]http://forum.fok.nl/topic/700427[/quote][/url]quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:34 schreef knars het volgende:
En Ranja had een foto met dames geplaatst waarbij ik gok op L7, en we zitten inmiddels nog maar tien topics verwijderd van Trivia nummer 1000 dus check vooral ook:
[url=http://forum.fok.nl/topic/700427
Die is het inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:15 schreef Mizh het volgende:
eagles of death metal - I want you sohard
Knars +1quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:45 schreef knars het volgende:
Dan moeten het wel hun "vriendjes" van de Brian Jonestown Massacre zijn
Mizh +1quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:16 schreef Mizh het volgende:
The Breeders (as cool as kim deal yeah!)
Frame-saw +1quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:30 schreef frame-saw het volgende:
Jonestown = die suicide commune.
Brian Jones is dan die dode Rolling Stone.
Mizh +1quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:03 schreef Mizh het volgende:
oeh oeh oeh blue monday van new order
is die zo vaak gecoverd dit jaar?
ken alleen de orgy versie ervan (en dan deze mash)
ps. en natuurlijk de versie van nouvelle vague![]()
weet niemand het? Het is een duet uit 95quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:14 schreef Mizh het volgende:
In 2005 Tourden Editors en Howling bells samen. Aan het eind van de set van Editors beklommen zij samen het podium om een nummer te spelen, een cover.
Welk nummer was dit?
quote:
Sterker nog, dat ben je min of meer moreel verplicht......quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:56 schreef emokid het volgende:
Aight, nu mag ik iets bedenken?
Nu al! Ik heb het te makkelijk gemaakt, ben ook nieuw hier.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:16 schreef cafca het volgende:
ZIjn gezicht is moeilijk te zien, maar....Tom Verlaine?
Verdomd, het is idd geen Berlin waarin Dale en Terry speelden, de ogen werken blijkbaar goed het geheugen minderquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:54 schreef WeezerButler het volgende:
Berlin, met Dale en Topdrummer Terry Bozzio
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:58 schreef schaap001 het volgende:
Television Personalities
Ik heb Terri Nunn ook nog nooit zo frivool gezien.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:14 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Verdomd, het is idd geen Berlin waarin Dale en Terry speelden, de ogen werken blijkbaar goed het geheugen minder![]()
Het is nog vroeg zullen we maar zeggen
Zoals gezegd werken de ogen goed dwz ik herkende de zangeres.... Ranja tik hem binnen !!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:09 schreef ranja het volgende:
Dale, zat die ooit in Berlin? Ik dacht Missing Persons maar dat is volgens mij geen trio.
Knap hoor!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:09 schreef ranja het volgende:
Dale, zat die ooit in Berlin? Ik dacht Missing Persons maar dat is volgens mij geen trio.
Dat heeft MadMaster een paar posten hierboven al gezegd tijdens het wel/niet herkennen van Dale Bozzio.... zullen we een andere vraag doen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:35 schreef ranja het volgende:
Hoe heet trouwens de zangeres van Berlin?
dat is 8.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:17 schreef Mizh het volgende:
1 Plastic bertrand
2 the Beat
7 The Cure
8 Soft Cell
11 Kate Bush
13 Pete Shelley
14 Wall of Voodoo
15 Adam and the Ants
16 Human league
rest weet ik niet
dat is 14quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:20 schreef WeezerButler het volgende:
1 Plastic Bertrand
2 the Beat
3 Missing persons
4
5
6 Elvis Costello
7 the cure
8 Soft Cell
9 a Flock of seagulls
10 Blondie
11 Kate Bush
12 Split Enz
13 Pete Shelley
14 Wall of Voodoo
15 Adam & the ants
16 the Human League
17
18 Devo
iggy +1quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Pink? met So What?
(offtopic)quote:
Da's Elena Poulou. Brix al lang niet meer.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:44 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Is dat z'n vrouw ??? isniet Brix
rateyourmusic.com, musicmeter.nl, discogs.com?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:45 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
(offtopic)
Er bestaat een website waar je als je cd's en lp's kunt archiveren, welke site was dat ook alweer?
[/offtopic]
In welke band speel jij dan? jullie hebben zeker al een showcase gehad? wij hebben alleen de wildcard ronde.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:45 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
(offtopic)
Hee, jou bandje ken ik, doet ook mee aan NHpop live.
[/offtopic]
ja klopt! BERIGHTBACK is de naam van mn bandje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:52 schreef Mizh het volgende:
[..]
In welke band speel jij dan? jullie hebben zeker al een showcase gehad? wij hebben alleen de wildcard ronde.
en de site is : http://rateyourmusic.com/
Volgens AMG wel for what that's worthquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:06 schreef emokid het volgende:
Post-rock?
quote:Wilde gok, Sigur Ros?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:09 schreef Mizh het volgende:
Explosions in the Sky
Syd Barrettquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:20 schreef Mizh het volgende:
Welke artiest liep ooit van Londen naar Camebridge.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:50 schreef emokid het volgende:
Iemand van The Shins?
heet jij daar ook mizh?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:52 schreef Mizh het volgende:
en de site is : http://rateyourmusic.com/
yes, moet alleen nog bijna alle muziek toevoegen. steeds geen tijd en zin in om het te doen. Weet namelijk niet precies uit mijn hoofd wat ik allemaal thuis hebquote:
Inmiddels gevonden maar het is niet leuk omdat ik er naar gegoogled heb. Aan iemand anders de eer.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:31 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
Hint:
Born: April 1, 1946 (London) - died: June 4, 1997
Goedzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:50 schreef knars het volgende:
* knars heeft zich ook net aangemeld op RYM
Zeer zeer close, maar nee....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:15 schreef WeezerButler het volgende:
Steve Marriott ???
Dat is ook wel lastig, toen ik daar mee begon was het nog simpel maar nu er zoveel versies per album met label en cat.nummer zijn en je precies wil aangeven welke versie je hebt wordt het moeilijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:48 schreef Mizh het volgende:
yes, moet alleen nog bijna alle muziek toevoegen. steeds geen tijd en zin in om het te doen. Weet namelijk niet precies uit mijn hoofd wat ik allemaal thuis heb
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:49 schreef WeezerButler het volgende:
Ronnie Lane
Bedacht me ook later dat Steve Marriott ook nooit met Ron Wood/ Faces heeft gespeeld...
het verbaast me meer dat zoveel mensen het fout haddenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:35 schreef Mizh het volgende:
hehe ik heem gewoon nogg goed ook :p
Welk boek? Our band could be your life misschien?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:06 schreef Mizh het volgende:
Ben toevallig net een boek over ze aan het lezen
Wie is de nieuwe tapeloop speler van Mission of Burma, teven was hij de Assistant Engineer van Steve Albini voor Nirvana's In Utero.
bartrid +1quote:
Ik heb net een maand geleden dit gelezen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:19 schreef Mizh het volgende:
[..]
yes dat boek inderdaad, gekocht voor MoB, Sonic Youth en Husker Du. Voor vind tot nu toe elk hoofdstuk wel erg tof. alleen minor threat waren nogal zeikerds.
Ik vind Fugazi ook een erg goede band, maar ik vond soms wel dat hij een beetje zeurde in minor threat maar niet alleen McKaye ook de andere band ledenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:20 schreef bartrid het volgende:
Goed boek ja, maar Minor Threat kan ik dan weer niet met je eens zijn (maar ik ben dan ook een groot van van Ian McKaye en alles wat hij uitgebracht heeft)
hmm....als mijn stapel boeken weer eens vernieuwing nodig heeft dan is dit misschien wel een goede aanvullingquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:26 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ik heb net een maand geleden dit gelezen.
[ afbeelding ]
En de op Sire/Reprise uitgekomen platen zijn Deluxe geremastered en met bonustracks uitgekomen. Het is een goed jaar voor de Replacementsfan.
Ach je moet het natuurlijk ook een beetje in context plaatsen. Ze waren erg jong en toen ik zo oud was, was ik denk ik ook een vervelende zeurquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:28 schreef Mizh het volgende:
[..]
Ik vind Fugazi ook een erg goede band, maar ik vond soms wel dat hij een beetje zeurde in minor threat maar niet alleen McKaye ook de andere band leden
nee ik begrijp ook wel dat hij het niet allemaal zo zeurderig bedoelde maar zo kwam het overquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:31 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ach je moet het natuurlijk ook een beetje in context plaatsen. Ze waren erg jong en toen ik zo oud was, was ik denk ik ook een vervelende zeurIn latere interviews geeft Ian zelf ook aan dat ie niet meer met zo'n belerend vingertje wil zwaaien omdat dat ook veel te letterlijk werd genomen (Zie bijvoorbeeld de documentaire Punk Attitude over Guilty of being white)
Ik hoorde een bandje spelen de avond voor Pinkpop in Geleen.quote:
even jou en de vraagsteller door elkaar gehaaldquote:
nou vooruit WeezerButler +1quote:
Wereldbandquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:55 schreef emokid het volgende:
Dat is Will Sergeant en de mannen maar de punten gaan naar Gambolputty.
Horses and something elsequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:02 schreef emokid het volgende:
Oei, ik zat er ook naast. Had ik Will toch goed. Iets met Paarden & nog iets, weet het niet meer.
horses and shoesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:06 schreef emokid het volgende:
Shoes dan, zit dat er wel in? Dacht van wel.
Dat is toch niet de eerste?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:59 schreef WeezerButler het volgende:
Mocht iemand het goede antwoord hebben... neem de regie in eigen handen. Ik ben de komende dagen offline.
O ja, de titel van de 1e Chris Mars is 75% less fat
Brilliante titel
Karen Carpenter...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:01 schreef Mizh het volgende:
dan is de regie nu in onze handen
Her elbow was shattered, and she was told she would "probably never play drums again." However, due to an experimental surgery involving 8 titanium screws, she made a full and complete recovery
Over welke drumster gaat dit?
Mei 2002quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:33 schreef ranja het volgende:
geen idee van de drumster. welk jaar was dit voorval?
Ho ho ho.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:56 schreef ranja het volgende:
Dan krijg je the Raconteurs, standaard rock bandje.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:56 schreef ranja het volgende:
want op de eerste 3 white stripes albums drumt ze anders als op de rest
Ik zou de white stripes niet graag met een andere -zogenaamd betere- drummer willen horen. Dan zijn het the white stripes niet meer. Net als dat er geen bas bij hoort. Dan krijg je the Raconteurs, standaard rock bandje.
nog een Replacementsfan meldt zich!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:58 schreef WeezerButler het volgende:
Hoe heet de 1e soloplaat van Replacements drummer Chris Mars na het verlaten van die band?
10.11 gepost en 10.35 oplossing dat ius dus 24 minutenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:35 schreef emokid het volgende:
placebeau +1
Ik moet proberen mijn vragen langer dan een kwartier open te houden.
en een held het is!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:46 schreef Berkery het volgende:
Jacques Brel
Afgaande op Huxley's Brave New World zou ik zeggen Iron Maidenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:15 schreef Berkery het volgende:
Titels van werken van schrijvers als Aldous Huxley, Samuel Coleridge en William Golding zijn ook songtitels van welke band?
Litpho + 1quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:16 schreef Litpho het volgende:
Iron Maiden.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:18 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Afgaande op Huxley's Brave New World zou ik zeggen Iron Maiden
Zeppelin heeft nooit conceptalbums gemaakt. Wel Tolkien-geinspireerd werk (Ramble On, Battle of Evermore), maar welke rockband heeft dat nou niet?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:27 schreef Mizh het volgende:
Led Zeppelin ?
Vinnik nou echt iets voor Jethro Tullquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:26 schreef Litpho het volgende:
Als we dan toch bij het pseudoliterair blijven, welke band heeft een nummer opgenomen gebaseerd rond werk van Tolkien en daarna een heel album rond een boek van Paul Gallico?
Daar zit je wel min of meer in de goede richting en tijd te denken, maar het is niet Tull. Of DT uiteraard gegeven tijd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:35 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Vinnik nou echt iets voor Jethro Tull
100% natte vinger gok dit
Yesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar zit je wel min of meer in de goede richting en tijd te denken, maar het is niet Tull. Of DT uiteraard gegeven tijd.
Camel, ja. En The White Rider op het voorgaande album.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:39 schreef emokid het volgende:
Came met The Snow Goose denk ik, nee weet het wel zeker. Gisteren nog geluisterd.
dat is maar 1 versiequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:57 schreef frame-saw het volgende:
Haha ik wilde ook al heel flauw antwoorden met Lilly Allen en Mark Ronson![]()
The Show van Doug E. Fresh is iets bekender v.w.b. de kreet 'Oh my God' (komt als scratch/sample meerdere keren voor)...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |