Gelukkig heb ik nu de wereldhit "Schatje, mag ik je foto"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dat wordt heel veel muziek , en morgen schor..
Oh, hij neemt al snel af zie ik, nu 14km.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, de A2. 17 kmDat is toch om te janken? Ik moet een camper hebben, dan kan ik ondertussen koffie zetten en naar de wc gaan enzo
niet vergeten :quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, de A2. 17 kmDat is toch om te janken? Ik moet een camper hebben, dan kan ik ondertussen koffie zetten en naar de wc gaan enzo
Dat wil ie, ongetwijfeld, zonder dat je hem plaagt ook wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Grapje
Kijk bobby, jongens plagen is kusjes vragenIQM wil me vast veel kusjes geven nu
?
Wie weetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat wil ie, ongetwijfeld, zonder dat je hem plaagt ook wel.
Hahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:51 schreef Pam_lovesyou het volgende:
heee mensen. ik sag dit bij actieve topics ofso? is het gesellig hier? verveel mu best wel namelijk..
Droom vooral verder.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Grapje
Kijk bobby, jongens plagen is kusjes vragenIQM wil me vast veel kusjes geven nu
?
Zeg, ben jij een vriendin van Stella?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:51 schreef Pam_lovesyou het volgende:
heee mensen. ik sag dit bij actieve topics ofso? is het gesellig hier? verveel mu best wel namelijk..
Jij bent een kloon.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:51 schreef Pam_lovesyou het volgende:
ja, lkkr becon bakkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
niet vergeten :
Pc met een dongel(voor het internet)
Breed beeld tv,
Xbox
Koelkast lkkr koudt drinken.
Gasfornuisje kan je lkkr becon bakken
Als vrouwen gaan huilen is dat gewoon chantage.quote:
wie s dat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, ben jij een vriendin van Stella?
Dat wordt 17 km lang schatje mag ik je foto draaien vanaf mn mobielquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, hij neemt al snel af zie ik, nu 14km.Maar het is inderdaad om te janken. Vroeger moest ik altijd over de A15 en bijna iedere dag gebeurde er wel wat, met name met vrachtwagens. 1 keer heb ik bijna 5 uur in de file gestaan.
Die ene die net zo weinig snapt van de Nederlandse taal als jij.quote:
Nee blijf maar wegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:51 schreef Pam_lovesyou het volgende:
Vorige delen zijn voor echte bazen, jwzquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:55 schreef afcajos het volgende:
Waarom staan vorige delen er weer in dan
Waarom staan er lege IMG tags in.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:55 schreef afcajos het volgende:
Waarom staan vorige delen er weer in dan
Kliekjesvorming. BAN!quote:
Laten we dan een regel maken: Alleen met ABN toestemming tot de KLB-SC. Of in ieder geval dat in de buurt komt van normaal Nederlands..quote:
Waarom doe je alsof je geen Nederlands kan. Alleen beroerde klonen typen zó slecht Nederlands. Faler.quote:
Kliekjesvorming. BAN!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laten we dan een regel maken: Alleen met ABN toestemming tot de KLB-SC. Of in ieder geval dat in de buurt komt van normaal Nederlands..
Was het maar waarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof je geen Nederlands kan. Alleen beroerde klonen typen zó slecht Nederlands. Faler.
get a room of zo.quote:
Is goed, ik wil best een kleine ban krijgen om die regel erdoor te krijgenquote:
ik kan echt wel normaal nl hor, maar ik vind de letter s gwoon beter dan de z. heefd met feng shoei te make!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof je geen Nederlands kan. Alleen beroerde klonen typen zó slecht Nederlands. Faler.
Hee, BT. Men neef is net weg hier, je mag hier wel bivakkerenquote:
Zelfs mijn duits is nog beter, en ja daar had ik een dikke , dikke onvoldoende voor.quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee, BT. Men neef is net weg hier, je mag hier wel bivakkeren
Nee.quote:
wt had je dan vor duitsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:01 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Zelfs mijn duits is nog beter, en ja daar had ik een dikke , dikke onvoldoende voor.
Zelfs mijn Nederlands is nog beter.
Ik vind het kankerbreezahtaalquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:00 schreef Pam_lovesyou het volgende:
[..]
ik kan echt wel normaal nl hor, maar ik vind de letter s gwoon beter dan de z. heefd met feng shoei te make!
Ja, en mijn pik doorboort dadelijk jouw eerste chakra als je niet uitkijkt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:00 schreef Pam_lovesyou het volgende:
[..]
ik kan echt wel normaal nl hor, maar ik vind de letter s gwoon beter dan de z. heefd met feng shoei te make!
Let niet op het grote aantal tissues dat achtergelaten is door hemquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en mijn pik doorboort dadelijk jouw eerste chakra als je niet uitkijkt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Let niet op het grote aantal tissues dat achtergelaten is door hem
Hij heeft een chronische verkoudheidquote:
sorry?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en mijn pik doorboort dadelijk jouw eerste chakra als je niet uitkijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |