Ligt ook aan het tijdstip hè.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:
Kan aan mij liggen want ik heb tot vandaag nog niet heel veel 90s Request kunnen luisteren, maar volgens mij is Michiel de enige die een beetje een fatsoenlijke dwarsdoorsnede van 90s platen draait. Zowel goeie als slechte platen en van alle genres. Bij Gerard en Rob hoor ik bijvoorbeeld veel platen die sowieso al veel op 3FM voorbij komen.
Let the Beat Control your Body had ik gisteren aangevraagd...
RF is uitstekend vermaak als je zin hebt om volslagen onzin te lezen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:56 schreef Feivel1 het volgende:
Leuk, op RF zit er een Gerard compleet af te zeiken, zeker vergeten dat de Arbeidsvitaminen het best beluisterde program is, misschien zelfs wel mede door Gerard.
De meeste slechte forum onderdelen van fokquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
RF is uitstekend vermaak als je zin hebt om volslagen onzin te lezen.
Net als de FOK!Forum-onderdelen ONZ en KLB trouwens.
R&P is soms ook briljant om te lezenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Net als de FOK!Forum-onderdelen ONZ en KLB trouwens.
Waarom zou ik alleen nog maar lezen, en geen reacties plaatsen, denk je?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
als je je slecht voelt moet je daar gaan lezen, dan merk je dat je het toch nog niet zo slecht hebtquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
En dan was het weer tijd voor de Mega top 50 en dan zat je weer klaar met je casettebandje om te tapen en wat een feest als dan de remix versie van Tribal dance werd gedraaid. Toen was het mode om een plaat uit de top 50 op vette wijze te mixen en 2 Unlimited werd vaak gemixed. Ge-wel-dig !
@ DiedjeeJ !
Slecht?! Als ik zin heb om te lachen ga ik naar KLB, op zoek naar topics van Deepart, Afcajos en aanverwante klapjosti'squote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De meeste slechte forum onderdelen van fok
Jup, zeer herkenbaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
En dan was het weer tijd voor de Mega top 50 en dan zat je weer klaar met je casettebandje om te tapen en wat een feest als dan de remix versie van Tribal dance werd gedraaid. Toen was het mode om een plaat uit de top 50 op vette wijze te mixen en 2 Unlimited werd vaak gemixed. Ge-wel-dig !
KLB is altijd om te lachen, ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Slecht?! Als ik zin heb om te lachen ga ik naar KLB, op zoek naar topics van Deepart, Afcajos en aanverwante klapjosti's
Inderdaad, uitstekend vermaak voor in de bus en trein.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Slecht?! Als ik zin heb om te lachen ga ik naar KLB, op zoek naar topics van Deepart, Afcajos en aanverwante klapjosti's
casettebandje een uitgestorven medium, net als nog wat muziekdragers, alleen de plaat is altijd geblevenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
ooooh Radio-forum
ik heb nog casetebandjes van de top 50...denk alleen dat ze poeder zijn...ik luisterde ook naar de BBC radio 1 vroeger....
![]()
*idiot*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |