Kijk, dat waren goede baggeraars. Heel wat beter dan dat uitschot hier.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Radio Bendeleider, tijdens de kerstdagen.
Maar vooral die lachende lollerbakkes van Joe Berry.
We zijn wel in voor een wedje, dat zou namelijk de tweede van vanavond zijn.quote:
Dit het tweede topic. Twee is al een reeks. Ik heb gewonnenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We zijn wel in voor een wedje, dat zou namelijk de tweede van vanavond zijn.
U bent een sociopaat. U heeft zoveel inlevingsvermogen dat dit uw meelevendheid en sympathie voor anderen overschaduwd. Anderen staan al na één gesprek bij u in het krijt, omdat het voor u vermoeiend was om hun typische problemen aan te horen en te doorzien of er wel een oplossing voor zou zijn, al voordat ze zijn uitgesproken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Flikker op met je casual vraag.
Als je het hele forum wil volbaggeren omdat jullie je zin niet krijgen kan je het mooi vergeten met je postrechten.
Jij en kurk_droog zijn gewaarschuwd.
[..]
Nee sociopaat, ik ben een mod hier. Dit is een baggertopic. Ik postte hier al voordat jij er was dus als er iemand stalked dan ben jij het wel.
Dit is topic nummer 1206667.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit het tweede topic. Twee is al een reeks. Ik heb gewonnen
Die mag ook.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:30 schreef Pieterpan_937 het volgende:
Ik ben Pieter Pan, ik kan er wat van.
Voelt die macht lekker?quote:
hoi pieter Pan, waar kan je wat van, dan ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:30 schreef Pieterpan_937 het volgende:
Ik ben Pieter Pan, ik kan er wat van.
Ik heb zo'n vermoeden dat hij weer onder ons is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
Maar gelukkig voor jullie is Olep in gedachten bij jullie en leest hij dit topic aandachtig. Helaas voor hem is zijn reageerknopje alleen grijsgekleurd.
Spannend zeg, gebeurt dat echt?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
Maar gelukkig voor jullie is Olep in gedachten bij jullie en leest hij dit topic aandachtig. Helaas voor hem is zijn reageerknopje alleen grijsgekleurd.
Zijn gedachten zullen altijd bij ons zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij weer onder ons is.
Nanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
ik kan heel veel dingen heel goedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:32 schreef Valkire het volgende:
[..]
hoi pieter Pan, waar kan je wat van, dan ?
Heb je een berichtje gestuurd dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nan
Had je nog wat aan mijn msnbericht?
Verpest het nu niet voor hem!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |