Hij gaat er nog serieus op in ookquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Overigens van Wiki:
[..]
Dus het Rolling Stones Label was zeker niet Indie.
Klopt. Ik heb ook te weinig geduld en tijd om me heel diep in de alt.country te storten, dus ik heb er zelf niet echt heel veel mee. Maar om het dan maar af te gaan zitten branden is wel erg flauw en goedkoop.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:44 schreef Z het volgende:
De één wil uniek, de ander is meer van de nuance.
Ik ben vóor.quote:Op zondag 14 december 2008 16:37 schreef methodmich het volgende:
Ik vind Wilco overigens vanaf Yankee Hotel Foxtrot al nauwelijks meer alt. country trouwens, eerder gitaarpop of rock zo men wil.... Al moeten we dan wellicht eerst een discussie houden over wat alt. country is en wat niet.
Uiteraard. Muziek als I'm trying to break your heart, Radio Cure en Spiders heeft net zo veel te maken met Alt Country als de muziek van Britney Spears.quote:Op zondag 14 december 2008 16:37 schreef methodmich het volgende:
Ik vind Wilco overigens vanaf Yankee Hotel Foxtrot al nauwelijks meer alt. country trouwens, eerder gitaarpop of rock zo men wil....
Kan ik me in vinden, Summerteeth ging al meer de "nieuwe richting" op.quote:Op zondag 14 december 2008 20:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Uiteraard. Muziek als I'm trying to break your heart, Radio Cure en Spiders heeft net zo veel te maken met Alt Country als de muziek van Britney Spears.
Ik zit overigens even te kijken en Wikipedia geeft alleen AM en Being There als Alt. Country. En we weten allemaal dat Wikipedia altijd gelijk heeft.
Fantastisch, hè? Ik vind hem echt dé ontdekking van dit jaar (van mij dan, hij heeft al meerdere albums gemaakt, maar ik kende hem gewoon nog niet).quote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef One_conundrum het volgende:
Ik download meestal aan de hand de lijstjes hierzo en wat me vooral verraste was Micah P. Hinson. Geweldige muziek is dat zeg!
Tof album idd.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:23 schreef newyorkcity het volgende:
Deze is echt geweldig!
[ afbeelding ]
Gek hoe dat kan lopen. Ik was enkele dagen geleden ook vol lof, maar na nog 2x luisteren hangt het album me nu al de keel uit. Belangrijkste reden is dat alle nummers op elkaar lijken en het bol staat van de saaie clichés. Nee, deze haalt mijn lijstje nietquote:Op donderdag 18 december 2008 13:04 schreef emokid het volgende:
The Gaslight Anthem
Ik ben helemaal verslaafd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |