Dicht en in ONZ. En we hebben al baggertopics in ONZ dus deze hoeft er niet heen.quote:
aangepast *quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:35 schreef remlof het volgende:
Waar was deel 1 ook alweer?
Jawel hoor, want dit heeft niets met KLB te maken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Dicht en in ONZ. En we hebben al baggertopics in ONZ dus deze hoeft er niet heen.
Damn, daar gaat mijn ban..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:37 schreef remlof het volgende:
En ik heb echt geen idee wat dit in KLB doet, hop naar ONZ ermee.
Zeg. Waarom word jij geen mod op ONZ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor, want dit heeft niets met KLB te maken.
truequote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg. Waarom word jij geen mod op ONZ?
Been there, done that, got the t-shirtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Sinterklaasquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:43 schreef NanKing het volgende:
Maar om even op de TT terug te komen.
Ben je er klaar voor, Remlof?
Zijn je hawaii shirts al ingeruild voor de wollen truien?
ga terug naar KLBquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:41 schreef Emimich het volgende:
Godverdomme, wat is dit nou weer voor schraal subforum, schopje KLB alstublieft!
Ik ook. Maar toen weblog tijd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt
Die branfart had ik een jaar of wat terug ook. En kijk nu eens...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
kruidnotenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:49 schreef kurk_droog het volgende:
kruidnoten lekkerder. choco kruidnoten te geil
Een bemoeial is 't.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Die branfart had ik een jaar of wat terug ook. En kijk nu eens...
We zullen je informeren voordat we de volgende sollicitatieprocedure opstartenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Die branfart had ik een jaar of wat terug ook. En kijk nu eens...
je hoeft ze na 5 december ook niet te bewaren tot volgend jaarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
Behalve als ze iets te oud zijn. Dan zijn ze echt niet te eten.
mag ik ook meedoen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen je informeren voordat we de volgende sollicitatieprocedure opstarten
Ja, liep weer overal topics te verbaggeren. Wees gewaarschuwd.quote:
Ja. Alles wat je erover wil weten staat in de MED.quote:
Waarom is hij gebanned dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, liep weer overal topics te verbaggeren. Wees gewaarschuwd.
En verder bespreken we bans niet op het forum
jupquote:
Een groot verlies voor fok..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:08 schreef GGMM het volgende:
WTF. Is Olep weer gebanned?
Oh, dan ga ik daar naar toe.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja. Alles wat je erover wil weten staat in de MED.
Remlof deelt alleen bans uit. Volgens mij heeft hij mijn en Olep's postgeschiedenis in z'n favorieten staan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een groot verlies voor fok..
Remlof.....kan je olep geen strafvermindering geven?
Lees eens wat je quotequote:
Kerstquote:
Thnx.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lees eens wat je quote.
* NanKing straalt wat positieve energie naar GGMM.
ik denk niet dat zoiets favorieten heetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Remlof deelt alleen bans uit. Volgens mij heeft hij mijn en Olep's postgeschiedenis in z'n favorieten staan.
Een blik bruine bonen overtreft de kwaliteit van de modjes nog.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij overtrof de kwaliteit van de modjes.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:19 schreef NanKing het volgende:
And tonight Pinky, we're going to take over the world
[ afbeelding ]
wie de pinky of de brain is mogen jullie zelf uitvechten
omdat jullie nooit in V&A komenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:21 schreef GGMM het volgende:
Klopt, één van de weinige mods die eigenlijk niks fout doet.
flikker toch een eind op, wat voeg jij nou toe aan onzin behalve dat kansloze gemekker over wat je eet en die eindeloze prostaatdodende dialogen met olep?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een blik bruine bonen overtreft de kwaliteit van de modjes nog.
Ik wou 't net zeggenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat jullie nooit in V&A komen
Jawel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat jullie nooit in V&A komen
Stel je eerst eens voor voordat je hier de held komt uithangen, Billy.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:23 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
flikker toch een eind op, wat voeg jij nou toe aan onzin behalve dat kansloze gemekker over wat je eet en die eindeloze prostaatdodende dialogen met olep?
topique verpesterquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:23 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
flikker toch een eind op, wat voeg jij nou toe aan onzin behalve dat kansloze gemekker over wat je eet en die eindeloze prostaatdodende dialogen met olep?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een soort steunbetuiging.
Hallo ik ben Duncan en auteur van [PAINT]als het even niet meezitquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Stel je eerst eens voor voordat je hier de held komt uithangen, Billy.
In baggertopic's bagger ik ja. Als het je niet bevalt dan ga je maar naar je paint topic waar je zo trots op bent dat je hem per se moet posten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:27 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hallo ik ben Duncan en auteur van [PAINT]als het even niet meezit
en je staat mods als cerror, snakey, ludo en murp af te kraken die gezamelijk wel wat TTT's op hun naam hebben.
Vervolgens verschuil je je onder je oldbie-heid om kutposts te doen en andere af te kraken terwijl je zelf en enorme baggeraar bent.
niet de boel ontwijken nu. jij oppert dat mods een lager postniveau hebben dan jij.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
In baggertopic's bagger ik ja. Als het je niet bevalt dan ga je maar naar je paint topic waar je zo trots op bent dat je hem per se moet posten.
Hoe jaag ik users weg les 1quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
In baggertopic's bagger ik ja. Als het je niet bevalt dan ga je maar naar je paint topic waar je zo trots op bent dat je hem per se moet posten.
Geen postniveau, algemeen niveau. Ik kom hier niet om de intellectueel uit te hangen zoals je al gemerkt hebt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:31 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
niet de boel ontwijken nu. jij oppert dat mods een lager postniveau hebben dan jij.
dikke bullshit, en dat weet jezelf ook donders goed en nu je erg hard je best je hier uit te lullen met simpele kutposts als deze.
vooral die zwaaismiley doet het 'm.
Ik jaag hem niet weg, hij blijft!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe jaag ik users weg les 1.
Wanneer komt les 2, GGMM?
Hij moet z'n topic's van 4chan jatten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:34 schreef kurk_droog het volgende:
Duncan kan er niet mee omgaan dat hij geen kwaliteit post.
zou die zelf niet op cursus moetenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe jaag ik users weg les 1.
Wanneer komt les 2, GGMM?
sowiesoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zou die zelf niet op cursus moeten
Voetbal?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:39 schreef kurk_droog het volgende:
Voor het eerst weer sinds 4 maanden getraind. Ik voel het aardig.
Toevallig vandaag na 6 dagen maar weer eens een nieuwe aangedaanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je een schone onderbroek aan doen
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je een schone onderbroek aan doen
Het is terug!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:47 schreef Seam het volgende:
Leuk weer zo'n topic, van de zomer er heel veel bijgeweest maar toen mocht de nachtbagger opeens niet meer
Gelukkig heb ik ondertussen een leven gekregenquote:
Creativiteit joohoo!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:47 schreef Seam het volgende:
Leuk weer zo'n topic, van de zomer er heel veel bijgeweest maar toen mocht de nachtbagger opeens niet meer
Waarom vraag je het dan nog....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
Heej een deeltje 2.
Waar is Olep?
Ja ik heb MED gelezen en weet dattie een ban heeft.
PS! Ik hoopte al dat jij zou komen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
Heej een deeltje 2.
Waar is Olep?
Ja ik heb MED gelezen en weet dattie een ban heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |