Dicht en in ONZ. En we hebben al baggertopics in ONZ dus deze hoeft er niet heen.quote:
aangepast *quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:35 schreef remlof het volgende:
Waar was deel 1 ook alweer?
Jawel hoor, want dit heeft niets met KLB te maken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Dicht en in ONZ. En we hebben al baggertopics in ONZ dus deze hoeft er niet heen.
Damn, daar gaat mijn ban..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:37 schreef remlof het volgende:
En ik heb echt geen idee wat dit in KLB doet, hop naar ONZ ermee.
Zeg. Waarom word jij geen mod op ONZ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor, want dit heeft niets met KLB te maken.
truequote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg. Waarom word jij geen mod op ONZ?
Been there, done that, got the t-shirtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Sinterklaasquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:43 schreef NanKing het volgende:
Maar om even op de TT terug te komen.
Ben je er klaar voor, Remlof?
Zijn je hawaii shirts al ingeruild voor de wollen truien?
ga terug naar KLBquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:41 schreef Emimich het volgende:
Godverdomme, wat is dit nou weer voor schraal subforum, schopje KLB alstublieft!
Ik ook. Maar toen weblog tijd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt
Die branfart had ik een jaar of wat terug ook. En kijk nu eens...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
kruidnotenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:49 schreef kurk_droog het volgende:
kruidnoten lekkerder. choco kruidnoten te geil
Een bemoeial is 't.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Die branfart had ik een jaar of wat terug ook. En kijk nu eens...
We zullen je informeren voordat we de volgende sollicitatieprocedure opstartenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Die branfart had ik een jaar of wat terug ook. En kijk nu eens...
je hoeft ze na 5 december ook niet te bewaren tot volgend jaarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
Behalve als ze iets te oud zijn. Dan zijn ze echt niet te eten.
mag ik ook meedoen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen je informeren voordat we de volgende sollicitatieprocedure opstarten
Ja, liep weer overal topics te verbaggeren. Wees gewaarschuwd.quote:
Ja. Alles wat je erover wil weten staat in de MED.quote:
Waarom is hij gebanned dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, liep weer overal topics te verbaggeren. Wees gewaarschuwd.
En verder bespreken we bans niet op het forum
jupquote:
Een groot verlies voor fok..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:08 schreef GGMM het volgende:
WTF. Is Olep weer gebanned?
Oh, dan ga ik daar naar toe.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja. Alles wat je erover wil weten staat in de MED.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |