Trouwens we waren gister nog op zoek naar jou, heul naar jouw gebouw gelopen... maar je wasdurniequote:
quote:
Ziet ie toch nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:45 schreef Logician het volgende:
[..]
sssssssssssssshttt, dat verkopen we gewoon als bed
Bedden zijn overratedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:45 schreef Logician het volgende:
[..]
sssssssssssssshttt, dat verkopen we gewoon als bed
Hoe dan in het donker?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
eindelijk een pic van sgele gevonden!!!
Haagse politie op zoek naar onzedelijke man in lijn 1 [FOTO}
hehe dames hebben jullie dat licht nog niet gefixt!
mooie werkplekquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jatoch!
Real monkey business
[ afbeelding ]
Mijn kantoor fotoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jatoch!
Real monkey business
[ afbeelding ]
Sgele toch!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
eindelijk een pic van sgele gevonden!!!
Haagse politie op zoek naar onzedelijke man in lijn 1 [FOTO}
hehe dames hebben jullie dat licht nog niet gefixt!
is dat zo , ik was 16.30 weg jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:46 schreef Logician het volgende:
[..]
Trouwens we waren gister nog op zoek naar jou, heul naar jouw gebouw gelopen... maar je wasdurnie
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:48 schreef Runx het volgende:
[..]
is dat zo , ik was 16.30 weg ja, ik ben een undercover allochtoon hier , in het bedrijf heet ik henk
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hetzelfde als bij een nieuw vriendje ... op de tast logi op de tast!!!!
wat, wou je liever dat ik pieter-jan als naam opgaf ?quote:
quote:
wat is dat?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
"Henk"
Doet me denken aan mastermovies, en dan de voice over van titanic
Hahha.. Parle vous een beetje henk?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
"Henk"
Doet me denken aan mastermovies, en dan de voice over van titanic
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hetzelfde als bij een nieuw vriendje ... op de tast logi op de tast!!!!
OMFG niet dat filmpje weerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hahha.. Parle vous een beetje henk?
Hey henk ik krijg nog geld van je
"Ik wil graven"
* Crazy-M kan met je mee pratenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:51 schreef Crazy-p het volgende:
Logi.. het is maar goed dat mn naam al Crazy-p is.. want geloof niet dat ik echt normaal ben.. lol
lol fail!quote:
wat een verspillingquote:
Kansloos..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef debbie_19 het volgende:
Ik vind het nu niet meer leuk hoorkan niet eens normaal fokken
![]()
![]()
Dat gezeur..eerst moet ik daar zitten, maar mijn collega heeft die programma's die ik wel heb niet op zijn pc blablabla.
En straks komt de collega van deze pc weer terug en dan moet ik weer verhuizen
meisje toch! ga er wat van zeggen!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef debbie_19 het volgende:
![]()
![]()
Dat gezeur..eerst moet ik daar zitten, maar mijn collega heeft die programma's die ik wel heb niet op zijn pc blablabla.
staan ze niet op youtube , ja die clown had gezeurd dat ze eraf moestenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
OMFG niet dat filmpje weer![]()
Heeft iemand trouwens die filmpjes van Arie en Bastiaan nog? Ze zijn offline gehaald
Kom hier dan en laat zien wat je kuntquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meisje toch! ga er wat van zeggen!
*kuch kuch* youtube? *kuch kuch*quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
OMFG niet dat filmpje weer![]()
Heeft iemand trouwens die filmpjes van Arie en Bastiaan nog? Ze zijn offline gehaald
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:00 schreef debbie_19 het volgende:![]()
[..]
Kom hier dan en laat zien wat je kunt
Laat ze eens zien we er de baas isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef debbie_19 het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ logiDeath is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |