Hoiquote:
Tja, je bent een bijna belg of je bent het niet.quote:
Jij hebt gelijk, daar een simpele . genoeg behoort te zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:42 schreef Pheno het volgende:
Mooie OP, al is die nog niet minimalistisch genoeg.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, je bent een bijna belg of je bent het niet.
quote:
nee wortels toch?quote:
wil ik ook!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:45 schreef Fha het volgende:
[..]
leuke UIik heb een tshirt met een moomin
hoihoiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:53 schreef BrandX het volgende:Dag Muck en consorten die ik vandaag nog niet heb gesproken
Fredquote:
Alleen heel flauwe van Klonkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:54 schreef OA het volgende:
Heb ik nog een goede grap gemist in het vorige topic?
Ging het weer eens over neusspray?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alleen heel flauwe van Klonk
wat ga je maken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens koken, denk ik. Moest opeens dringend naar de klant vanochtend, dus drukdrukdruk geweest.
Brandquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:53 schreef BrandX het volgende:
Dag Muck en consorten die ik vandaag nog niet heb gesproken
oeh, ga doorquote:
ga je gangquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Is iedereen het er mee eens dat ik mijn avatar in dat koppie koffie bovenaan de op photoshop ?!
Oh myquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Is iedereen het er mee eens dat ik mijn avatar in dat koppie koffie bovenaan de op photoshop ?!
Pepersteaks, gebakken aardappelen en een salade met sateh poeder er in. Door de prei wordt dat een soort kruidige satehdressingquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:54 schreef Fha het volgende:
Wat ga je maken Ph?
Oeh klinkt lekkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pepersteaks, gebakken aardappelen en een salade met sateh poeder er in. Door de prei wordt dat een soort kruidige satehdressingIdee gejat van een groenteboer hier uit de buurt
klinkt lekker!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pepersteaks, gebakken aardappelen en een salade met sateh poeder er in. Door de prei wordt dat een soort kruidige satehdressingIdee gejat van een groenteboer hier uit de buurt
dat kan wel wat creatiever hoor!quote:
daar hou ik dan weer niet vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh klinkt lekker![]()
Ik maak vandaag pasta met een saus van mascarpone, tomaat en zalmsnippers![]()
Ook goed. Volgende week weer de risotto met zalmsnippers en venkel doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh klinkt lekker![]()
Ik maak vandaag pasta met een saus van mascarpone, tomaat en zalmsnippers![]()
De zalm haal ik er voor mezelf uit want dat lust ik nietquote:
Nietus! ik eet wel tonijn en kabeljauwquote:
ik hou niet van tomatenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:18 schreef Fha het volgende:
[..]
De zalm haal ik er voor mezelf uit want dat lust ik niet
heul nie! ik ben gek op visquote:
sláánquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:23 schreef Pheno het volgende:
Dan is het goed. Ik kan slecht tegen mensen die bv tilapia ranzig vinden en dan alle vis over een kam scheren
Ik heb het druk gehad. En dan nog een leuk opdraachtje binnen kunnen halen tussen de bedrijven door.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:32 schreef Fha het volgende:
Ik heb me vandaag zo kapot zit ergeren aan mijn docente dat ik echt ontzettend moe ben
Dat ga ik morgen doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:32 schreef Fha het volgende:
Ik heb me vandaag zo kapot zit ergeren aan mijn docente dat ik echt ontzettend moe ben
quote:
Dat is nooit verkeerd natuurlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:33 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het druk gehad. En dan nog een leuk opdraachtje binnen kunnen halen tussen de bedrijven door.
Klinkt ook prettig jaquote:
quote:
hoi, notecollectorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:44 schreef Sebasser het volgende:
Hoi.
Hahhahahahahahahahhaha failquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De helft zijn liefdes verklaringen van mods..
geilquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De helft zijn liefdes verklaringen van mods..
SHEquote:
Goed punt wel..quote:
quote:
WTF?quote:Voor de verkrachting van een 14-jarige dorpsgenoot met een bevroren frikandel hebben drie minderjarige jongens uit het Friese Augustinusga elk een werkstraf gekregen van 50 uur. Het Openbaar Ministerie (OM) had 80 uur geëist.
Inderdaad! pfffquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:58 schreef Pheno het volgende:
Dat wijf zegt maar "ja, ik weet het", "jazeker". Ga dood aidslijer.
Dat is pas echt een frikandel speciaal!quote:
Zo veel duidelijkheid is toch bijna on-vrouwelijk gewoon?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:58 schreef Pheno het volgende:
Zappenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:02 schreef Pheno het volgende:
Jesius, wijf, waarom ben je daar als je alles al weet wat Dr. Phil zegt? My god, eet een bevroren frikandel of zo. Damn, ik erger me kapot aan dat wijf
Sorry?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:58 schreef Pheno het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:02 schreef Pheno het volgende:
Jesius, wijf, waarom ben je daar als je alles al weet wat Dr. Phil zegt? My god, eet een bevroren frikandel of zo. Damn, ik erger me kapot aan dat wijf
Het is al voorbij. Martelwijfquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:58 schreef Pheno het volgende:
Dan moet ik opstaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zit een knop op je TeeVee
Die helpt je zo uit de puree
Hoiquote:
Die haalt al een toetje.quote:
Dr. Philquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |