszaak? Daar houden rechters niet zo van volgens mij...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:19 schreef Fight_for_love het volgende:
God houdt van mij want ik ben het meest vriendelijke persoon van al de mensen die hier posten
Omdat ik een neger ben discrimineer je mij?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:32 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ah, je muziekkeuze maakt me veel duidelijk.. Doe je wel je capuchon af bij de rechtszaak? Daar houden rechters niet zo van volgens mij...
Je bent iig de persoon met de grootste plaat voor je kop.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:18 schreef Fight_for_love het volgende:
Ik denk dat hij de meneer van de schuldsanering bedoelt...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:46 schreef fruityloop het volgende:
Ik weet niet welk geloof je aanhangt, en wie/wat je onder "heer" verstaat, maar in bijna alle reguliere godsdiensten is "boetedoening" een terugkomend iets..
ja dushie, laten we ff lekker chillen en ontstressen met pocorn erbij, welke film wil je zien schatje?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:19 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, TS leek gisteravond nog best redelijk. Het wordt nu tijd om de popcorn te pakken, lijkt het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |