ok nais , ik heb wel een pieste alleen hij is niet grootquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb me eigen spullen
Behlave een eigen indoor piste
Gaat om de fretselsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:31 schreef Runx het volgende:
nais, kom je zelf ook in beeld
ok ik moet me mond ook houden
ik ook maar in bottdrop krijg je een board er standaard bij... en laat mijn board daar niet jatten cq verneukenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb me eigen spullen
Behlave een eigen indoor piste
fretsels lief.. maar wat maken die een herrie als je moet slapen zegquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:35 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
fretsels lief.. maar wat maken die een herrie als je moet slapen zeg
Lolquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:36 schreef Logician het volgende:
[..]Idd alsof ze denken " Het is 3am!! Kom laten we de voerbakjes door de kooi gaan smijten
" ....
ja dat dachten ze nog echt ook.. lol.. precies om 3am..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:36 schreef Logician het volgende:
[..]Idd alsof ze denken " Het is 3am!! Kom laten we de voerbakjes door de kooi gaan smijten
" ....
pinky and the brainquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:36 schreef Logician het volgende:
" ....
I know...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:38 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dat dachten ze nog echt ook.. lol.. precies om 3am..
OMGquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:37 schreef GilaMonyet het volgende:
Barra the Shaolin Monk
[ afbeelding ]
True.. maarja ik ben wel toe aan nieuwe maar wacht tot de zonder dan koop ik er 1 van vorig seizoen..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook maar in bottdrop krijg je een board er standaard bij... en laat mijn board daar niet jatten cq verneuken
hahahquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:37 schreef GilaMonyet het volgende:
Barra the Shaolin Monk
[ afbeelding ]
jewaits!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:37 schreef GilaMonyet het volgende:
Barra the Shaolin Monk
[ afbeelding ]
quote:''Olep is net terug van z'n 48 uurs ban en gaat net zo hard door topics te verzieken met z'n gebagger.
Week weg nu.''
En later staat er nog bij ''Kloont, week erbij''
quote:Olep schreef:
Terwijl ik niet eens een kloon heb
slaap jij ook al bij Logicianquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:38 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dat dachten ze nog echt ook.. lol.. precies om 3am..
Zou je dat misschien nog één keer voor mij willen herhalen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:39 schreef debbie_19 het volgende:
Mededeling nog 6 uur ;'(
Whahaha kut voor jequote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:39 schreef debbie_19 het volgende:
Mededeling nog 6 uur ;'(
owja...jou misten we gister!quote:
is wel knapquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:40 schreef Logician het volgende:
Olep weer een ban?Hoe doe die kerel dat toch?
Haha ja..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
trouwens volgens mij heb je de grond een beetje gekloont gekke aap
Beetje rond baggeren en kloons aanmakenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:40 schreef Logician het volgende:
Olep weer een ban?Hoe doe die kerel dat toch?
bij me andere schapen...uhhh ik bedoel vriendinnenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owja...jou misten we gister!
iedereen sliep bij logi!
waar was je man!
Inderdaad gekquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owja...jou misten we gister!
iedereen sliep bij logi!
waar was je man!
uhuquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Inderdaad gek
Was dik gezellig..
ik zag toch al niks dusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:43 schreef Logician het volgende:De zolder is nog vrij, er is alleen geen licht..
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Inderdaad gek
Was dik gezellig..
en er ligt een zooi aan klerenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:43 schreef Logician het volgende:De zolder is nog vrij, er is alleen geen licht..
Trouwens we waren gister nog op zoek naar jou, heul naar jouw gebouw gelopen... maar je wasdurniequote:
quote:
Ziet ie toch nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:45 schreef Logician het volgende:
[..]
sssssssssssssshttt, dat verkopen we gewoon als bed
Bedden zijn overratedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:45 schreef Logician het volgende:
[..]
sssssssssssssshttt, dat verkopen we gewoon als bed
Hoe dan in het donker?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
eindelijk een pic van sgele gevonden!!!
Haagse politie op zoek naar onzedelijke man in lijn 1 [FOTO}
hehe dames hebben jullie dat licht nog niet gefixt!
mooie werkplekquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jatoch!
Real monkey business
[ afbeelding ]
Mijn kantoor fotoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jatoch!
Real monkey business
[ afbeelding ]
Sgele toch!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
eindelijk een pic van sgele gevonden!!!
Haagse politie op zoek naar onzedelijke man in lijn 1 [FOTO}
hehe dames hebben jullie dat licht nog niet gefixt!
is dat zo , ik was 16.30 weg jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:46 schreef Logician het volgende:
[..]
Trouwens we waren gister nog op zoek naar jou, heul naar jouw gebouw gelopen... maar je wasdurnie
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:48 schreef Runx het volgende:
[..]
is dat zo , ik was 16.30 weg ja, ik ben een undercover allochtoon hier , in het bedrijf heet ik henk
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hetzelfde als bij een nieuw vriendje ... op de tast logi op de tast!!!!
wat, wou je liever dat ik pieter-jan als naam opgaf ?quote:
quote:
wat is dat?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
"Henk"
Doet me denken aan mastermovies, en dan de voice over van titanic
Hahha.. Parle vous een beetje henk?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
"Henk"
Doet me denken aan mastermovies, en dan de voice over van titanic
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hetzelfde als bij een nieuw vriendje ... op de tast logi op de tast!!!!
OMFG niet dat filmpje weerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hahha.. Parle vous een beetje henk?
Hey henk ik krijg nog geld van je
"Ik wil graven"
* Crazy-M kan met je mee pratenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:51 schreef Crazy-p het volgende:
Logi.. het is maar goed dat mn naam al Crazy-p is.. want geloof niet dat ik echt normaal ben.. lol
lol fail!quote:
wat een verspillingquote:
Kansloos..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef debbie_19 het volgende:
Ik vind het nu niet meer leuk hoorkan niet eens normaal fokken
![]()
![]()
Dat gezeur..eerst moet ik daar zitten, maar mijn collega heeft die programma's die ik wel heb niet op zijn pc blablabla.
En straks komt de collega van deze pc weer terug en dan moet ik weer verhuizen
meisje toch! ga er wat van zeggen!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef debbie_19 het volgende:
![]()
![]()
Dat gezeur..eerst moet ik daar zitten, maar mijn collega heeft die programma's die ik wel heb niet op zijn pc blablabla.
staan ze niet op youtube , ja die clown had gezeurd dat ze eraf moestenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
OMFG niet dat filmpje weer![]()
Heeft iemand trouwens die filmpjes van Arie en Bastiaan nog? Ze zijn offline gehaald
Kom hier dan en laat zien wat je kuntquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meisje toch! ga er wat van zeggen!
*kuch kuch* youtube? *kuch kuch*quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
OMFG niet dat filmpje weer![]()
Heeft iemand trouwens die filmpjes van Arie en Bastiaan nog? Ze zijn offline gehaald
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:00 schreef debbie_19 het volgende:![]()
[..]
Kom hier dan en laat zien wat je kunt
Laat ze eens zien we er de baas isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef debbie_19 het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ logiDeath is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Neem je ff een pauzetje ga naar de wcquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:02 schreef Crazy-p het volgende:
meen.. mn hoofd zit vol chaos :S.. niet leuk werken
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:02 schreef Crazy-p het volgende:
meen.. mn hoofd zit vol chaos :S.. niet leuk werken
oke oke i kid i kidquote:
als het maar geen Jupiler wasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:58 schreef Runx het volgende:
[..]
wat een verspilling
ik hoop voor ze dat het maar Heineken of andere troep was en niet grolsch was![]()
quote:Maar pas op voor remlof, die is corrupt!
quote:Die user van wie de kloon is heeft een screenshot gemaat en meegestuurd in pm. Het is allemaal duidelijk, maar nog geen reactie van remlof.
Jupilerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als het maar geen Jupiler was
Grolsch mag ook nog
Maar jupiler gaat te ver
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als het maar geen Jupiler was
Grolsch mag ook nog
Maar jupiler gaat te ver
quote:
Pic or didnt happendquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
turns virgin girls into women
dan kan ik de hele dag pauze gaan houden lolquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Neem je ff een pauzetje ga naar de wc
Grolsch is lang niet zo goed als jupilerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:08 schreef Runx het volgende:
[..]
wat zeg jij dan , beledig jij mijn bier
haha.. ik heb niet eens zoveel gepostquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:12 schreef Runx het volgende:
yes nummer 5 , van 6 naar 5 gegaan , en GilaMonyet ik haat jou
True samequote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:12 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dan kan ik de hele dag pauze gaan houden lol
ok ik hou er over op anders gaat het nergens heenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Grolsch is lang niet zo goed als jupiler
en wat verwacht je nu... dat ik daar echt pics van ga postenquote:
Haha nee..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en wat verwacht je nu... dat ik daar echt pics van ga posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
meer dan mij in ieder gevalquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
haha.. ik heb niet eens zoveel gepost
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha nee..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty
quote:
Ik spam savonds ook nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:17 schreef Runx het volgende:
[..]
meer dan mij in ieder geval, alleen savonds kan ik niet mijn werk verrichten op fok als spammer , omdat ik ga shoppen, dus geen record zit er in voor mij vandaag
WTFquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:14 schreef Runx het volgende:
[..]
ok ik hou er over op anders gaat het nergens heen
misschien als we Grolsch en jupiler mixen dat we dan superbier hebben
wacht , debbie stylequote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WTF
Jij bent gek man
Jupiler heeft niks nodig omo goed te zijn
is gewoon goed
nee dan zou ik wel op 1 komenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Zoveel heb ik niet eens gepostof tellen pm's mee?
Barra is de PiMp masterquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee dan zou ik wel op 1 komen
stalk je zoveel danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee dan zou ik wel op 1 komen
quote:
hehe laten we zeggen dat mijn gesprekken met sommige personen niet voor iedereen bestemd zijn...quote:
Gelukkig wel, dan is het namelijk weer bijnaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:25 schreef renedis het volgende:
maaaaaaaaarjaaaaaaaaaaaaa iedereen al ene beetje zin in het WEEKNEND
* GilaMonyet nieuwsgierig isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe laten we zeggen dat mijn gesprekken met sommige personen niet voor iedereen bestemd zijn...
en dat kunnen wel.... 60 pm's per dag zijn minimaal
ik heb nog nooit een pm gehadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe laten we zeggen dat mijn gesprekken met sommige personen niet voor iedereen bestemd zijn...
en dat kunnen wel.... 60 pm's per dag zijn minimaal
Je krijgt comments op je foboquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:27 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een pm gehad, misschien omdat ik ook erg open ben
kwam laatst online en had 12 nieuwe pm'squote:
das waarquote:
Ik had er 3 ofzo.. in de PM staat wat er in stondquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kwam laatst online en had 12 nieuwe pm's
popie jopie!
Jupiler duhhquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:31 schreef Crazy-M het volgende:
eigenlijk een poll maken in dit topi voor bier
keuze uit:
Bavaria, grolsch, heineken, amstel, jupiler
Kijken wat het dan wordt
bij mij komt het natuurlijk door mijn fansquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:31 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens.. is bij jullie ook fobo dik langzaam?!
quote:
damn ik ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
feck im slow -.- nvm ga wel weer trug aan't werk
Hoiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:32 schreef hemse het volgende:
hertog-jan?
wachttijd uitzitten op kantoor.. niets te doen!
vind je het gek.. ik weet hoe druk ze het heeft op het werkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
vind je het gek.. ik weet hoe druk ze het heeft op het werk
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:36 schreef GilaMonyet het volgende:
Nou er staat een foto op me foboHerkenbaar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:36 schreef GilaMonyet het volgende:
Nou er staat een foto op me foboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty
deze is echt vette shit! hij komt in me fobo!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
"BCC has... the last samuraiiiiiiii!"
[ afbeelding ]
Haha vet!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
"BCC has... the last samuraiiiiiiii!"
[ afbeelding ]
jij niet danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha vet!
Droxz je hebt echt te veel tijd
Niet zo lang mee bezig geweest, net 10 minuten denk... maar ik wil nog wat kleine aanpassingen doen, maar dat laat ik wel even wetenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
deze is echt vette shit! hij komt in me fobo!!!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Selectief uit gekozen..
Ik vertrouw droxz niet hahaha
Opzicht wel, net even met collega's zitten ouwehoeren, en toen.... had ik even zin om te fotosoepenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha vet!
Droxz je hebt echt te veel tijd
for sure!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet zo lang mee bezig geweest, net 10 minuten denk... maar ik wil nog wat kleine aanpassingen doen, maar dat laat ik wel even weten
Thx, je vind hem echt cool?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:47 schreef Moozzie het volgende:
Mogguh mensjes ik wil jullie even mededelen dat ik op de pot zit te schijten en ik denk aan jullie
Romantisch he
Als je geen fotosoep van jezelf wil, maak ik die ook niet hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Selectief uit gekozen..
Ik vertrouw droxz niet hahaha
Sgoed hoor! Meestal geef ik ze gewoon dezelfde naam, alleen even F5en dusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
for sure!
post het eindresultaat dan wissel ik die straks wel met de huidige in mn fobo
Je moeder, die is pas Romantisch!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:47 schreef Moozzie het volgende:
Mogguh mensjes ik wil jullie even mededelen dat ik op de pot zit te schijten en ik denk aan jullie
Romantisch he
lekkerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:47 schreef Moozzie het volgende:
Romantisch he
2?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:51 schreef Runx het volgende:
Wooow ik hem mijn eerste 2 pm's in mijn leven binnen![]()
heb je mij al op hyves gevondenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je geen fotosoep van jezelf wil, maak ik die ook niet hoor
Van iedereen vraag ik ook meestal netjes of ik de foto mag gebruiken,
en als ik b.v een foto van hyves wil gebruiken vraag ik dat ook altijd netjes
hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas Romantisch!
zo gaat snel bij jou onniequote:
Nee, ik ga er ook niet naar zoeken.quote:
RunX is mijn maatje hequote:
hahahaa was ook neit mijn bedoeling.. je kan mij toch niet vinden op hyvesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, ik ga er ook niet naar zoeken.
Ik doelde meer op andere mensen van hier die ik al op hyves heb zeg maar
quote:
Goed plan, ik ben roken!quote:
ik ook heb echt geen reet te doen hierquote:
Ga er nou niet bijzetten dat het een grapje is manquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:11 schreef Crazy-p het volgende:
en toen was het hier ineens weer rustig.. of ververs ik nu steeds de verkeerde pagina?
lol
Haha mag wel hoor..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je geen fotosoep van jezelf wil, maak ik die ook niet hoor
Van iedereen vraag ik ook meestal netjes of ik de foto mag gebruiken,
en als ik b.v een foto van hyves wil gebruiken vraag ik dat ook altijd netjes
ok , maar nee deze was iets te hard daarom , en ik wil mr . barra mijn borsthaargenoot niet kwetsenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga er nou niet bijzetten dat het een grapje is man
Dan moet ik dat er ook overal bij gaan zetten hahahah
hey jij leeft ook nogquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:13 schreef Logician het volgende:
[..]F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
Ze is al lang een breed bezigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:16 schreef Runx het volgende:
[..]
hey jij leeft ook nog, wil je vandaag geen records breken ?
ik vind het nog wel mee vallen hoarquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:16 schreef Runx het volgende:
[..]
hey jij leeft ook nog, wil je vandaag geen records breken ?
de chick met de meeste posts , je weettochquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:20 schreef Runx het volgende:
[..]
ik vind het nog wel mee vallen hoar, misschien moet ze meer koffie drinken , dan wordt ze hyper
Ja who knows..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:20 schreef Runx het volgende:
[..]
ik vind het nog wel mee vallen hoar, misschien moet ze meer koffie drinken , dan wordt ze hyper
NVGquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:21 schreef Runx het volgende:
[..]
de chick met de meeste posts , je weettoch
2 maar.. lmao..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:21 schreef Logician het volgende:
[..]ik heb serieus 2 bakken koffie voor mijn neus staan hier... m.a.w. give it time...
Oh god neequote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:21 schreef Logician het volgende:
[..]ik heb serieus 2 bakken koffie voor mijn neus staan hier... m.a.w. give it time...
wat is nou NVG weer , ?quote:
Iets waar jij NVG hebt blijkbaar... *iets over common sense enzow mompel*quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:23 schreef Runx het volgende:
[..]
wat is nou NVG weer , ?ik wordt gek van die afkortingen
aha ik snap , nog veel gedaan betekent hetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Iets waar jij NVG hebt blijkbaar... *iets over common sense enzow mompel*
dank uquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:24 schreef Logician het volgende:
Ik heb over 36min lunch
Eetsmakkelijk alvat
wij ook alleen ik ga ook soms nog wandelen ,quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ook zoiets.. als ze opschieten (gezamelijke lunch hiero)
Dik luxe gek.. ik moet et doen met 30minquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
[..]
wij ook alleen ik ga ook soms nog wandelen ,het boeit ze eigenlijk niet hoe lang ik pauze hou ik hou meestal 1 uur a anderhalf uur
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ik snap , nog veel gedaan betekent het
agh ja verschil moet er zijn he tussen allochtoon en Nederlandersquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dik luxe gek.. ik moet et doen met 30min
No thanks..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:29 schreef Maringo het volgende:
pauze pauze? half uurtje later beginnen en mogen eten aan je bureau. Das voor mij beter
Haha.. ach als je in dat uur nou hier zou spammen zou je nr.1 wordenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:30 schreef Runx het volgende:
[..]
agh ja verschil moet er zijn he tussen allochtoon en Nederlanders
maar eet smakelijk alvast
fak je hebt gelijk , ik ben een domme allochtoonquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. ach als je in dat uur nou hier zou spammen zou je nr.1 worden
Later.. luie donderquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:32 schreef Runx het volgende:
Joepie ik ga pauze houden dames , en heren . dames niet al te hitsig worden ben er met een uurtje er weer
Latur tot straks ,take care , cu mensen die nog moeten eten eet smakelijk![]()
![]()
![]()
Tell me something I didnt knowquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:32 schreef Runx het volgende:
[..]
fak je hebt gelijk , ik ben een domme allochtoon
* GilaMonyet heeft heel erg hongerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:34 schreef Logician het volgende:
Have fun
* Logician begint aan de 2e bak
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dik luxe gek.. ik moet et doen met 30min
Oeeh.. lekker !quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:37 schreef renedis het volgende:
i kben weer terug van me pauzelekker even een boordje kaassouffle met pindasaus genomen..
GOD, wat is dat lekker!
ik heb mn eigen hok met een raam, dus als ik die open zet komt er ook frisse lucht binnenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
No thanks..![]()
Ik ga liever naar buiten ff frisse lucht happen enzo
Ik heb net nog 2 broodjes kaassouflé met ketchup gegeten!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:40 schreef Crazy-p het volgende:kaas soufle met pinda saus op een broodje.. nee lijkt mij niks
Sjti, dan ben ik dus hypocrietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha mag wel hoor..
beetje hypocriet als ik mensen zit te soepen en ik zelf er optegen ben
moet zowiezo niet aan eten denken.. laat staan aan dat soort eten op dit tijdstip..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb net nog 2 broodjes kaassouflé met ketchup gegeten!
Werd er helemaal vrolijk van
awwwwwwwwwwwwwwww LieVquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:46 schreef Logician het volgende:
Zooooooooooooooooooow lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv![]()
[ afbeelding ]
ik heb om 2 uur lunch.. veel beter dan om 1 uur .. niet dat ik dan wel honger heb.. maar jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:48 schreef Logician het volgende:
ps: ga eens aan het werk jij![]()
ps2: bijna lunch!
Ikke om half12 alquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb om 2 uur lunch.. veel beter dan om 1 uur .. niet dat ik dan wel honger heb.. maar ja
Damn..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ikke om half12 al
Maarja, mag ook wel als je om 6 uur begint
Hoi Crazy-M :pquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
heb goed gegeten
Lekker pittig bakje![]()
Nu weer aan het werk
Hoiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
heb goed gegeten
Lekker pittig bakje![]()
Nu weer aan het werk
kort en krachtig hequote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoi
Jij hebt altijd
Korte zinnen he
Hij moet in een korte tijd al zijn informatie kwijtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoi
Jij hebt altijd
Korte zinnen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |