Er zit slechts een plaat van Charly en Theo in bijvoorbeeld. Die Gabber Piet/Hakkuhbar troep mag er van mij uit. Verder wil ik wel Marusha, Stingray & Sonicdriver, Critical Mass, Ravers Paradise, 4 Tune Fairytales, Bass D & King Matthew etc er nog in, maar dan hebben we straks gewoon de Bounzz megamixquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ach ja....
Welke happy hardcore hit zou je dan als einde willen?
- Ontmaagd?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:07 schreef Sersjee het volgende:Adams
![]()
Summer of '69
![]()
Ja, dit is een plaat uit '84, maar werd een hit in '90.
De belangrijkste plaat in mijn leven
Getrouwd?! Toen was ik 15... Ontmaagd had daarentegen wel een mogelijkheid geweest.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
- Ontmaagd?
- Getrouwd?
- Sterfgeval waarbij deze muziek is gedraaid?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:55 schreef MissHobje het volgende:
Stuiteren![]()
![]()
Ohh helemaal geweldig dit uur nu al
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:18 schreef Sirolf het volgende:
De 90s request is alweer ruim over de helft heen...
Tevens TVP.
Dat dan weer welquote:
Gaat veel te hard...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:18 schreef Sirolf het volgende:
De 90s request is alweer ruim over de helft heen...
Tevens TVP.
Ze hebben wel grandioze prijzen! Gister een sticker, vandaag een poster.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Die muts...
Hoger Hoger Hoger Hoger...!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
In de 90s zijn echt maar 35 platen gemaakt, geloof ik.
Misschien moet je dan de uitvoering van Whigfield eens luisteren, die heeft wel wat.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:20 schreef -Hans- het volgende:
Wickfield - Saturday night heb ik op een of andere manier altijd een vreselijk suffe plaat gevonden.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Misschien moet je dan de uitvoering van Whigfield eens luisteren, die heeft wel wat.
+ 2 scherpquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Misschien moet je dan de uitvoering van Whigfield eens luisteren, die heeft wel wat.
't Is tenminste wel een plaats waar 't dak er regelmatig af gaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
*Schrikt*
Sander: "wat een kut studio hebben wij hier".
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:43 schreef Sersjee het volgende:
Het gebeurt me maar zelden, maar deze plaat haat ik echt with a passion...
Ik weet ook nog wel 'n paar leuke requestjes. Vandaag maar weer 'n poging wagen om er door te komen..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:58 schreef Feivel1 het volgende:
OEH! Ik weet een leuke request: Technotronic - Get up!
Inderdaad, zoals laatstquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is tenminste wel een plaats waar 't dak er regelmatig af gaat.
Ik heb mijn request ook weer ingestuurd, met het schaamrood op m'n lippen dit keerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel 'n paar leuke requestjes. Vandaag maar weer 'n poging wagen om er door te komen..
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:03 schreef -Hans- het volgende:
MutZ ! eej![]()
DiedjeeJ
rest![]()
Maricha - Michiel.
quote:
Hey Hansquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:03 schreef -Hans- het volgende:
MutZ ! eej![]()
DiedjeeJ
rest![]()
Maricha - Michiel.
Ojee.. Dat maakt me wel erg nieuwsgierig.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb mijn request ook weer ingestuurd, met het schaamrood op m'n lippen dit keer
Ahnee joh! Da's Glaciers lippenstift!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb mijn request ook weer ingestuurd, met het schaamrood op m'n lippen dit keer
Lijkt me sterk, aangezien dat 10 maanden uit isquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ahnee joh! Da's Glaciers lippenstift!.
Woops! Sorry!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aangezien dat 10 maanden uit is
Iets met steen en onder liggen enzo?quote:
Een van de mooiste platen aller tijden inderdaad!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:18 schreef -Hans- het volgende:
YES !! zometeen het geweldige Valensia - GaiaWat een geweldige plaat uit een bijzonder fijne periode
Believe me, het is één van m'n grootste jeugdzondesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ojee.. Dat maakt me wel erg nieuwsgierig.
Sluit ik mij bijzonder graag bij aanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:20 schreef Impry het volgende:
[..]
Een van de mooiste platen aller tijden inderdaad!
Nu alvast:GAIA
Tis zeker een heel mooi en bijzonder nummer. Zulke juweeltjes mogen best vaker gedraaid wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sluit ik mij bijzonder graag bij aanBijzondere stem heeft die man want echt niet normaal hoe hoog hij kan zingen. Ik zet alvast het geluid even extra hard.
![]()
Dat je 'm niet kent. Misschien is het wel je buurman.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:23 schreef Impry het volgende:
Wist trouwens tot een hele tijd terug niet dat Valensia uit NL kwam en na wat Wiki-en blijkt ook nog eens dat hij in Waalwijk heeft gewoond op een paar minuten fietsen vanaf hier
Ik ook, het is een bekende kermisplaat uit die tijd (althans, daar ken ik 'm voornamelijk van).quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er gelukkig net een klein tijdje vanafquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
Tijdens C&S lekker liggen slapen, maar voel me nog niet veel beter. Een toepasselijker plaat dan Ik Ben Verkouden van Ome Henk is er denk ik niet, dus die vraag ik ff aan
Heb even wat foto's gezocht, maar het is niet m'n buurmanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat je 'm niet kent. Misschien is het wel je buurman.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Believe me, het is één van m'n grootste jeugdzondes
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook, het is een bekende kermisplaat uit die tijd (althans, daar ken ik 'm voornamelijk van).het is een lekker vrolijk nummer , daarna ook noooooooooit meer wat van ze gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ook wel erg toevallig zijn geweest maar wel geinig natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Heb even wat foto's gezocht, maar het is niet m'n buurmanWeet ook niet of hij nog in Waalwijk woont.
Ben d'r helemaal klaar voor!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:34 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
"Wat doe ik hier?!"
Het is niet eens muziek te noemen tochquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een ongelovelijke kut plaat
er zat melodie in , daar hield het ook wel mee opquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is niet eens muziek te noemen toch
vroegah was dat een guilty pleasure , nu kijken we er toch niet meer van opquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:40 schreef Sersjee het volgende:
"Zelfs de flikken hebben pret als ze sensueel voorbij marcheert"
Di's wel een guilty pleasure van me, hoor.
Kan me herinneren dat ik als klein Marcje deze plaat 100x op de radio voorbij hoorde komen tijdens de rit naar de vakantie in Zeeland. Vond er geen klap aan, maar ik zat altijd te wachten op de tekst "Loop naar de maan" want dat vond ik grappigquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Nee, niet daar gaat ze... Pffff.
kan mij niet echt voorstellen dat ze gezonde maaltijden eten in de studio, vaak de snelle hapquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het is ook snacktijd voor Michiel.
En hij praat met 'n volle mond zo te horen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het is ook snacktijd voor Michiel.
Het was m'n eerste echte kennismaking met de popmuziek en volgens mij hing m'n hele kamer er vol mee en tijdens de afscheidsmusical van de basisschool hebben het nummer geplaybackt En dan heb ik het over de Spice Girls met Wannabequote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar je vraagt 'm toch niet voor niets aan lijkt me..
![]()
Ace of Base!!
Die mag je even uitleggen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vroegah was dat een guilty pleasure , nu kijken we er toch niet meer van op
Dat dusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!Wat 'n track!!
Hoe jonger je bent des te schunniger je dingen vind , des te ouder je wordt , worden dingen normaler en worden zaken uit het verleden normaal.quote:
jah hier ook...drie stickersquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en vandaag kwam er hier een NPS-envelop in de brievenbus met daarin de NEE-NEE stickers.
't Is trouwens wel duidelijk dat de actie populairder is dan ooit, want er zitten minder stickers in de envelop dan vorig jaar.
Vorig jaar 10, nu dacht ik er drie geteld te hebben... Dat wordt toch minder stikkeren dan vorig jaarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en vandaag kwam er hier een NPS-envelop in de brievenbus met daarin de NEE-NEE stickers.
't Is trouwens wel duidelijk dat de actie populairder is dan ooit, want er zitten minder stickers in de envelop dan vorig jaar.
Geinig verhaalquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat ik als klein Marcje deze plaat 100x op de radio voorbij hoorde komen tijdens de rit naar de vakantie in Zeeland. Vond er geen klap aan, maar ik zat altijd te wachten op de tekst "Loop naar de maan" want dat vond ik grappig
meer kans op verspreiding, de albert heijn die hier het al 1,5 maand verkocht zat ze al van de ruiten af te krabben , ze plakten goedquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vorig jaar 10, nu dacht ik er drie geteld te hebben... Dat wordt toch minder stikkeren dan vorig jaar
Die clip fascineerde me ook altijd enorm. Nogmaals: wat 'n track!!quote:
De Plus hier in de buurt gaat het morgen ontdekken hoe goed ze plakken heb ik zo'n vermoedenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
meer kans op verspreiding, de albert heijn die hier het al 1,5 maand verkocht zat ze al van de ruiten af te krabben , ze plakten goed
Ligt ook aan het tijdstip hè.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:
Kan aan mij liggen want ik heb tot vandaag nog niet heel veel 90s Request kunnen luisteren, maar volgens mij is Michiel de enige die een beetje een fatsoenlijke dwarsdoorsnede van 90s platen draait. Zowel goeie als slechte platen en van alle genres. Bij Gerard en Rob hoor ik bijvoorbeeld veel platen die sowieso al veel op 3FM voorbij komen.
Let the Beat Control your Body had ik gisteren aangevraagd...
RF is uitstekend vermaak als je zin hebt om volslagen onzin te lezen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:56 schreef Feivel1 het volgende:
Leuk, op RF zit er een Gerard compleet af te zeiken, zeker vergeten dat de Arbeidsvitaminen het best beluisterde program is, misschien zelfs wel mede door Gerard.
De meeste slechte forum onderdelen van fokquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
RF is uitstekend vermaak als je zin hebt om volslagen onzin te lezen.
Net als de FOK!Forum-onderdelen ONZ en KLB trouwens.
R&P is soms ook briljant om te lezenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Net als de FOK!Forum-onderdelen ONZ en KLB trouwens.
Waarom zou ik alleen nog maar lezen, en geen reacties plaatsen, denk je?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
als je je slecht voelt moet je daar gaan lezen, dan merk je dat je het toch nog niet zo slecht hebtquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
En dan was het weer tijd voor de Mega top 50 en dan zat je weer klaar met je casettebandje om te tapen en wat een feest als dan de remix versie van Tribal dance werd gedraaid. Toen was het mode om een plaat uit de top 50 op vette wijze te mixen en 2 Unlimited werd vaak gemixed. Ge-wel-dig !
@ DiedjeeJ !
Slecht?! Als ik zin heb om te lachen ga ik naar KLB, op zoek naar topics van Deepart, Afcajos en aanverwante klapjosti'squote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De meeste slechte forum onderdelen van fok
Jup, zeer herkenbaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
En dan was het weer tijd voor de Mega top 50 en dan zat je weer klaar met je casettebandje om te tapen en wat een feest als dan de remix versie van Tribal dance werd gedraaid. Toen was het mode om een plaat uit de top 50 op vette wijze te mixen en 2 Unlimited werd vaak gemixed. Ge-wel-dig !
KLB is altijd om te lachen, ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Slecht?! Als ik zin heb om te lachen ga ik naar KLB, op zoek naar topics van Deepart, Afcajos en aanverwante klapjosti's
Inderdaad, uitstekend vermaak voor in de bus en trein.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Slecht?! Als ik zin heb om te lachen ga ik naar KLB, op zoek naar topics van Deepart, Afcajos en aanverwante klapjosti's
casettebandje een uitgestorven medium, net als nog wat muziekdragers, alleen de plaat is altijd geblevenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
ooooh Radio-forum
ik heb nog casetebandjes van de top 50...denk alleen dat ze poeder zijn...ik luisterde ook naar de BBC radio 1 vroeger....
![]()
*idiot*
Plaat is denk ik ook alleen maar gebleven omdat het de meest old school muziekdrager is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
casettebandje een uitgestorven medium, net als nog wat muziekdragers, alleen de plaat is altijd gebleven
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
casettebandje een uitgestorven medium, net als nog wat muziekdragers, alleen de plaat is altijd gebleven
Na de cd ook de beste geluidsdrager qua bereik qua tonen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Plaat is denk ik ook alleen maar gebleven omdat het de meest old school muziekdrager is.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
en van Barbapappa en van Paulus de boskabouter![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
deze serie mag terug op de buis uit de 90er jaren
Tuurlijk, happy hardcore kan altijd meerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:14 schreef Qunix het volgende:
Alsof we nog niet genoeg hadden... TUURLIJK NIET... Kan altijd meer!
Not the mama!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
deze serie mag terug op de buis uit de 90er jaren
Ik gok op Bartquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
hej Maricha jullie vertrekken toch vrijdag ochtend naar USA? Weet jij wie dan Ekstra weekend gaat doen?
IEMAND ANDERS!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
hej Maricha jullie vertrekken toch vrijdag ochtend naar USA? Weet jij wie dan Ekstra weekend gaat doen?
Ah, met DJ Free dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:20 schreef Sersjee het volgende:
Het is vrijdag de "best of", dus dat zou ook zonder dj's kunnen...
Dan schakel ik even naar van V.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:20 schreef Sersjee het volgende:
Het is vrijdag de "best of", dus dat zou ook zonder dj's kunnen...
quote:
So hey, zeg dat wel!quote:
Klopt!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
Snijdt dwars door je sodemieter.quote:
vanuit z'n tenen lijkt dat laatste stuk te komen, prachtig. Wel een teken dat het niet zo lekker ging met hem denk ik....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oeh!! Weer 'n track van Nirvana Unplugged in NY!!
Vrijdag is het beste van EW! Met Gerard en Michielquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Klopt!
Enne over EW: luister vrijdag maar
Jup.. Kippenvel zoals je al zei. Wat 'n emotie zit daar in!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
vanuit z'n tenen lijkt dat laatste stuk te komen, prachtig. Wel een teken dat het niet zo lekker ging met hem denk ik....
Altijd leukquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik word gebeld door maricha
Hoe later op de avond...quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef Againzender het volgende:
Krijg nou wat, ene Eliza aan de telefoon!
verrassendquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef Againzender het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef Againzender het volgende:
en zeer terecht:Dquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik ben helemaal blij...en weer zo n plaat die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuulll hard gaat hier![]()
![]()
Arme arme burenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik ben helemaal blij...en weer zo n plaat die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuulll hard gaat hier![]()
![]()
inclusief handtekeningen op haar billen (wel met broek aan) hebben we gisterenavond hier gezien!quote:
de rest staat al vol met tattoo'squote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
inclusief handtekeningen op haar billen (wel met broek aan) hebben we gisterenavond hier gezien!
ja, wel, je kan zeggen wat je wilt maar beide hebben gewoon ontzettend goede nummers gemaaktquote:
Ik herken het ook, en dan vroeg ik op een gegeven moment aan m'n vader of hij ze op de pc kon zetten, want m'n bandjes waren volquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Timo, en waarschijnlijk waren er nog een boel mensen die ook zaten te tapen
DiedjeeJ, zeer herkenbaar verhaal. Uiteraard ook vanwege het Mega top 50 foldertje.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik herken het ook, en dan vroeg ik op een gegeven moment aan m'n vader of hij ze op de pc kon zetten, want m'n bandjes waren vol
Die zijn er volgens mij al langer dan de Ekdom-ringtonesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:49 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat er al Gerard Ekdom ringtones zijn maar waar-oh-waar blijven de Maricha ringtones?? "Telefoon" " Telefoonteam " " Hallo ! " " SMS ". Misschien iets voor de nieuwe MetMichiel website?
Volgens mij nog nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je liegt ( of is die ookal geweest)
klinkt heel erg DJ Boboquote:
oh dan heb ik waarschijnlijk ook onder een steen geleefdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die zijn er volgens mij al langer dan de Ekdom-ringtones
Zeg, kom eens onder die steen vandaan!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:49 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat er al Gerard Ekdom ringtones zijn maar waar-oh-waar blijven de Maricha ringtones?? "Telefoon" " Telefoonteam " " Hallo ! " " SMS ". Misschien iets voor de nieuwe MetMichiel website?
Is dat nou sarcastischquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je requests zijn wel origineel.![]()
Capella!!
Giel gooit er wel is wat cola overheen, cola zuivert goedquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Weet je wat ik me afvraag hoe vaak worden de knopjes bij de mengtafels enzo schoongemaakt
24 h per dag zitten er dj's aan met hun sigaretten/bier/chips handen![]()
Dat wilt niemand wetenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Weet je wat ik me afvraag hoe vaak worden de knopjes bij de mengtafels enzo schoongemaakt
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:50 schreef Maricha het volgende:
en Take That heb ik dan een per ongeluk onmoet bij Radio 3 (mijn vader had kantoor in gebouw bij 3 en daar was ik aan het werk).....liepen ze ineens achter me langs! Zomaar......
Een paar keer per week denk ik, je ziet de schoonmakers weleens langslopen op de webcam.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:51 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:51 schreef -Hans- het volgende:
oh dan heb ik waarschijnlijk ook onder een steen geleefd
Duidelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:51 schreef Sirolf het volgende:
Zeg, kom eens onder die steen vandaan!
Die zijn al een paar maanden geleden online gezet door Michiel op z'n weblog.
Ssstttt! Zometeen vraagt iemand dat aan!quote:
Serieusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een paar keer per week denk ik, je ziet de schoonmakers weleens langslopen op de webcam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |