Alle bagger in 1 topique met remlof in TTquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:12 schreef cerror het volgende:
ps: dit word geen reeks.

haha ja dat was idd een verkeerde gedachte van mequote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fout gedacht, het is hartstikke gezellig hier.

Is dit een dreigement?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alle bagger in 1 topique met remlof in TT
OF iedereen baggeren op heel fok.

En dat laatste denk je precies hoe lang uit te gaan houden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alle bagger in 1 topique met remlof in TT
OF iedereen baggeren op heel fok.

niks mis met jouw posts! ik moest zelfs lachen... daar ligt het dus niet aan!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:16 schreef Valkire het volgende:
Maar ik zie Cerror al voorbij komen, dan zal er snel een slotje komen denk ik, steeds als ik iets post dan geeft Cerror een slotje![]()
Begin langzaam te denken dat het persoonlijk is![]()
of misschien een teken dat ik meer inhoud moet geven aan mijn posts![]()
of misschien is het geen teken maar gewoon puur toeval![]()
of Cerror stalked me![]()
of of of

Verkeerde nick?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:18 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
niks mis met jouw posts! ik moest zelfs lachen... daar ligt het dus niet aan!

Flikker op met je casual vraag.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:15 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
wehehe nee een belofte!
wat voor bier drink je vanavond trouwens?
Nee sociopaat, ik ben een mod hier. Dit is een baggertopic. Ik postte hier al voordat jij er was dus als er iemand stalked dan ben jij het wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:16 schreef Valkire het volgende:
Maar ik zie Cerror al voorbij komen, dan zal er snel een slotje komen denk ik, steeds als ik iets post dan geeft Cerror een slotje![]()
Begin langzaam te denken dat het persoonlijk is![]()
of misschien een teken dat ik meer inhoud moet geven aan mijn posts![]()
of misschien is het geen teken maar gewoon puur toeval![]()
of Cerror stalked me![]()
of of of

Of bendeleider, welk account dan ook.quote:

Hm, het was geen dreigement. Alles weer goed tussen ons?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Flikker op met je casual vraag.
Als je het hele forum wil volbaggeren omdat jullie je zin niet krijgen kan je het mooi vergeten met je postrechten.
Jij en kurk_droog zijn gewaarschuwd.
[..]
Nee sociopaat, ik ben een mod hier. Dit is een baggertopic. Ik postte hier al voordat jij er was dus als er iemand stalked dan ben jij het wel.

Tuurlijk niet idioot. Nadenken voordat je post sukkel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hm, het was geen dreigement. Alles weer goed tussen ons?

het spijt mij ook cerror ik vroeg me serieus af wat je dronk vanavondquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hm, het was geen dreigement. Alles weer goed tussen ons?

Radio Bendeleider, tijdens de kerstdagen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Of bendeleider, welk account dan ook.

zal er ooit nog een tijd aanbreken dat je ook zo over mij praat?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Radio Bendeleider, tijdens de kerstdagen.
Maar vooral die lachende lollerbakkes van Joe Berry.

Dobbelsteentje gooien en hopen op goed geluk?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:20 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
uiteraard maar ik weet niet zo goed meer onder welke nick ik wel moet posten....

Misschien wanneer Pinksteren en Pasen.. ach je kent het wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:22 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
zal er ooit nog een tijd aanbreken dat je ook zo over mij praat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |