Dicht en in ONZ. En we hebben al baggertopics in ONZ dus deze hoeft er niet heen.quote:
aangepast *quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:35 schreef remlof het volgende:
Waar was deel 1 ook alweer?
Jawel hoor, want dit heeft niets met KLB te maken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Dicht en in ONZ. En we hebben al baggertopics in ONZ dus deze hoeft er niet heen.
Damn, daar gaat mijn ban..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:37 schreef remlof het volgende:
En ik heb echt geen idee wat dit in KLB doet, hop naar ONZ ermee.
Zeg. Waarom word jij geen mod op ONZ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor, want dit heeft niets met KLB te maken.
truequote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg. Waarom word jij geen mod op ONZ?
Been there, done that, got the t-shirtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Sinterklaasquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:43 schreef NanKing het volgende:
Maar om even op de TT terug te komen.
Ben je er klaar voor, Remlof?
Zijn je hawaii shirts al ingeruild voor de wollen truien?
ga terug naar KLBquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:41 schreef Emimich het volgende:
Godverdomme, wat is dit nou weer voor schraal subforum, schopje KLB alstublieft!
Ik ook. Maar toen weblog tijd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt
Die branfart had ik een jaar of wat terug ook. En kijk nu eens...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
kruidnotenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:49 schreef kurk_droog het volgende:
kruidnoten lekkerder. choco kruidnoten te geil
Een bemoeial is 't.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Die branfart had ik een jaar of wat terug ook. En kijk nu eens...
We zullen je informeren voordat we de volgende sollicitatieprocedure opstartenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Die branfart had ik een jaar of wat terug ook. En kijk nu eens...
je hoeft ze na 5 december ook niet te bewaren tot volgend jaarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
Behalve als ze iets te oud zijn. Dan zijn ze echt niet te eten.
mag ik ook meedoen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen je informeren voordat we de volgende sollicitatieprocedure opstarten
Ja, liep weer overal topics te verbaggeren. Wees gewaarschuwd.quote:
Ja. Alles wat je erover wil weten staat in de MED.quote:
Waarom is hij gebanned dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, liep weer overal topics te verbaggeren. Wees gewaarschuwd.
En verder bespreken we bans niet op het forum
jupquote:
Een groot verlies voor fok..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:08 schreef GGMM het volgende:
WTF. Is Olep weer gebanned?
Oh, dan ga ik daar naar toe.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja. Alles wat je erover wil weten staat in de MED.
Remlof deelt alleen bans uit. Volgens mij heeft hij mijn en Olep's postgeschiedenis in z'n favorieten staan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een groot verlies voor fok..
Remlof.....kan je olep geen strafvermindering geven?
Lees eens wat je quotequote:
Kerstquote:
Thnx.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lees eens wat je quote.
* NanKing straalt wat positieve energie naar GGMM.
ik denk niet dat zoiets favorieten heetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Remlof deelt alleen bans uit. Volgens mij heeft hij mijn en Olep's postgeschiedenis in z'n favorieten staan.
Een blik bruine bonen overtreft de kwaliteit van de modjes nog.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij overtrof de kwaliteit van de modjes.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:19 schreef NanKing het volgende:
And tonight Pinky, we're going to take over the world
[ afbeelding ]
wie de pinky of de brain is mogen jullie zelf uitvechten
omdat jullie nooit in V&A komenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:21 schreef GGMM het volgende:
Klopt, één van de weinige mods die eigenlijk niks fout doet.
flikker toch een eind op, wat voeg jij nou toe aan onzin behalve dat kansloze gemekker over wat je eet en die eindeloze prostaatdodende dialogen met olep?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een blik bruine bonen overtreft de kwaliteit van de modjes nog.
Ik wou 't net zeggenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat jullie nooit in V&A komen
Jawel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat jullie nooit in V&A komen
Stel je eerst eens voor voordat je hier de held komt uithangen, Billy.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:23 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
flikker toch een eind op, wat voeg jij nou toe aan onzin behalve dat kansloze gemekker over wat je eet en die eindeloze prostaatdodende dialogen met olep?
topique verpesterquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:23 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
flikker toch een eind op, wat voeg jij nou toe aan onzin behalve dat kansloze gemekker over wat je eet en die eindeloze prostaatdodende dialogen met olep?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een soort steunbetuiging.
Hallo ik ben Duncan en auteur van [PAINT]als het even niet meezitquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Stel je eerst eens voor voordat je hier de held komt uithangen, Billy.
In baggertopic's bagger ik ja. Als het je niet bevalt dan ga je maar naar je paint topic waar je zo trots op bent dat je hem per se moet posten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:27 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hallo ik ben Duncan en auteur van [PAINT]als het even niet meezit
en je staat mods als cerror, snakey, ludo en murp af te kraken die gezamelijk wel wat TTT's op hun naam hebben.
Vervolgens verschuil je je onder je oldbie-heid om kutposts te doen en andere af te kraken terwijl je zelf en enorme baggeraar bent.
niet de boel ontwijken nu. jij oppert dat mods een lager postniveau hebben dan jij.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
In baggertopic's bagger ik ja. Als het je niet bevalt dan ga je maar naar je paint topic waar je zo trots op bent dat je hem per se moet posten.
Hoe jaag ik users weg les 1quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
In baggertopic's bagger ik ja. Als het je niet bevalt dan ga je maar naar je paint topic waar je zo trots op bent dat je hem per se moet posten.
Geen postniveau, algemeen niveau. Ik kom hier niet om de intellectueel uit te hangen zoals je al gemerkt hebt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:31 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
niet de boel ontwijken nu. jij oppert dat mods een lager postniveau hebben dan jij.
dikke bullshit, en dat weet jezelf ook donders goed en nu je erg hard je best je hier uit te lullen met simpele kutposts als deze.
vooral die zwaaismiley doet het 'm.
Ik jaag hem niet weg, hij blijft!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe jaag ik users weg les 1.
Wanneer komt les 2, GGMM?
Hij moet z'n topic's van 4chan jatten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:34 schreef kurk_droog het volgende:
Duncan kan er niet mee omgaan dat hij geen kwaliteit post.
zou die zelf niet op cursus moetenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe jaag ik users weg les 1.
Wanneer komt les 2, GGMM?
sowiesoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zou die zelf niet op cursus moeten
Voetbal?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:39 schreef kurk_droog het volgende:
Voor het eerst weer sinds 4 maanden getraind. Ik voel het aardig.
Toevallig vandaag na 6 dagen maar weer eens een nieuwe aangedaanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je een schone onderbroek aan doen
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je een schone onderbroek aan doen
Het is terug!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:47 schreef Seam het volgende:
Leuk weer zo'n topic, van de zomer er heel veel bijgeweest maar toen mocht de nachtbagger opeens niet meer
Gelukkig heb ik ondertussen een leven gekregenquote:
Creativiteit joohoo!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:47 schreef Seam het volgende:
Leuk weer zo'n topic, van de zomer er heel veel bijgeweest maar toen mocht de nachtbagger opeens niet meer
Waarom vraag je het dan nog....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
Heej een deeltje 2.
Waar is Olep?
Ja ik heb MED gelezen en weet dattie een ban heeft.
PS! Ik hoopte al dat jij zou komen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
Heej een deeltje 2.
Waar is Olep?
Ja ik heb MED gelezen en weet dattie een ban heeft.
Dat dacht ik ook... maar na weken geen Fok! ben ik hier toch weer regelmatig te vinden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ondertussen een leven gekregen
What's that like?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ondertussen een leven gekregen
Ja man, dit topic is kwaliteit.quote:
Nog altijd van hetzelfde hoge niveauquote:
Bevesting op bevestiging?quote:
Jou begin ik langzaam te mogen, Ludo daarentegen is een beetje jammer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja man, dit topic is kwaliteit.
Maar zometeen openen ze een ander topic want al dat blauw hier vinden ze maar niks.
Vooral jij en ik hier Ludo. Want wij weten niet wat kwaliteit is.
Daar hoop ik ook regelmatig op.quote:
Uit respect voor olep doen ze dit niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja man, dit topic is kwaliteit.
Maar zometeen openen ze een ander topic want al dat blauw hier vinden ze maar niks.
Vooral jij en ik hier Ludo. Want wij weten niet wat kwaliteit is.
Lukt het regelmatig? Of heb je hulp nodig?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook regelmatig op.
Precies, dat zou Olep niet gewilt hebben als hij nog bij ons was.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Uit respect voor olep doen ze dit niet.
Niet zo over Remlof he?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:51 schreef kurk_droog het volgende:
PS, remlof kon olep zijn macht niet aan dus een week weg
Dit topic is officieel bagger. Hier bagger ik dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jou begin ik langzaam te mogen, Ludo daarentegen is een beetje jammer.
Best wel... en anders meld ik het je wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lukt het regelmatig? Of heb je hulp nodig?
Ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Dit topic is officieel bagger. Hier bagger ik dus.
In kwaliteittopics (ja lees goed: KWALITEITSTOPICS) post je kwaliteit.
Geloof ik ook jouw thema.
Dus kurk_droog, dit is GEEN kwaliteitstopic. Sorry jongen.
Ik wacht hoopvol af.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Best wel... en anders meld ik het je wel.
remlofquote:
En ik ben hoopvol genoeg om aan te nemen dat je mij niet zal horen klagen.quote:
Oh sorry, jouw post was wat inhoudelijker dan die van kurk nogwattes en ik geef kurkdinges er van langs, jou niet.quote:
Oh oh oh, grappig, zoek eens snel op!!!1!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
Hé hadden we niet van die seals voor bagger trouwens?
Euh... Ja!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh sorry, jouw post was wat inhoudelijker dan die van kurk nogwattes en ik geef kurkdinges er van langs, jou niet.
Toch?
Jou miste ik nog.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:58 schreef Dreamzilla het volgende:
goeden avond!!! *zwaai*
even wat vrouwenhuid posten hoor...
[ afbeelding ]
Ohja!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
Hé hadden we niet van die seals voor bagger trouwens?
Omg, heb je er al een r&p topic over geopend?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
remlof
Ik dacht een leven te hebben.... verkeerd gedacht dus.
was er al over bier gerept dan? :|quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:59 schreef kurk_droog het volgende:
Modjes, Nu moet het wel een kwaliteits topique zijn met hier en daar bagger.
Alizee
ik jou ook!quote:
Neuj... dan moet ik gaan krassen enzo.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, heb je er al een r&p topic over geopend?
Olep is trouwens gebannedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:01 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
was er al over bier gerept dan? :|
[..]
ik jou ook!
Misschien moeten we er een keer een maken waarbij een topic niet direct tot mogelijke TT genomineerd hoeft te worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ohja!
Niet dat de users erna kijken laat staan dat we tijd hebben bij ieder kuttopic zo'n ding te plaatsen.
Laten we elke dag zo'n topic openen, als een soort adventkalender.quote:
ik hoop het ook hij is altijd mijn voorbeeld geweest maar watskebeurt? hij heeft eindelijk eens de waarheid tegen cerror verteld zeker?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Olep is trouwens gebanned![]()
Ik hoop dat je deze klap overleeft en vrolijk doorbaggerd.
Heej.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:04 schreef Valkire het volgende:
Goedenacht allemaal !!!
Dat miste we nog. Mooie vrouwen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:04 schreef Valkire het volgende:
Goedenacht allemaal !!!
Sowieso, dit moet een begrip worden op fok.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we elke dag zo'n topic openen, als een soort adventkalender.
Nog Zes dagen inmiddels. Hij is immers voor 12:00 gebanned.
We laten het iedereen weten!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso, dit moet een begrip worden op fok.
Fout gedacht, het is hartstikke gezellig hier.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:10 schreef Valkire het volgende:
En ik maar denken dat heel fok! uitgestorven was
Alle bagger in 1 topique met remlof in TTquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:12 schreef cerror het volgende:
ps: dit word geen reeks.
haha ja dat was idd een verkeerde gedachte van mequote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fout gedacht, het is hartstikke gezellig hier.
Is dit een dreigement?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alle bagger in 1 topique met remlof in TT
OF iedereen baggeren op heel fok.
En dat laatste denk je precies hoe lang uit te gaan houden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alle bagger in 1 topique met remlof in TT
OF iedereen baggeren op heel fok.
niks mis met jouw posts! ik moest zelfs lachen... daar ligt het dus niet aan!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:16 schreef Valkire het volgende:
Maar ik zie Cerror al voorbij komen, dan zal er snel een slotje komen denk ik, steeds als ik iets post dan geeft Cerror een slotje![]()
Begin langzaam te denken dat het persoonlijk is![]()
of misschien een teken dat ik meer inhoud moet geven aan mijn posts![]()
of misschien is het geen teken maar gewoon puur toeval![]()
of Cerror stalked me![]()
of of of
Verkeerde nick?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:18 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
niks mis met jouw posts! ik moest zelfs lachen... daar ligt het dus niet aan!
Flikker op met je casual vraag.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:15 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
wehehe nee een belofte!
wat voor bier drink je vanavond trouwens?
Nee sociopaat, ik ben een mod hier. Dit is een baggertopic. Ik postte hier al voordat jij er was dus als er iemand stalked dan ben jij het wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:16 schreef Valkire het volgende:
Maar ik zie Cerror al voorbij komen, dan zal er snel een slotje komen denk ik, steeds als ik iets post dan geeft Cerror een slotje![]()
Begin langzaam te denken dat het persoonlijk is![]()
of misschien een teken dat ik meer inhoud moet geven aan mijn posts![]()
of misschien is het geen teken maar gewoon puur toeval![]()
of Cerror stalked me![]()
of of of
Of bendeleider, welk account dan ook.quote:
Hm, het was geen dreigement. Alles weer goed tussen ons?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Flikker op met je casual vraag.
Als je het hele forum wil volbaggeren omdat jullie je zin niet krijgen kan je het mooi vergeten met je postrechten.
Jij en kurk_droog zijn gewaarschuwd.
[..]
Nee sociopaat, ik ben een mod hier. Dit is een baggertopic. Ik postte hier al voordat jij er was dus als er iemand stalked dan ben jij het wel.
Tuurlijk niet idioot. Nadenken voordat je post sukkel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hm, het was geen dreigement. Alles weer goed tussen ons?
het spijt mij ook cerror ik vroeg me serieus af wat je dronk vanavondquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hm, het was geen dreigement. Alles weer goed tussen ons?
Radio Bendeleider, tijdens de kerstdagen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Of bendeleider, welk account dan ook.
zal er ooit nog een tijd aanbreken dat je ook zo over mij praat?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Radio Bendeleider, tijdens de kerstdagen.
Maar vooral die lachende lollerbakkes van Joe Berry.
Dobbelsteentje gooien en hopen op goed geluk?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:20 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
uiteraard maar ik weet niet zo goed meer onder welke nick ik wel moet posten....
Misschien wanneer Pinksteren en Pasen.. ach je kent het wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:22 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
zal er ooit nog een tijd aanbreken dat je ook zo over mij praat?
Kijk, dat waren goede baggeraars. Heel wat beter dan dat uitschot hier.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Radio Bendeleider, tijdens de kerstdagen.
Maar vooral die lachende lollerbakkes van Joe Berry.
We zijn wel in voor een wedje, dat zou namelijk de tweede van vanavond zijn.quote:
Dit het tweede topic. Twee is al een reeks. Ik heb gewonnenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We zijn wel in voor een wedje, dat zou namelijk de tweede van vanavond zijn.
U bent een sociopaat. U heeft zoveel inlevingsvermogen dat dit uw meelevendheid en sympathie voor anderen overschaduwd. Anderen staan al na één gesprek bij u in het krijt, omdat het voor u vermoeiend was om hun typische problemen aan te horen en te doorzien of er wel een oplossing voor zou zijn, al voordat ze zijn uitgesproken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Flikker op met je casual vraag.
Als je het hele forum wil volbaggeren omdat jullie je zin niet krijgen kan je het mooi vergeten met je postrechten.
Jij en kurk_droog zijn gewaarschuwd.
[..]
Nee sociopaat, ik ben een mod hier. Dit is een baggertopic. Ik postte hier al voordat jij er was dus als er iemand stalked dan ben jij het wel.
Dit is topic nummer 1206667.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit het tweede topic. Twee is al een reeks. Ik heb gewonnen
Die mag ook.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:30 schreef Pieterpan_937 het volgende:
Ik ben Pieter Pan, ik kan er wat van.
Voelt die macht lekker?quote:
hoi pieter Pan, waar kan je wat van, dan ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:30 schreef Pieterpan_937 het volgende:
Ik ben Pieter Pan, ik kan er wat van.
Ik heb zo'n vermoeden dat hij weer onder ons is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
Maar gelukkig voor jullie is Olep in gedachten bij jullie en leest hij dit topic aandachtig. Helaas voor hem is zijn reageerknopje alleen grijsgekleurd.
Spannend zeg, gebeurt dat echt?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
Maar gelukkig voor jullie is Olep in gedachten bij jullie en leest hij dit topic aandachtig. Helaas voor hem is zijn reageerknopje alleen grijsgekleurd.
Zijn gedachten zullen altijd bij ons zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij weer onder ons is.
Nanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
ik kan heel veel dingen heel goedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:32 schreef Valkire het volgende:
[..]
hoi pieter Pan, waar kan je wat van, dan ?
Heb je een berichtje gestuurd dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nan
Had je nog wat aan mijn msnbericht?
Verpest het nu niet voor hem!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dacht het wel... maarja ik had wel al wat op.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb je een berichtje gestuurd dan?
Ik had je wel geaccepteerd.
Dat lijkt me een prima plan!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:39 schreef Dreamzilla het volgende:
Die pieter man die kan er wat van.... zo iets? :p
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:39 schreef Dreamzilla het volgende:
Die pieter man die kan er wat van.... zo iets? :p
ik kan heel veelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:40 schreef Valkire het volgende:
maar wat kan die pieter man allemaal dan ?
dat zullen we moeten afwachten.......quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:40 schreef Valkire het volgende:
maar wat kan die pieter man allemaal dan ?
Paint mij dan, ik weet dat jullie staan te springen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:37 schreef GGMM het volgende:
Nu slaat die ouwe man en de kerstmuts ook nergens meer op.
WEG GOOIEN dat is bedorven iek :|quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:40 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog tomatencremesoep over van gisteren.
Ik verander deze wel terugquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:38 schreef Dreamzilla het volgende:
mss moeten we een nieuw topic openen met een goede tt?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Paint mij dan, ik weet dat jullie staan te springen.
auquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:44 schreef Valkire het volgende:
je wilde een topic openen waar wij een goed gesprek konden gaan houden ? gezellig dat wel maar ik begrijp waarom cerror daar een probleem mee heeft![]()
dat zal een topic worden met weinig inhoud ben ik bangtenzij je hele goede vragen heb natuurlijk
((omdat ik meestal weinig te zeggen heb, dat bedoelde ik eigenlijkquote:
awwquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:46 schreef Valkire het volgende:
[..]
((omdat ik meestal weinig te zeggen heb, dat bedoelde ik eigenlijk))
Hier.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:44 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]stuur een foto in dan wordt jij de baas van 2009!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Paint mij dan, ik weet dat jullie staan te springen.
quote:
Je bent een voorbeeld voor de mensheid.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:53 schreef Dreamzilla het volgende:
ik ga slapen
beschaafd als ik ben spaar ik jullie de moeite om een slotje te zetten op mijn topic dat ik zou openen om dat ik ga slapen door het hier te posten...
weltrusten iedereen
Ga jij maar slapen weer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:57 schreef Pieterpan_937 het volgende:
deze proxy is retetraag ik ga slapen weer
Week erbij.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:57 schreef Pieterpan_937 het volgende:
deze proxy is retetraag ik ga slapen weer
Oeh! Lek even in de ONZ sectie ala FC?quote:
Als het zo is:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je er een week bij gaat geven, maar dat was ik.
PM Remlof maar even voor je overtuiging.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:14 schreef GGMM het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe ik het moet bewijzenIk kan wel een mail sturen vanaf de e-mail waaronder m'n kloon geregistreerd is?
Is goed.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:18 schreef cerror het volgende:
[..]
PM Remlof maar even voor je overtuiging.
DMquote:
Ik heb geen beziek gehad, maar was wel een erg goede dagquote:
Ik zal zondag dan ook maar ff langswaaien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb geen beziek gehad, maar was wel een erg goede dag. Zondag heb ik feest voor mijn familie enzo
.
Van mij mag jequote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zal zondag dan ook maar ff langswaaien.
nOObquote:
Weet ikquote:
Dan is het alweer tijd voor deel 3.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:32 schreef kurk_droog het volgende:
Dit topic is zeer geschikt om die 1000 te halen
Je verdient het dude!quote:
In vergelijking met jou wel jaquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:37 schreef Olep het volgende:
'Olep wenst u allen een prettige week. Keep this topic alive! Tot over een week!'
Oeps. Grote fout.quote:
je mag zelfs op de frontpage baggeren.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Want? Mag je ook niet Pm-en als je gebanned bent?
Je mag niet posten voor een gebande.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Want? Mag je ook niet Pm-en als je gebanned bent?
Auw.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Je mag niet posten voor een gebande.
Tot over, tja. Zien we dan wel.
Kom kom, dat valt toch wel mee.quote:
Dat is waarom ik altijd sta te schreeuwen dat je de FAQ en huisregels moet lezen.quote:
Het spijt me, vergeef me.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is waarom ik altijd sta te schreeuwen dat je de FAQ en huisregels moet lezen.
Niemand luistert. Ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |