Neem je ff een pauzetje ga naar de wcquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:02 schreef Crazy-p het volgende:
meen.. mn hoofd zit vol chaos :S.. niet leuk werken
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:02 schreef Crazy-p het volgende:
meen.. mn hoofd zit vol chaos :S.. niet leuk werken
oke oke i kid i kidquote:
als het maar geen Jupiler wasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:58 schreef Runx het volgende:
[..]
wat een verspilling
ik hoop voor ze dat het maar Heineken of andere troep was en niet grolsch was![]()
quote:Maar pas op voor remlof, die is corrupt!
quote:Die user van wie de kloon is heeft een screenshot gemaat en meegestuurd in pm. Het is allemaal duidelijk, maar nog geen reactie van remlof.
Jupilerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als het maar geen Jupiler was
Grolsch mag ook nog
Maar jupiler gaat te ver
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als het maar geen Jupiler was
Grolsch mag ook nog
Maar jupiler gaat te ver
quote:
Pic or didnt happendquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
turns virgin girls into women
dan kan ik de hele dag pauze gaan houden lolquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Neem je ff een pauzetje ga naar de wc
Grolsch is lang niet zo goed als jupilerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:08 schreef Runx het volgende:
[..]
wat zeg jij dan , beledig jij mijn bier
haha.. ik heb niet eens zoveel gepostquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:12 schreef Runx het volgende:
yes nummer 5 , van 6 naar 5 gegaan , en GilaMonyet ik haat jou
True samequote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:12 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dan kan ik de hele dag pauze gaan houden lol
ok ik hou er over op anders gaat het nergens heenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Grolsch is lang niet zo goed als jupiler
en wat verwacht je nu... dat ik daar echt pics van ga postenquote:
Haha nee..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en wat verwacht je nu... dat ik daar echt pics van ga posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
meer dan mij in ieder gevalquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
haha.. ik heb niet eens zoveel gepost
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha nee..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:
Ik spam savonds ook nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:17 schreef Runx het volgende:
[..]
meer dan mij in ieder geval, alleen savonds kan ik niet mijn werk verrichten op fok als spammer , omdat ik ga shoppen, dus geen record zit er in voor mij vandaag
WTFquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:14 schreef Runx het volgende:
[..]
ok ik hou er over op anders gaat het nergens heen
misschien als we Grolsch en jupiler mixen dat we dan superbier hebben
wacht , debbie stylequote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WTF
Jij bent gek man
Jupiler heeft niks nodig omo goed te zijn
is gewoon goed
nee dan zou ik wel op 1 komenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Zoveel heb ik niet eens gepostof tellen pm's mee?
Barra is de PiMp masterquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee dan zou ik wel op 1 komen
stalk je zoveel danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee dan zou ik wel op 1 komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |