Oh oh oh, grappig, zoek eens snel op!!!1!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
Hé hadden we niet van die seals voor bagger trouwens?
Euh... Ja!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh sorry, jouw post was wat inhoudelijker dan die van kurk nogwattes en ik geef kurkdinges er van langs, jou niet.
Toch?
Jou miste ik nog.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:58 schreef Dreamzilla het volgende:
goeden avond!!! *zwaai*
even wat vrouwenhuid posten hoor...
[ afbeelding ]
Ohja!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
Hé hadden we niet van die seals voor bagger trouwens?
Omg, heb je er al een r&p topic over geopend?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
remlof
Ik dacht een leven te hebben.... verkeerd gedacht dus.
was er al over bier gerept dan? :|quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:59 schreef kurk_droog het volgende:
Modjes, Nu moet het wel een kwaliteits topique zijn met hier en daar bagger.
Alizee
ik jou ook!quote:
Neuj... dan moet ik gaan krassen enzo.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, heb je er al een r&p topic over geopend?
Olep is trouwens gebannedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:01 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
was er al over bier gerept dan? :|
[..]
ik jou ook!
Misschien moeten we er een keer een maken waarbij een topic niet direct tot mogelijke TT genomineerd hoeft te worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ohja!
Niet dat de users erna kijken laat staan dat we tijd hebben bij ieder kuttopic zo'n ding te plaatsen.
Laten we elke dag zo'n topic openen, als een soort adventkalender.quote:
ik hoop het ook hij is altijd mijn voorbeeld geweest maar watskebeurt? hij heeft eindelijk eens de waarheid tegen cerror verteld zeker?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Olep is trouwens gebanned![]()
Ik hoop dat je deze klap overleeft en vrolijk doorbaggerd.
Heej.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:04 schreef Valkire het volgende:
Goedenacht allemaal !!!
Dat miste we nog. Mooie vrouwen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:04 schreef Valkire het volgende:
Goedenacht allemaal !!!
Sowieso, dit moet een begrip worden op fok.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we elke dag zo'n topic openen, als een soort adventkalender.
Nog Zes dagen inmiddels. Hij is immers voor 12:00 gebanned.
We laten het iedereen weten!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso, dit moet een begrip worden op fok.
Fout gedacht, het is hartstikke gezellig hier.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:10 schreef Valkire het volgende:
En ik maar denken dat heel fok! uitgestorven was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |