Ik gok op Bartquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
hej Maricha jullie vertrekken toch vrijdag ochtend naar USA? Weet jij wie dan Ekstra weekend gaat doen?
IEMAND ANDERS!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
hej Maricha jullie vertrekken toch vrijdag ochtend naar USA? Weet jij wie dan Ekstra weekend gaat doen?
Ah, met DJ Free dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:20 schreef Sersjee het volgende:
Het is vrijdag de "best of", dus dat zou ook zonder dj's kunnen...
Dan schakel ik even naar van V.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:20 schreef Sersjee het volgende:
Het is vrijdag de "best of", dus dat zou ook zonder dj's kunnen...
quote:
So hey, zeg dat wel!quote:
Klopt!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
Snijdt dwars door je sodemieter.quote:
vanuit z'n tenen lijkt dat laatste stuk te komen, prachtig. Wel een teken dat het niet zo lekker ging met hem denk ik....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oeh!! Weer 'n track van Nirvana Unplugged in NY!!
Vrijdag is het beste van EW! Met Gerard en Michielquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Klopt!
Enne over EW: luister vrijdag maar
Jup.. Kippenvel zoals je al zei. Wat 'n emotie zit daar in!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
vanuit z'n tenen lijkt dat laatste stuk te komen, prachtig. Wel een teken dat het niet zo lekker ging met hem denk ik....
Altijd leukquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik word gebeld door maricha
Hoe later op de avond...quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef Againzender het volgende:
Krijg nou wat, ene Eliza aan de telefoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |