Aha, de SSHN is een prima huurbaas. Ach als je van fietsen houdt is Lent wel te doen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Griftdijk.Dus in Lent.
Ik moet nu elke dag helemaal uit Sittard reizen en kon met mijn inschrijfdatum +2e reisurgentie waarschijnlijk pas begin volgend jaar een kamer in Hoogeveldt of Vossenveld krijgen. Dus ik heb elke week fijn gereageerd via de site op kamers. Toevallig deze week twee kamers in griftdijk waar ook de urgentietoewijzing voor gelde en vanmiddag te horen gekregen dat ik dus 1e ben. Best relax, ben alleen vergeten alle details van die advertentie op te slaan dus ga het morgen maar allemaal eens goed navragen bij de SSHN. Moet sowieso voor de 14e het contract tekenen dus kan ik dat allemaal direct regelen.
Verder bevalt Nijmegen goed hoor. Alleen nog weinig uitgegaan omdat het met overnachten altijd dan een geregel is.
Thanks.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, de SSHN is een prima huurbaas. Ach als je van fietsen houdt is Lent wel te doen!
Welkom in Nijmegen!
Ik heb niet eens een fiets!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Thanks.
Wel een probleem, mijn fiets is in dusdanige staat dat ik waarschijnlijk dat ding in Heyendaal niet afgesloten neerzet met op de snelbinder een briefje gratis mee te nemen. Ding valt werkelijk uit elkaar.
Je mag m wel overnemen als ik een nieuwe heb geregeld.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een fiets!![]()
En mijn auto is overleden
Tweede onhandig? Zonde OV is een maar behelpen zonder auto!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:39 schreef Eix het volgende:
[..]
Je mag m wel overnemen als ik een nieuwe heb geregeld.
Mankementen zijn een volledig doorgetrapte as en lekke achterband. Dat eerste is een groot probleem want je komt de heuvel vanuit Centraal naar Heyendaal niet meer op. Tweede is vooral onhandig.
Ik bedoelde de lekke achterband van mijn fiets.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tweede onhandig? Zonde OV is een maar behelpen zonder auto!
Twee tientje aan de lokale junk en hoppa een nieuwe fiets!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:41 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik bedoelde de lekke achterband van mijn fiets.
Als in complexgenoot of ganggenoot?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:53 schreef IrishBastard het volgende:
Griftdijk? Wordt je dan mn nieuwe buurvrouw of buurman?
Straks komen we nog met een groep naar de meet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:53 schreef IrishBastard het volgende:
Griftdijk? Wordt je dan mn nieuwe buurvrouw of buurman?
Mijn fiets staat bij de fietsenmaker, was bijna overledenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een fiets!![]()
En mijn auto is overleden
Ik heb net zitten schrappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |