Eigen schuldquote:
Waarom heb jij een rood kruisje als UI? En je Nederlands is nog net zo beroert als je die s ziet als een zquote:
Daar had je me ja. Nu zit zn kamer vast vol met bacterien!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij heeft een chronische verkoudheid! Had ik je mooi te pakken he
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor.quote:
Beroert.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom heb jij een rood kruisje als UI? En je Nederlands is nog net zo beroert als je die s ziet als een z
Of haar ogen zijn gewoon beroert.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom heb jij een rood kruisje als UI? En je Nederlands is nog net zo beroert als je die s ziet als een z
ui??quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, of je je uiers wil posten.quote:
quote:
quote:
weet k niet hor. khad wel un x seks met een jonge met een grotu maar dat lukte niet so goet :$ :$quote:
Geilquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:10 schreef Pam_lovesyou het volgende:
[..]
weet k niet hor. khad wel un x seks met een jonge met een grotu maar dat lukte niet so goet :$ :$
Oké, van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:10 schreef Pam_lovesyou het volgende:
[..]
weet k niet hor. khad wel un x seks met een jonge met een grotu maar dat lukte niet so goet :$ :$
Spot hier nu duidelijk een kloonquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:10 schreef Pam_lovesyou het volgende:
[..]
Klinkt stoerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:09 schreef Lyzio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ui (bolgewas)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
De naam ui (Allium cepa) (ook wel "ajuin" of "juin" genoemd in Zuid-Nederland en Vlaanderen) wordt meestal gebruikt voor Allium cepa, ook de tuinui genoemd. Uien zijn eetbaar, hebben een sterke smaak en geur die vermindert door het klaarmaken. Ze hebben in het algemeen een papierachtig buitenste vel over een gelaagde kern. Ze worden wereldwijd gebruikt in de keuken, en bestaan in allerlei vormen en kleuren.
Ik jou bashenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi! Wat liep je me nou te bashen laatst
Moment of Truth. Zet hem in je FOBO !quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:11 schreef Pam_lovesyou het volgende:
[..]
ja jij mag mu kut best wel sien hor :$?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:11 schreef Pam_lovesyou het volgende:
[..]
ja jij mag mu kut best wel sien hor :$?
Ik had 1 woordtje goed..quote:
k snap jullie niet hor? maar ik ga werken, misgien kom ik nog wel un keer hier!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Spot hier nu duidelijk een kloonGeef je ook antwoord op de vraag in hoeverre je je moeder zou mishandelen voor een miljoen, met beelden hoe je het gaat doen?
Bitchfight!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi! Wat liep je me nou te bashen laatst
Oh Godquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:12 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik had 1 woordtje goed..
Ik was noot bij dat hele duits geweest.
En moest hem van de mentor gewoon maken.
En aan het begin van het jaar moesten we een 4de hooftvak kiezen ,
Duits of Economie.
Ik had duits gekozen want eco dat is zo saai, en ik dacht met duits kan je lkkr kloten net als bij engels.
Niet dus.
Dus moest ik me cijver ophalen door naar eco te gaan.
Heb ik gedaan en ik moest leren voor economie..
Heb ik wel een goeie voldoende gehaalt ook voor het eerst
Laat Fascination opkankeren. Jij bent het vrouwelijk boegbeeld van KLB-SCquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa, je zei, 'zo leuk is ze nou ook weer niet'
Op tieten staat een ban, daarvoor moet je bij B&H zijn. Regel van Relmof en Juupquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh GodIs de SC een soort van zwakzinnigen-centrum geworden? Waar blijven de tieten en het bier?
Haha ja inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:14 schreef behangplakker het volgende:
Pammetje kan in haar FOBO trouwens wel redelijk normaal Nederlands praten
Say what?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Op tieten staat een ban, daarvoor moet je bij B&H zijn. Regel van Relmof en Juup
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat Fascination opkankeren. Jij bent het vrouwelijk boegbeeld van KLB-SC
Ik scrolde van onder naar boven, en zag dus eerst de benen. Toen leek het net een kerelquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:16 schreef behangplakker het volgende:
Trouwens, dit plaatje is al zo vaak gepost. Maar welk merk bier is dit nu![]()
[ afbeelding ]
Oh, nog niet gemerktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
neee joh fas is een aanwinst voor het topic
Ja, die benen_quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik scrolde van onder naar boven, en zag dus eerst de benen. Toen leek het net een kerelBier is bier, merk maakt niet uit overigens. Mits geen Grolsch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |