vind je het gek.. ik weet hoe druk ze het heeft op het werkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
vind je het gek.. ik weet hoe druk ze het heeft op het werk
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:36 schreef GilaMonyet het volgende:
Nou er staat een foto op me foboHerkenbaar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:36 schreef GilaMonyet het volgende:
Nou er staat een foto op me foboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
deze is echt vette shit! hij komt in me fobo!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
"BCC has... the last samuraiiiiiiii!"
[ afbeelding ]
Haha vet!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
"BCC has... the last samuraiiiiiiii!"
[ afbeelding ]
jij niet danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha vet!
Droxz je hebt echt te veel tijd
Niet zo lang mee bezig geweest, net 10 minuten denk... maar ik wil nog wat kleine aanpassingen doen, maar dat laat ik wel even wetenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
deze is echt vette shit! hij komt in me fobo!!!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Selectief uit gekozen..
Ik vertrouw droxz niet hahaha
Opzicht wel, net even met collega's zitten ouwehoeren, en toen.... had ik even zin om te fotosoepenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha vet!
Droxz je hebt echt te veel tijd
for sure!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet zo lang mee bezig geweest, net 10 minuten denk... maar ik wil nog wat kleine aanpassingen doen, maar dat laat ik wel even weten
Thx, je vind hem echt cool?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:47 schreef Moozzie het volgende:
Mogguh mensjes ik wil jullie even mededelen dat ik op de pot zit te schijten en ik denk aan jullie
Romantisch he
Als je geen fotosoep van jezelf wil, maak ik die ook niet hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Selectief uit gekozen..
Ik vertrouw droxz niet hahaha
Sgoed hoor! Meestal geef ik ze gewoon dezelfde naam, alleen even F5en dusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
for sure!
post het eindresultaat dan wissel ik die straks wel met de huidige in mn fobo
Je moeder, die is pas Romantisch!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:47 schreef Moozzie het volgende:
Mogguh mensjes ik wil jullie even mededelen dat ik op de pot zit te schijten en ik denk aan jullie
Romantisch he
lekkerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:47 schreef Moozzie het volgende:
Romantisch he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |