het waren poolballenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zie trouwens niet wat er zo vet is aan die ringen?
Planologie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gefeliciteerd! Wat studeer je?
Bevalt prima.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah die hadden we nog niet hierBevalt het? Eerstejaars denk ik?
Welke ringenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zie trouwens niet wat er zo vet is aan die ringen?
Waar ergens?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:12 schreef Eix het volgende:
Vanmiddag te horen gekregen van de SSHN dat ik een kamer heb toegewezen gekregen.
Griftdijk.quote:
Aha, de SSHN is een prima huurbaas. Ach als je van fietsen houdt is Lent wel te doen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Griftdijk.Dus in Lent.
Ik moet nu elke dag helemaal uit Sittard reizen en kon met mijn inschrijfdatum +2e reisurgentie waarschijnlijk pas begin volgend jaar een kamer in Hoogeveldt of Vossenveld krijgen. Dus ik heb elke week fijn gereageerd via de site op kamers. Toevallig deze week twee kamers in griftdijk waar ook de urgentietoewijzing voor gelde en vanmiddag te horen gekregen dat ik dus 1e ben. Best relax, ben alleen vergeten alle details van die advertentie op te slaan dus ga het morgen maar allemaal eens goed navragen bij de SSHN. Moet sowieso voor de 14e het contract tekenen dus kan ik dat allemaal direct regelen.
Verder bevalt Nijmegen goed hoor. Alleen nog weinig uitgegaan omdat het met overnachten altijd dan een geregel is.
Thanks.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, de SSHN is een prima huurbaas. Ach als je van fietsen houdt is Lent wel te doen!
Welkom in Nijmegen!
Ik heb niet eens een fiets!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Thanks.
Wel een probleem, mijn fiets is in dusdanige staat dat ik waarschijnlijk dat ding in Heyendaal niet afgesloten neerzet met op de snelbinder een briefje gratis mee te nemen. Ding valt werkelijk uit elkaar.
Je mag m wel overnemen als ik een nieuwe heb geregeld.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een fiets!![]()
En mijn auto is overleden
Tweede onhandig? Zonde OV is een maar behelpen zonder auto!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:39 schreef Eix het volgende:
[..]
Je mag m wel overnemen als ik een nieuwe heb geregeld.
Mankementen zijn een volledig doorgetrapte as en lekke achterband. Dat eerste is een groot probleem want je komt de heuvel vanuit Centraal naar Heyendaal niet meer op. Tweede is vooral onhandig.
Ik bedoelde de lekke achterband van mijn fiets.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tweede onhandig? Zonde OV is een maar behelpen zonder auto!
Twee tientje aan de lokale junk en hoppa een nieuwe fiets!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:41 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik bedoelde de lekke achterband van mijn fiets.
Als in complexgenoot of ganggenoot?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:53 schreef IrishBastard het volgende:
Griftdijk? Wordt je dan mn nieuwe buurvrouw of buurman?
Straks komen we nog met een groep naar de meet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:53 schreef IrishBastard het volgende:
Griftdijk? Wordt je dan mn nieuwe buurvrouw of buurman?
Mijn fiets staat bij de fietsenmaker, was bijna overledenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een fiets!![]()
En mijn auto is overleden
Ik heb net zitten schrappenquote:
Niet per se schrappen van m'n to-do-list, schrappen van die van vandaagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Schrappen van een to-do-list, dan ga je wel een beetje de essentie voorbij hè.
Ik vind het nogal flauw worden moet ik zeggen..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eens even zien wie wat er op mij to-do lijstje staat?
O, ja Yashaaa
Als je 's avonds om tien over elf je eerste punt pas gedaan had lijkt dat me duidelijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Niet per se schrappen van m'n to-do-list, schrappen van die van vandaag
Ik had mezelf op m'n vrije dag iets te enthousiast ingeschat, laat ik het daarop gooien
Nooit last van gehad eigenlijk!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik vind het nogal flauw worden moet ik zeggen..
Ben trouwens wel blij dat we geen "last" meer hebben van LosingMyWay en zijn/haar verschillende persoonlijkheden.
Vooral die circuskloon was een irritante bokkelul zeg (toevallig toen nog even meegelezen), beetje mij uitbokken terwijl ik niet kan reageren. Hoe lafquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik vind het nogal flauw worden moet ik zeggen..
Ben trouwens wel blij dat we geen "last" meer hebben van LosingMyWay en zijn/haar verschillende persoonlijkheden.
Ja maar hij is niet geband ofzo, dus ik zie hem zo wel weer het hoekje om wippen zodra we hem weer aandag schenkenquote:
Is inderdaad onzin, maar af en toe zo'n dagje is ook wel weer heerlijk, toch. Moet kunnen als je nog studeert. Als je in de (nabije) toekomst een baan hebt kan het simpelweg niet meer...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:27 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik heb dus gewoon echt geen reet uitgevoerd. Maar geeft niks, kan ik me wel een dagje veroorloven. Toch vervelend dat mijn lessen alleen op donderdag en vrijdag zijn, dan heb je de eerste drie dagen het idee dat je daarop zit te "wachten", terwijl dat natuurlijk onzin is met een project van 40u.
Ik ga me daar een beetje swarma smsen. Hallo, dadelijk denkt ie nog dat ie populair isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Voor de mensen die in bezit zijn van swarma's nummer, sturen jullie ook even een smsje om 0.00 dat die gozert nu voor de wet echt officieel volwassen is
Thanks mamquote:papa LR kun jij aub vandaag XX euro aan LR overmaken ze staat rood
Ik heb alleen jouw nummer, meis!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Voor de mensen die in bezit zijn van swarma's nummer, sturen jullie ook even een smsje om 0.00 dat die gozert nu voor de wet echt officieel volwassen is
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:34 schreef LastRequest het volgende:
AAHH m'n moeder
Ik zag daarstraks m'n saldo.. stond echt net rood.. maar krijg nog wat geld van m'n ouders. Vind dat vervelend om te vragen, al helemaal aan m'n vader, dus ik mailde m'n moeder...
Krijg ik net een mailtje dat gericht is aan mij en pap:
[..]
Thanks mam
Ja tis gewoon echt geld dat ik voorgeschoten heb, meer dan 100eu.. niet dat ik m'n mammie mail als ik zomaar geld wilquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wees blij dat ze gireren. Ik kan nu wel mailen dat ik rood sta, en dan krijg ik iets terug van: kut voor je, rij maar minder, ga maar meer werken, etc.
gooi er nog 5 rode wodka inquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb zin in puberpop, hoofdpijn is door flinke dosis paracetamol weg en ik ben klaarwakker nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |