verrassendquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef Againzender het volgende:
Krijg nou wat, ene Eliza aan de telefoon!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef Againzender het volgende:
Krijg nou wat, ene Eliza aan de telefoon!
en zeer terecht:Dquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik ben helemaal blij...en weer zo n plaat die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuulll hard gaat hier![]()
![]()
Arme arme burenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik ben helemaal blij...en weer zo n plaat die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuulll hard gaat hier![]()
![]()
inclusief handtekeningen op haar billen (wel met broek aan) hebben we gisterenavond hier gezien!quote:
de rest staat al vol met tattoo'squote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
inclusief handtekeningen op haar billen (wel met broek aan) hebben we gisterenavond hier gezien!
ja, wel, je kan zeggen wat je wilt maar beide hebben gewoon ontzettend goede nummers gemaaktquote:
Ik herken het ook, en dan vroeg ik op een gegeven moment aan m'n vader of hij ze op de pc kon zetten, want m'n bandjes waren volquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Timo, en waarschijnlijk waren er nog een boel mensen die ook zaten te tapen
DiedjeeJ, zeer herkenbaar verhaal. Uiteraard ook vanwege het Mega top 50 foldertje.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik herken het ook, en dan vroeg ik op een gegeven moment aan m'n vader of hij ze op de pc kon zetten, want m'n bandjes waren vol
Die zijn er volgens mij al langer dan de Ekdom-ringtonesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:49 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat er al Gerard Ekdom ringtones zijn maar waar-oh-waar blijven de Maricha ringtones?? "Telefoon" " Telefoonteam " " Hallo ! " " SMS ". Misschien iets voor de nieuwe MetMichiel website?
Volgens mij nog nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je liegt ( of is die ookal geweest)
klinkt heel erg DJ Boboquote:
oh dan heb ik waarschijnlijk ook onder een steen geleefdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die zijn er volgens mij al langer dan de Ekdom-ringtones
Zeg, kom eens onder die steen vandaan!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:49 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat er al Gerard Ekdom ringtones zijn maar waar-oh-waar blijven de Maricha ringtones?? "Telefoon" " Telefoonteam " " Hallo ! " " SMS ". Misschien iets voor de nieuwe MetMichiel website?
Is dat nou sarcastischquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je requests zijn wel origineel.![]()
Capella!!
Giel gooit er wel is wat cola overheen, cola zuivert goedquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Weet je wat ik me afvraag hoe vaak worden de knopjes bij de mengtafels enzo schoongemaakt
24 h per dag zitten er dj's aan met hun sigaretten/bier/chips handen![]()
Dat wilt niemand wetenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Weet je wat ik me afvraag hoe vaak worden de knopjes bij de mengtafels enzo schoongemaakt
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:50 schreef Maricha het volgende:
en Take That heb ik dan een per ongeluk onmoet bij Radio 3 (mijn vader had kantoor in gebouw bij 3 en daar was ik aan het werk).....liepen ze ineens achter me langs! Zomaar......
Een paar keer per week denk ik, je ziet de schoonmakers weleens langslopen op de webcam.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:51 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:51 schreef -Hans- het volgende:
oh dan heb ik waarschijnlijk ook onder een steen geleefd
Duidelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:51 schreef Sirolf het volgende:
Zeg, kom eens onder die steen vandaan!
Die zijn al een paar maanden geleden online gezet door Michiel op z'n weblog.
Ssstttt! Zometeen vraagt iemand dat aan!quote:
Serieusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een paar keer per week denk ik, je ziet de schoonmakers weleens langslopen op de webcam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |