quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook, het is een bekende kermisplaat uit die tijd (althans, daar ken ik 'm voornamelijk van).het is een lekker vrolijk nummer , daarna ook noooooooooit meer wat van ze gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ook wel erg toevallig zijn geweest maar wel geinig natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Heb even wat foto's gezocht, maar het is niet m'n buurmanWeet ook niet of hij nog in Waalwijk woont.
Ben d'r helemaal klaar voor!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:34 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
"Wat doe ik hier?!"
Het is niet eens muziek te noemen tochquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een ongelovelijke kut plaat
er zat melodie in , daar hield het ook wel mee opquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is niet eens muziek te noemen toch
vroegah was dat een guilty pleasure , nu kijken we er toch niet meer van opquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:40 schreef Sersjee het volgende:
"Zelfs de flikken hebben pret als ze sensueel voorbij marcheert"
Di's wel een guilty pleasure van me, hoor.
Kan me herinneren dat ik als klein Marcje deze plaat 100x op de radio voorbij hoorde komen tijdens de rit naar de vakantie in Zeeland. Vond er geen klap aan, maar ik zat altijd te wachten op de tekst "Loop naar de maan" want dat vond ik grappigquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Nee, niet daar gaat ze... Pffff.
kan mij niet echt voorstellen dat ze gezonde maaltijden eten in de studio, vaak de snelle hapquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het is ook snacktijd voor Michiel.
En hij praat met 'n volle mond zo te horen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het is ook snacktijd voor Michiel.
Het was m'n eerste echte kennismaking met de popmuziek en volgens mij hing m'n hele kamer er vol mee en tijdens de afscheidsmusical van de basisschool hebben het nummer geplaybackt En dan heb ik het over de Spice Girls met Wannabequote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar je vraagt 'm toch niet voor niets aan lijkt me..
![]()
Ace of Base!!
Die mag je even uitleggen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vroegah was dat een guilty pleasure , nu kijken we er toch niet meer van op
Dat dusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!Wat 'n track!!
Hoe jonger je bent des te schunniger je dingen vind , des te ouder je wordt , worden dingen normaler en worden zaken uit het verleden normaal.quote:
jah hier ook...drie stickersquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en vandaag kwam er hier een NPS-envelop in de brievenbus met daarin de NEE-NEE stickers.
't Is trouwens wel duidelijk dat de actie populairder is dan ooit, want er zitten minder stickers in de envelop dan vorig jaar.
Vorig jaar 10, nu dacht ik er drie geteld te hebben... Dat wordt toch minder stikkeren dan vorig jaarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en vandaag kwam er hier een NPS-envelop in de brievenbus met daarin de NEE-NEE stickers.
't Is trouwens wel duidelijk dat de actie populairder is dan ooit, want er zitten minder stickers in de envelop dan vorig jaar.
Geinig verhaalquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat ik als klein Marcje deze plaat 100x op de radio voorbij hoorde komen tijdens de rit naar de vakantie in Zeeland. Vond er geen klap aan, maar ik zat altijd te wachten op de tekst "Loop naar de maan" want dat vond ik grappig
meer kans op verspreiding, de albert heijn die hier het al 1,5 maand verkocht zat ze al van de ruiten af te krabben , ze plakten goedquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vorig jaar 10, nu dacht ik er drie geteld te hebben... Dat wordt toch minder stikkeren dan vorig jaar
Die clip fascineerde me ook altijd enorm. Nogmaals: wat 'n track!!quote:
De Plus hier in de buurt gaat het morgen ontdekken hoe goed ze plakken heb ik zo'n vermoedenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
meer kans op verspreiding, de albert heijn die hier het al 1,5 maand verkocht zat ze al van de ruiten af te krabben , ze plakten goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |