Het verhaal gaat verder op: http://www.politie.nl/haaglanden/opsporing/0710twzedenintram.aspquote:Onzedelijke man in tramlijn 1
Den Haag • De zedenrecherche van Bureau Hoefkade is op zoek naar de identiteit van een onbekende man die zich in ieder geval twee maal schuldig heeft gemaakt aan het plegen van onzedelijke handelingen in tramlijn 1.
Op 21 mei omstreeks 13.50 uur stapte een vrouw in de tram op de Kneuterdijk. Het betreft lijn 1 die naar Delft gaat. De vrouw neemt plaats in de tram en er komt al snel een man naast haar zitten die haar meerdere keren aanraakt. De vrouw wil dit niet en gaat op een andere plaats in de tram zitten. De man gaat haar achterna en gaat weer naast haar zitten. Opnieuw raakt de man de vrouw aan en op het moment dat zij in Delft de tram verlaat betast hij haar onzedelijk.
WTFquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij is het sgele
Inderdaad hij probeerde gewoon op te staan..quote:
quote:Op 14 juli stapt een vrouw in de tram op de Scheveningseweg. Het betreft wederom lijn 1. De vrouw neemt plaats in de tram. Er komt een man naast haar zitten die haar meerdere keren aanraakt. Ter hoogte van de Javastraat merkt de vrouw dat de man naast haar zich aan het bevredigen is. Even later stapt zij uit de tram.
Stuur een brief naar politie Haaglanden, het verhaal is rechtstreeks van de opsporingsberichten afkomstig.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:47 schreef KlappernootatWork het volgende:
Ehh.. is het forum tegenwoordig een schandpaal geworden?
Dat die gast van vrouwen af moet blijven staat buiten kijf, maar straks gaat het gepeupel een lynchmob samenstellen en dan kan het best wel uit de hand lopen.
Ik ken hem niet overigens..
Ja, en misschien is het wel een boerenhollander.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:44 schreef PurnodePurno het volgende:
sgele?
Zal wel weer zo'n smerige Pool of Albaniër ofzo zijn. Zo ziet hij er in elk geval wel uit.
Niet altijd, maar zo te zien is het er hier wel weer één. Ik ruik z'n smerige knoflooklucht bijna door m'n monitor heen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, en misschien is het wel een boerenhollander.
Een grote neus betekent nog niet een buitenlandse afkomst.
*gaap* Welkom in het internettijdperk. Jouw ziekelijke sympathie voor criminelen bevalt mij niks.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:47 schreef KlappernootatWork het volgende:
Ehh.. is het forum tegenwoordig een schandpaal geworden?
Dat die gast van vrouwen af moet blijven staat buiten kijf, maar straks gaat het gepeupel een lynchmob samenstellen en dan kan het best wel uit de hand lopen.
Ik ken hem niet overigens..
Ik ruik jouw onwetendheid ook van hier.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:57 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Niet altijd, maar zo te zien is het er hier wel weer één. Ik ruik z'n smerige knoflooklucht bijna door m'n monitor heen.
Zeg Kloon, heb je een bakkie nodig?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:57 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Niet altijd, maar zo te zien is het er hier wel weer één. Ik ruik z'n smerige knoflooklucht bijna door m'n monitor heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |