Kliekjesvorming. BAN!quote:
Laten we dan een regel maken: Alleen met ABN toestemming tot de KLB-SC. Of in ieder geval dat in de buurt komt van normaal Nederlands..quote:
Waarom doe je alsof je geen Nederlands kan. Alleen beroerde klonen typen zó slecht Nederlands. Faler.quote:
Kliekjesvorming. BAN!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laten we dan een regel maken: Alleen met ABN toestemming tot de KLB-SC. Of in ieder geval dat in de buurt komt van normaal Nederlands..
Was het maar waarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof je geen Nederlands kan. Alleen beroerde klonen typen zó slecht Nederlands. Faler.
get a room of zo.quote:
Is goed, ik wil best een kleine ban krijgen om die regel erdoor te krijgenquote:
ik kan echt wel normaal nl hor, maar ik vind de letter s gwoon beter dan de z. heefd met feng shoei te make!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof je geen Nederlands kan. Alleen beroerde klonen typen zó slecht Nederlands. Faler.
Hee, BT. Men neef is net weg hier, je mag hier wel bivakkerenquote:
Zelfs mijn duits is nog beter, en ja daar had ik een dikke , dikke onvoldoende voor.quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee, BT. Men neef is net weg hier, je mag hier wel bivakkeren
Nee.quote:
wt had je dan vor duitsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:01 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Zelfs mijn duits is nog beter, en ja daar had ik een dikke , dikke onvoldoende voor.
Zelfs mijn Nederlands is nog beter.
Ik vind het kankerbreezahtaalquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:00 schreef Pam_lovesyou het volgende:
[..]
ik kan echt wel normaal nl hor, maar ik vind de letter s gwoon beter dan de z. heefd met feng shoei te make!
Ja, en mijn pik doorboort dadelijk jouw eerste chakra als je niet uitkijkt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:00 schreef Pam_lovesyou het volgende:
[..]
ik kan echt wel normaal nl hor, maar ik vind de letter s gwoon beter dan de z. heefd met feng shoei te make!
Let niet op het grote aantal tissues dat achtergelaten is door hemquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en mijn pik doorboort dadelijk jouw eerste chakra als je niet uitkijkt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Let niet op het grote aantal tissues dat achtergelaten is door hem
Hij heeft een chronische verkoudheidquote:
sorry?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en mijn pik doorboort dadelijk jouw eerste chakra als je niet uitkijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |