Er zit slechts een plaat van Charly en Theo in bijvoorbeeld. Die Gabber Piet/Hakkuhbar troep mag er van mij uit. Verder wil ik wel Marusha, Stingray & Sonicdriver, Critical Mass, Ravers Paradise, 4 Tune Fairytales, Bass D & King Matthew etc er nog in, maar dan hebben we straks gewoon de Bounzz megamixquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ach ja....
Welke happy hardcore hit zou je dan als einde willen?
- Ontmaagd?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:07 schreef Sersjee het volgende:Adams
![]()
Summer of '69
![]()
Ja, dit is een plaat uit '84, maar werd een hit in '90.
De belangrijkste plaat in mijn leven
Getrouwd?! Toen was ik 15... Ontmaagd had daarentegen wel een mogelijkheid geweest.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
- Ontmaagd?
- Getrouwd?
- Sterfgeval waarbij deze muziek is gedraaid?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:55 schreef MissHobje het volgende:
Stuiteren![]()
![]()
Ohh helemaal geweldig dit uur nu al
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:18 schreef Sirolf het volgende:
De 90s request is alweer ruim over de helft heen...
Tevens TVP.
Dat dan weer welquote:
Gaat veel te hard...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:18 schreef Sirolf het volgende:
De 90s request is alweer ruim over de helft heen...
Tevens TVP.
Ze hebben wel grandioze prijzen! Gister een sticker, vandaag een poster.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Die muts...
Hoger Hoger Hoger Hoger...!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
In de 90s zijn echt maar 35 platen gemaakt, geloof ik.
Misschien moet je dan de uitvoering van Whigfield eens luisteren, die heeft wel wat.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:20 schreef -Hans- het volgende:
Wickfield - Saturday night heb ik op een of andere manier altijd een vreselijk suffe plaat gevonden.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Misschien moet je dan de uitvoering van Whigfield eens luisteren, die heeft wel wat.
+ 2 scherpquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Misschien moet je dan de uitvoering van Whigfield eens luisteren, die heeft wel wat.
't Is tenminste wel een plaats waar 't dak er regelmatig af gaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
*Schrikt*
Sander: "wat een kut studio hebben wij hier".
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:43 schreef Sersjee het volgende:
Het gebeurt me maar zelden, maar deze plaat haat ik echt with a passion...
Ik weet ook nog wel 'n paar leuke requestjes. Vandaag maar weer 'n poging wagen om er door te komen..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:58 schreef Feivel1 het volgende:
OEH! Ik weet een leuke request: Technotronic - Get up!
Inderdaad, zoals laatstquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is tenminste wel een plaats waar 't dak er regelmatig af gaat.
Ik heb mijn request ook weer ingestuurd, met het schaamrood op m'n lippen dit keerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel 'n paar leuke requestjes. Vandaag maar weer 'n poging wagen om er door te komen..
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:03 schreef -Hans- het volgende:
MutZ ! eej![]()
DiedjeeJ
rest![]()
Maricha - Michiel.
quote:
Hey Hansquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:03 schreef -Hans- het volgende:
MutZ ! eej![]()
DiedjeeJ
rest![]()
Maricha - Michiel.
Ojee.. Dat maakt me wel erg nieuwsgierig.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb mijn request ook weer ingestuurd, met het schaamrood op m'n lippen dit keer
Ahnee joh! Da's Glaciers lippenstift!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb mijn request ook weer ingestuurd, met het schaamrood op m'n lippen dit keer
Lijkt me sterk, aangezien dat 10 maanden uit isquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ahnee joh! Da's Glaciers lippenstift!.
Woops! Sorry!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aangezien dat 10 maanden uit is
Iets met steen en onder liggen enzo?quote:
Een van de mooiste platen aller tijden inderdaad!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:18 schreef -Hans- het volgende:
YES !! zometeen het geweldige Valensia - GaiaWat een geweldige plaat uit een bijzonder fijne periode
Believe me, het is één van m'n grootste jeugdzondesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ojee.. Dat maakt me wel erg nieuwsgierig.
Sluit ik mij bijzonder graag bij aanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:20 schreef Impry het volgende:
[..]
Een van de mooiste platen aller tijden inderdaad!
Nu alvast:GAIA
Tis zeker een heel mooi en bijzonder nummer. Zulke juweeltjes mogen best vaker gedraaid wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sluit ik mij bijzonder graag bij aanBijzondere stem heeft die man want echt niet normaal hoe hoog hij kan zingen. Ik zet alvast het geluid even extra hard.
![]()
Dat je 'm niet kent. Misschien is het wel je buurman.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:23 schreef Impry het volgende:
Wist trouwens tot een hele tijd terug niet dat Valensia uit NL kwam en na wat Wiki-en blijkt ook nog eens dat hij in Waalwijk heeft gewoond op een paar minuten fietsen vanaf hier
Ik ook, het is een bekende kermisplaat uit die tijd (althans, daar ken ik 'm voornamelijk van).quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er gelukkig net een klein tijdje vanafquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
Tijdens C&S lekker liggen slapen, maar voel me nog niet veel beter. Een toepasselijker plaat dan Ik Ben Verkouden van Ome Henk is er denk ik niet, dus die vraag ik ff aan
Heb even wat foto's gezocht, maar het is niet m'n buurmanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat je 'm niet kent. Misschien is het wel je buurman.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Believe me, het is één van m'n grootste jeugdzondes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |