Dacht het wel... maarja ik had wel al wat op.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb je een berichtje gestuurd dan?
Ik had je wel geaccepteerd.
Dat lijkt me een prima plan!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:39 schreef Dreamzilla het volgende:
Die pieter man die kan er wat van.... zo iets? :p
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:39 schreef Dreamzilla het volgende:
Die pieter man die kan er wat van.... zo iets? :p
ik kan heel veelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:40 schreef Valkire het volgende:
maar wat kan die pieter man allemaal dan ?
dat zullen we moeten afwachten.......quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:40 schreef Valkire het volgende:
maar wat kan die pieter man allemaal dan ?
Paint mij dan, ik weet dat jullie staan te springen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:37 schreef GGMM het volgende:
Nu slaat die ouwe man en de kerstmuts ook nergens meer op.
WEG GOOIEN dat is bedorven iek :|quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:40 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog tomatencremesoep over van gisteren.
Ik verander deze wel terugquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:38 schreef Dreamzilla het volgende:
mss moeten we een nieuw topic openen met een goede tt?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Paint mij dan, ik weet dat jullie staan te springen.
auquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:44 schreef Valkire het volgende:
je wilde een topic openen waar wij een goed gesprek konden gaan houden ? gezellig dat wel maar ik begrijp waarom cerror daar een probleem mee heeft![]()
dat zal een topic worden met weinig inhoud ben ik bangtenzij je hele goede vragen heb natuurlijk
((omdat ik meestal weinig te zeggen heb, dat bedoelde ik eigenlijkquote:
awwquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:46 schreef Valkire het volgende:
[..]
((omdat ik meestal weinig te zeggen heb, dat bedoelde ik eigenlijk))
Hier.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:44 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]stuur een foto in dan wordt jij de baas van 2009!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Paint mij dan, ik weet dat jullie staan te springen.
quote:
Je bent een voorbeeld voor de mensheid.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:53 schreef Dreamzilla het volgende:
ik ga slapen
beschaafd als ik ben spaar ik jullie de moeite om een slotje te zetten op mijn topic dat ik zou openen om dat ik ga slapen door het hier te posten...
weltrusten iedereen
Ga jij maar slapen weer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:57 schreef Pieterpan_937 het volgende:
deze proxy is retetraag ik ga slapen weer
Week erbij.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:57 schreef Pieterpan_937 het volgende:
deze proxy is retetraag ik ga slapen weer
Oeh! Lek even in de ONZ sectie ala FC?quote:
Als het zo is:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je er een week bij gaat geven, maar dat was ik.
PM Remlof maar even voor je overtuiging.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:14 schreef GGMM het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe ik het moet bewijzenIk kan wel een mail sturen vanaf de e-mail waaronder m'n kloon geregistreerd is?
Is goed.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:18 schreef cerror het volgende:
[..]
PM Remlof maar even voor je overtuiging.
DMquote:
Ik heb geen beziek gehad, maar was wel een erg goede dagquote:
Ik zal zondag dan ook maar ff langswaaien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb geen beziek gehad, maar was wel een erg goede dag. Zondag heb ik feest voor mijn familie enzo
.
Van mij mag jequote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zal zondag dan ook maar ff langswaaien.
nOObquote:
Weet ikquote:
Dan is het alweer tijd voor deel 3.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:32 schreef kurk_droog het volgende:
Dit topic is zeer geschikt om die 1000 te halen
Je verdient het dude!quote:
In vergelijking met jou wel jaquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:37 schreef Olep het volgende:
'Olep wenst u allen een prettige week. Keep this topic alive! Tot over een week!'
Oeps. Grote fout.quote:
je mag zelfs op de frontpage baggeren.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Want? Mag je ook niet Pm-en als je gebanned bent?
Je mag niet posten voor een gebande.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Want? Mag je ook niet Pm-en als je gebanned bent?
Auw.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Je mag niet posten voor een gebande.
Tot over, tja. Zien we dan wel.
Kom kom, dat valt toch wel mee.quote:
Dat is waarom ik altijd sta te schreeuwen dat je de FAQ en huisregels moet lezen.quote:
Het spijt me, vergeef me.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is waarom ik altijd sta te schreeuwen dat je de FAQ en huisregels moet lezen.
Niemand luistert. Ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |