Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:43 schreef Sersjee het volgende:
Het gebeurt me maar zelden, maar deze plaat haat ik echt with a passion...
Ik weet ook nog wel 'n paar leuke requestjes. Vandaag maar weer 'n poging wagen om er door te komen..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:58 schreef Feivel1 het volgende:
OEH! Ik weet een leuke request: Technotronic - Get up!
Inderdaad, zoals laatstquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is tenminste wel een plaats waar 't dak er regelmatig af gaat.
Ik heb mijn request ook weer ingestuurd, met het schaamrood op m'n lippen dit keerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel 'n paar leuke requestjes. Vandaag maar weer 'n poging wagen om er door te komen..
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:03 schreef -Hans- het volgende:
MutZ ! eej![]()
DiedjeeJ
rest![]()
Maricha - Michiel.
quote:
Hey Hansquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:03 schreef -Hans- het volgende:
MutZ ! eej![]()
DiedjeeJ
rest![]()
Maricha - Michiel.
Ojee.. Dat maakt me wel erg nieuwsgierig.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb mijn request ook weer ingestuurd, met het schaamrood op m'n lippen dit keer
Ahnee joh! Da's Glaciers lippenstift!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb mijn request ook weer ingestuurd, met het schaamrood op m'n lippen dit keer
Lijkt me sterk, aangezien dat 10 maanden uit isquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ahnee joh! Da's Glaciers lippenstift!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |