Ik doe mee (maar wel met thee)quote:
sowwy :$quote:
DAT heb ik dan weer nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Bizar ja, zoiets had ik ook toen iemand besloot dat het wel een tof idee zou zijn om de trein waar ik toen in zat te koppen.
Een dag later leef je vrolijk verder, terwijl er ergens mensen rondlopen op wier leven dit een gigantische impact heeft.
Ik ga dat niet vergeten hoor!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik doe mee (maar wel met thee)
[..]
sowwy :$
Mjaaa... Biijjjnaquote:
Waarom moet ik morgen dan om 6 uur op?quote:
Bij mijn werk achter heb ik dat meegemaakt, hoor je getoeter, kijk je uit het raam, zie je een man staan in een jurk (hoe bedoel je ik ben tam) en pats daar is de trein.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT heb ik dan weer nog nooit meegemaakt
Omdat je eerst moet werken voordast je weekend hebt verdiend.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom moet ik morgen dan om 6 uur op?
Omdat morgen nog geen weekend isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom moet ik morgen dan om 6 uur op?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Bij mijn werk achter heb ik dat meegemaakt, hoor je getoeter, kijk je uit het raam, zie je een man staan in een jurk (hoe bedoel je ik ben tam) en pats daar is de trein.
Je bedoelt Live?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Bij mijn werk achter heb ik dat meegemaakt, hoor je getoeter, kijk je uit het raam, zie je een man staan in een jurk (hoe bedoel je ik ben tam) en pats daar is de trein.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat je eerst moet werken voordast je weekend hebt verdiend.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat je eerst moet werken voordast je weekend hebt verdiend.
Ik heb dat ook een keer gehad, ik dacht alleen maar aan die 2,5 uur vertraging die ik had opgelopen. Sorry, maar ik vind dat nou echt de kutste manier van zelfdoding!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Bizar ja, zoiets had ik ook toen iemand besloot dat het wel een tof idee zou zijn om de trein waar ik toen in zat te koppen.
Een dag later leef je vrolijk verder, terwijl er ergens mensen rondlopen op wier leven dit een gigantische impact heeft.
Ja, Nijmegen de hele dag lamleggen met alleen maar een loos dreigement is stukken minder erg iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad, ik dacht alleen maar aan die 2,5 uur vertraging die ik had opgelopen. Sorry, maar ik vind dat nou echt de kutste manier van zelfdoding!
De waalbrug volledig leeg zien is een geheel nieuwe ervaring voo rme geweestquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, Nijmegen de hele dag lamleggen met alleen maar een loos dreigement is stukken minder erg idd
Pjoeter? Trein? Kerstkaarten?quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pjoeter? Trein? Kerstkaarten?
Zo vroeg>quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pjoeter van schoonpa doet het alweer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nog altijd geen trein gekopt iddquote:
Dat is inderdaad zwaar klote jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad, ik dacht alleen maar aan die 2,5 uur vertraging die ik had opgelopen. Sorry, maar ik vind dat nou echt de kutste manier van zelfdoding!
Doe niet zo gek!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Nog altijd geen trein gekopt idd.
We hebben niet eens station.
Zelfs Lentquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe niet zo gek!
Zelfs een gat als Helmond heeft al 4!!! stations.
Sorry, hebben we echt niet, vraag maar aan Fles. Station Kwadijk is 't dichtst in de buurt, maar ik geloof dat daar geen trein stoptquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe niet zo gek!
Zelfs een gat als Helmond heeft al 4!!! stations.
Wel een lekker pakje aanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:13 schreef Pheno het volgende:
Zucht, Christina Aguilera concert op on demand,
Wat Pheno zegtquote:
Nu welquote:
Dat dusquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Nog altijd geen trein gekopt idd.
We hebben niet eens station.
WAzquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hoe meldt jij dat ik gelijk heb?
Forum Opties | |