Triest zoiets: dat het goddomme bijna de echte Palin zou kunnen zijn.quote:
niet alleen omdat ze een k*t heeft, ze is toch ook rete conservatief?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
Triest zoiets: dat het goddomme bijna de echte Palin zou kunnen zijn.
Veel geblaat weinig wol... En toch nog populair zijn, omdat ze een k*t heeft.
Respect!
Het lijkt Rita Verdonk wel. Veel bombarie, maar geen standpunten, behalve dat Sinterklaas de bomb is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
Triest zoiets: dat het goddomme bijna de echte Palin zou kunnen zijn.
Veel geblaat weinig wol... En toch nog populair zijn, omdat ze een k*t heeft.
Respect!
Die mobs bij Palins bijeenkomsten zijn echt ronduit creepyquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:07 schreef Monidique het volgende:
McCain en Palin stoken een heel eng, naar, xenofoob sfeertje nog meer op. Opzettelijk. De campagne van de Republikeinen en conservatieven is nu zo diep beland dat het alleen nog maar kan gaan over hoe de terroristische, Arabische tegenstander een verrader is en wiens kop eigenlijk afgehakt zou moeten worden.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Die mobs bij Palins bijeenkomsten zijn echt ronduit creepy
V.
Meer!quote:
11%quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:29 schreef Wheelgunner het volgende:
[ afbeelding ]
Obama's voorsprong op Gallup houdt.
Aan het einde van de rit is het verschil altijd een stuk kleiner. Dir grote verschil houdt nooit stand. Zoals Maarten van Rossem al zei: "In het stemhokje denken Amerikanen uiteindelijk: 'Het is toch een neger.' "quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
11%
Ik hoop dat het 20% wordt. Het lijkt er op dat ook de Amerikanen hun ogen openen. Ben benieuwd hoe de Reps de boel nu weer gaan frauderen.
Waarom bij anonieme polls dan niet? Ik denk echt dat het effect daarvan zal meevallen, de mensen die echt met zijn huidskleur zitten hebben allang aangegeven niet op hem te stemmen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Aan het einde van de rit is het verschil altijd een stuk kleiner. Dir grote verschil houdt nooit stand. Zoals Maarten van Rossem al zei: "In het stemhokje denken Amerikanen uiteindelijk: 'Het is toch een neger.' "
Het lijkt me meer een bevestiging voor mensen die toch al niet op Obama gaan stemmen wat dat betreft haalt het weinig uit mag je hopen door de aard van dit spotje wat eigenlijk nogal verachtelijk is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:05 schreef Wheelgunner het volgende:
Volgens mij werkt zoiets alleen vroeg in de campagne, het is gewoon niet voldoende om Obama's momentum nu nog te stoppen, laat staan om te keren. Vooral omdat het ook niets nieuws is, als ze nou echt met een 'October Surprise' zouden komen...
Ze hebben al een minderheid, dus het zou alleen nieuws zijn als er een echte kans was dat de Republikeinen voldoende zetels zouden winnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:15 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind het opvallend dat er zo weinig aandacht is voor de congresverkiezingen. Daar gaan de republikeinen echt zo'n gigantisch pak voor hun broek krijgen.
en als McCain dan nog wint krijgen we weer jaren een soort Balkenende IV politiek vanwege 2 machten die elkaar gijzelen.
Dat is alleen maar Gallup, CBS zegt bijvoorbeeld dat het maar 3 isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:29 schreef Wheelgunner het volgende:
[ afbeelding ]
Obama's voorsprong op Gallup houdt.
Haha, zoals vaker gezegd beschouw ik mijzelf mer als Republikein, alleen met McCain en Palin(!) als kandidaten kunnen ze mijn kont likken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is alleen maar Gallup, CBS zegt bijvoorbeeld dat het maar 3 is
Maar jij wilt Republikeinen in een kwaad daglicht stellen en dus laat je de Gallup poll steeds voorbij komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |