Hoiquote:
Tja, je bent een bijna belg of je bent het niet.quote:
Jij hebt gelijk, daar een simpele . genoeg behoort te zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:42 schreef Pheno het volgende:
Mooie OP, al is die nog niet minimalistisch genoeg.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, je bent een bijna belg of je bent het niet.
quote:
nee wortels toch?quote:
wil ik ook!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:45 schreef Fha het volgende:
[..]
leuke UIik heb een tshirt met een moomin
hoihoiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:53 schreef BrandX het volgende:Dag Muck en consorten die ik vandaag nog niet heb gesproken
Fredquote:
Alleen heel flauwe van Klonkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:54 schreef OA het volgende:
Heb ik nog een goede grap gemist in het vorige topic?
Ging het weer eens over neusspray?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alleen heel flauwe van Klonk
wat ga je maken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens koken, denk ik. Moest opeens dringend naar de klant vanochtend, dus drukdrukdruk geweest.
Brandquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:53 schreef BrandX het volgende:
Dag Muck en consorten die ik vandaag nog niet heb gesproken
oeh, ga doorquote:
ga je gangquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Is iedereen het er mee eens dat ik mijn avatar in dat koppie koffie bovenaan de op photoshop ?!
Oh myquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Is iedereen het er mee eens dat ik mijn avatar in dat koppie koffie bovenaan de op photoshop ?!
Pepersteaks, gebakken aardappelen en een salade met sateh poeder er in. Door de prei wordt dat een soort kruidige satehdressingquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:54 schreef Fha het volgende:
Wat ga je maken Ph?
Oeh klinkt lekkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pepersteaks, gebakken aardappelen en een salade met sateh poeder er in. Door de prei wordt dat een soort kruidige satehdressingIdee gejat van een groenteboer hier uit de buurt
klinkt lekker!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pepersteaks, gebakken aardappelen en een salade met sateh poeder er in. Door de prei wordt dat een soort kruidige satehdressingIdee gejat van een groenteboer hier uit de buurt
dat kan wel wat creatiever hoor!quote:
daar hou ik dan weer niet vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh klinkt lekker![]()
Ik maak vandaag pasta met een saus van mascarpone, tomaat en zalmsnippers![]()
Ook goed. Volgende week weer de risotto met zalmsnippers en venkel doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh klinkt lekker![]()
Ik maak vandaag pasta met een saus van mascarpone, tomaat en zalmsnippers![]()
De zalm haal ik er voor mezelf uit want dat lust ik nietquote:
Nietus! ik eet wel tonijn en kabeljauwquote:
ik hou niet van tomatenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:18 schreef Fha het volgende:
[..]
De zalm haal ik er voor mezelf uit want dat lust ik niet
heul nie! ik ben gek op visquote:
sláánquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:23 schreef Pheno het volgende:
Dan is het goed. Ik kan slecht tegen mensen die bv tilapia ranzig vinden en dan alle vis over een kam scheren
Ik heb het druk gehad. En dan nog een leuk opdraachtje binnen kunnen halen tussen de bedrijven door.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:32 schreef Fha het volgende:
Ik heb me vandaag zo kapot zit ergeren aan mijn docente dat ik echt ontzettend moe ben
Dat ga ik morgen doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:32 schreef Fha het volgende:
Ik heb me vandaag zo kapot zit ergeren aan mijn docente dat ik echt ontzettend moe ben
quote:
Dat is nooit verkeerd natuurlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:33 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het druk gehad. En dan nog een leuk opdraachtje binnen kunnen halen tussen de bedrijven door.
Klinkt ook prettig jaquote:
quote:
hoi, notecollectorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:44 schreef Sebasser het volgende:
Hoi.
Hahhahahahahahahahhaha failquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De helft zijn liefdes verklaringen van mods..
geilquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De helft zijn liefdes verklaringen van mods..
SHEquote:
Goed punt wel..quote:
quote:
WTF?quote:Voor de verkrachting van een 14-jarige dorpsgenoot met een bevroren frikandel hebben drie minderjarige jongens uit het Friese Augustinusga elk een werkstraf gekregen van 50 uur. Het Openbaar Ministerie (OM) had 80 uur geëist.
Inderdaad! pfffquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:58 schreef Pheno het volgende:
Dat wijf zegt maar "ja, ik weet het", "jazeker". Ga dood aidslijer.
Dat is pas echt een frikandel speciaal!quote:
Zo veel duidelijkheid is toch bijna on-vrouwelijk gewoon?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:58 schreef Pheno het volgende:
Zappenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:02 schreef Pheno het volgende:
Jesius, wijf, waarom ben je daar als je alles al weet wat Dr. Phil zegt? My god, eet een bevroren frikandel of zo. Damn, ik erger me kapot aan dat wijf
Sorry?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:58 schreef Pheno het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:02 schreef Pheno het volgende:
Jesius, wijf, waarom ben je daar als je alles al weet wat Dr. Phil zegt? My god, eet een bevroren frikandel of zo. Damn, ik erger me kapot aan dat wijf
Het is al voorbij. Martelwijfquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:58 schreef Pheno het volgende:
Dan moet ik opstaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zit een knop op je TeeVee
Die helpt je zo uit de puree
Hoiquote:
Die haalt al een toetje.quote:
Dr. Philquote:
Die Phlipse zit iedere dag te posten dat hij naar Dr. Phil aan het kijken is, en iedere dag irriteert het hem tot de dood erop volgt zowatquote:
Ergens in zelfkwelling wel een beetje lekkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Phlipse zit iedere dag te posten dat hij naar Dr. Phil aan het kijken is, en iedere dag irriteert het hem tot de dood erop volgt zowatJe kan er de klok op gelijk zetten zo'n beetje
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens in zelfkwelling wel een beetje lekker
Kunnen jij en Pheno niet gezellig ELKAAR gaan kwellen dan?quote:
Nee we zijn sociale wezens dus we betrekken jullie er ook graag bijquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen jij en Pheno niet gezellig ELKAAR gaan kwellen dan?
Precies.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee we zijn sociale wezens dus we betrekken jullie er ook graag bij
Oh, heerlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee we zijn sociale wezens dus we betrekken jullie er ook graag bij
Knutsel zequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies.
Maar nu ga ik boven de laatste hand leggen aan mijn knutseltafeltje
Probeer maarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:43 schreef Fha het volgende:
Ik ga koken en gezellig doen. Fijne avond nog mensen
Mooiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:14 schreef DaMart het volgende:
Zo, deze kutdag is ook weer bijna voorbij.
Inderdaadquote:
Vanochtend toen ik station uit liep zag ik fietser onder auto liggen. Ambulance kwam er net aan, en het slachtoffer bewoog nog... 10 minuten na mij kwam collega langs dezelfde plek en toen lag slachtoffer op een brancard, onder een laken... Best bizar kutbegin van de dag, ineens het besef krijgen dat je net iemand hebt gezien tijdens, ja, zijn doodsstrijd eigenlijk, al was het in een flitsquote:
watissur?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:14 schreef DaMart het volgende:
Zo, deze kutdag is ook weer bijna voorbij.
Dat wordt morgen geen bier zuipenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:36 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Nog steeds zo ziek als een hond.
Daar ben ik inderdaad ook erg bang voor. Ik hoor in ieder geval niets meer door mijn rechteroor.quote:
Jaquote:
Ik heb ook eens zoiets gehad. Aan het eind van een dag treinen door Zwitseland besloot ik even een uurtje pauze op te nemen in het zuid-Duitse Radolfzell, om een broodje te gaan eten en daarna de laatste 25 km door te rijden naar de thuisplaat. Ik zit een broodje te eten op het station, ineens sirenes overal dat t niet normaal isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:39 schreef DaMart het volgende:
Dat voorval van vanochtend, op zich ben ik vrij nuchter over dat soort dingen,
Hey Dreamer. Kom jij mij verzorgen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi. De stemming zit er hier ook goed in zie ik wel...
@ Mart: ik kan me goed voorstellen dat dit je bezighoudt.
Inderdaad Brrrquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook eens zoiets gehad. Aan het eind van een dag treinen door Zwitseland besloot ik even een uurtje pauze op te nemen in het zuid-Duitse Radolfzell, om een broodje te gaan eten en daarna de laatste 25 km door te rijden naar de thuisplaat. Ik zit een broodje te eten op het station, ineens sirenes overal dat t niet normaal is
Maar die gingen ook weer uit. Dus ik wil naar mn trein lopen. Perron afgezet. Hmm. Ik kon het volgende perron nog wel op. En ja hoor, een wit laken half over de rails
Wat ooggetuigen gesproken en zo, over hoe het gebeurd was, vaag ideeBrrr.
Maar de volgende dag was het over
whehehe... er liggen hier al twee kids te slapen die mijn verzorging (of iig mijn aanwezigheid nu) nodig hebbenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:48 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hey Dreamer. Kom jij mij verzorgen?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... er liggen hier al twee kids te slapen die mijn verzorging (of iig mijn aanwezigheid nu) nodig hebben
Bizar ja, zoiets had ik ook toen iemand besloot dat het wel een tof idee zou zijn om de trein waar ik toen in zat te koppenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad Brrr.
Ik heb het niet eens zien gebeuren, voor de ooggetuigen en vooral voor de bestuurder is het veel erger natuurlijk. En morgen is het inderdaad slechts een herinnering aan een kortvervlogen verleden. Ook een bizar idee, natuurlijk. Voor ons gaat het leven door, maar voor die man en voor zijn familie staat het leven nu stil....
Maar niet te veel aan denken, al zou ik er bijna verhaalinspiratie van krijgen.
quote:
WAzquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een bakkie dan.
Ik doe mee (maar wel met thee)quote:
sowwy :$quote:
DAT heb ik dan weer nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Bizar ja, zoiets had ik ook toen iemand besloot dat het wel een tof idee zou zijn om de trein waar ik toen in zat te koppen.
Een dag later leef je vrolijk verder, terwijl er ergens mensen rondlopen op wier leven dit een gigantische impact heeft.
Ik ga dat niet vergeten hoor!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik doe mee (maar wel met thee)
[..]
sowwy :$
Mjaaa... Biijjjnaquote:
Waarom moet ik morgen dan om 6 uur op?quote:
Bij mijn werk achter heb ik dat meegemaakt, hoor je getoeter, kijk je uit het raam, zie je een man staan in een jurk (hoe bedoel je ik ben tam) en pats daar is de trein.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT heb ik dan weer nog nooit meegemaakt
Omdat je eerst moet werken voordast je weekend hebt verdiend.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom moet ik morgen dan om 6 uur op?
Omdat morgen nog geen weekend isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom moet ik morgen dan om 6 uur op?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Bij mijn werk achter heb ik dat meegemaakt, hoor je getoeter, kijk je uit het raam, zie je een man staan in een jurk (hoe bedoel je ik ben tam) en pats daar is de trein.
Je bedoelt Live?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Bij mijn werk achter heb ik dat meegemaakt, hoor je getoeter, kijk je uit het raam, zie je een man staan in een jurk (hoe bedoel je ik ben tam) en pats daar is de trein.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat je eerst moet werken voordast je weekend hebt verdiend.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat je eerst moet werken voordast je weekend hebt verdiend.
Ik heb dat ook een keer gehad, ik dacht alleen maar aan die 2,5 uur vertraging die ik had opgelopen. Sorry, maar ik vind dat nou echt de kutste manier van zelfdoding!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Bizar ja, zoiets had ik ook toen iemand besloot dat het wel een tof idee zou zijn om de trein waar ik toen in zat te koppen.
Een dag later leef je vrolijk verder, terwijl er ergens mensen rondlopen op wier leven dit een gigantische impact heeft.
Ja, Nijmegen de hele dag lamleggen met alleen maar een loos dreigement is stukken minder erg iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad, ik dacht alleen maar aan die 2,5 uur vertraging die ik had opgelopen. Sorry, maar ik vind dat nou echt de kutste manier van zelfdoding!
De waalbrug volledig leeg zien is een geheel nieuwe ervaring voo rme geweestquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, Nijmegen de hele dag lamleggen met alleen maar een loos dreigement is stukken minder erg idd
Pjoeter? Trein? Kerstkaarten?quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pjoeter? Trein? Kerstkaarten?
Zo vroeg>quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pjoeter van schoonpa doet het alweer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nog altijd geen trein gekopt iddquote:
Dat is inderdaad zwaar klote jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad, ik dacht alleen maar aan die 2,5 uur vertraging die ik had opgelopen. Sorry, maar ik vind dat nou echt de kutste manier van zelfdoding!
Doe niet zo gek!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Nog altijd geen trein gekopt idd.
We hebben niet eens station.
Zelfs Lentquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe niet zo gek!
Zelfs een gat als Helmond heeft al 4!!! stations.
Sorry, hebben we echt niet, vraag maar aan Fles. Station Kwadijk is 't dichtst in de buurt, maar ik geloof dat daar geen trein stoptquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe niet zo gek!
Zelfs een gat als Helmond heeft al 4!!! stations.
Wel een lekker pakje aanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:13 schreef Pheno het volgende:
Zucht, Christina Aguilera concert op on demand,
Wat Pheno zegtquote:
Nu welquote:
Dat dusquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Nog altijd geen trein gekopt idd.
We hebben niet eens station.
WAzquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hoe meldt jij dat ik gelijk heb?
Utregz0rzquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:57 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Haha, moet dat morgen middag even halen. Waar kom jij eigenlijk vandaan flesje?
Jij was toch ziek?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:57 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Haha, moet dat morgen middag even halen. Waar kom jij eigenlijk vandaan flesje?
Dat is wel enorm lang reizen inderdaad. Want ik wil me wel goed voelen zeg maar voor dat bierdrinkafspraakquote:
Enorm lang enorm lang. Net 112 km all in. maar als t voor niks is, dan niet natuurlijk hequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:04 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Dat is wel enorm lang reizen inderdaad. Want ik wil me wel goed voelen zeg maar voor dat bierdrinkafspraak.
Anders reis je enorm lang en zit jij naar mijn-gezicht aan te kijken.
Als je het goed vind, dan wacht ik even hoe ik me woensdagmiddag voel. Dan kunnen we kijken of het doorgaat en of er anderen liefhebbers zijn die met ons een biertje meedrinkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enorm lang enorm lang. Net 112 km all in. maar als t voor niks is, dan niet natuurlijk he
Utregquote:
MPG? Das mijn vent, dat weet je toch wel?quote:
Cool joh, ik hoor het morgenmiddag wel. Anders wordt het een andere keer, mir egalquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:07 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Als je het goed vind, dan wacht ik even hoe ik me woensdagmiddag voel. Dan kunnen we kijken of het doorgaat en of er anderen liefhebbers zijn die met ons een biertje meedrinken.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Utreg
[..]
MPG? Das mijn vent, dat weet je toch wel?
Goed zo, als het morgen niet doorgaat dan gaan wij even kijken wanneer we wel eens wat kunnen doen met deze kleine kinderen hierquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool joh, ik hoor het morgenmiddag wel. Anders wordt het een andere keer, mir egal
MPGquote:
quote:
Teruglezertquote:
quote:
kleine kinderen? Wou je mijn broek eens passen?!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Goed zo, als het morgen niet doorgaat dan gaan wij even kijken wanneer we wel eens wat kunnen doen met deze kleine kinderen hier.
Dat is niet eerlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
kleine kinderen? Wou je mijn broek eens passen?!
Wedden dat die veels te kort isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Wraaaw! OA
[..]
kleine kinderen? Wou je mijn broek eens passen?!
Je doet het erom hequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:17 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ow sorry, moment:
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuccccckkkk!!!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Jij bent lief als je boos doet.
Kleine kinderen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Goed zo, als het morgen niet doorgaat dan gaan wij even kijken wanneer we wel eens wat kunnen doen met deze kleine kinderen hier.
Zijn ze dan niet klein hierquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kleine kinderen?![]()
No fucking way hoor
/madquote:
Zo kun je meteen solli'en voor OUDquote:
Wel. Maar dat betekent niet dat we ze in leven moeten houdenquote:
das beterquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:17 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ow sorry, moment:
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuccccckkkk!!!
omdat appelquote:
Slaap lekker en probeer die gitaar wat minder vast te pakken.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel. Maar dat betekent niet dat we ze in leven moeten houden
Dat kan ik nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap lekker en probeer die gitaar wat minder vast te pakken.
Ik geef het op. Ik heb alweer een remlof afwijsmailtje.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
* AC4WHEELS.NL geeft koffie aan MPG.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Prrrrrrrrrrrrrr.
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Jij krijgt ze tenminste van Remlofquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geef het op. Ik heb alweer een remlof afwijsmailtje.
Pridemeid is al een tijdje weg hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Prrrrrrrrrrrrrr.
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ook van Snakeyquote:
Kun je al gaan kwartettenquote:
Bijna wel.quote:
áltijd zeggen: "nee, maar lieve [insert naam tsjik], jouw broek is vast véél te klein!" anders denken ze dat je vindt dat ze een dikke kont heeftquote:
Ongetwijfeldquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Teruglezert.
Post die foto's van je OApel eens joh!
Die post ik 10 minuten geleden slaapkop!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:40 schreef MPG het volgende:
Notestopic?
Hendig sjiek, zoeen OApel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:40 schreef OA het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh nee, 25 minutenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die post ik 10 minuten geleden slaapkop!
Hoax, er schijnt zon en het is avond!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:40 schreef OA het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Pics of het is niet gebeurdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geef het op. Ik heb alweer een remlof afwijsmailtje.
34398/5=6880quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:41 schreef Pheno het volgende:
Notes VS postaantal of wie is het liefst op Fok! »
Mijn ratio zou nog weleens best gunstig kunnen uitvallenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:41 schreef Pheno het volgende:
Notes VS postaantal of wie is het liefst op Fok! »
Hendige wagenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:40 schreef OA het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooi driewielertjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:40 schreef OA het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ge een beetje mijn emailbox piccenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pics of het is niet gebeurd
Spanje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoax, er schijnt zon en het is avond!
Om precies te zijn: 6879,6quote:
ZIjn post/note ratioquote:
post/note ratioquote:
Slaap lekkerquote:
quote:
quote:FOK!usernotes
Je hebt 32 notes gekregen van onze moderators.
ik heb ook alleen maar notes voor de lol, dus eigenlijk gewoon 33669/0=33669quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:01 schreef dndiek het volgende:
Ik heb geen serieuze notes, dus ook geen serieuze note/post ratio
Delen door nul kan niet schat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook alleen maar notes voor de lol, dus eigenlijk gewoon 33669/0=33669
iets delen door 0 is iets anders dan delen door 1quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook alleen maar notes voor de lol, dus eigenlijk gewoon 33669/0=33669
oh jaquote:
en ik ben nog wel analistquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
iets delen door 0 is iets anders dan delen door 1
zal ik je even aan een note helpen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb geen notes en bijna 70000 posts, is dat triest
Misschien moet je je analytische vermogen nog maar eens analyserenquote:
Hoe kom je achter je notes?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb geen notes en bijna 70000 posts, is dat triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |